همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

برترین و با کیفیت ترین ادویه ها در شرکت ادویه جلالی

برترین و با کیفیت ترین ادویه ها در شرکت ادویه جلالی

یکی از پر مصرف ترین اجزای هرآشپزی ادویه های مود استفاده در غذا می باشد، بنابر این بسیار مهم است که چاشنی و ادویه ای که ما استفاده میکنیم اصل و بدون هر گونه ناخالصی و آلودگی باشد.

در شرکت ادویه جلالی ما متهعد هستیم که بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم.

محصولات ادویه جات جلالی بصورت مستقیم از ویتنام، هند و پاکستان وارد میشود..

تمامی تولیدات ادویه جات جلالی در کارخانه تحت شرایط کاملا بهداشتی آسیاب، ترکیب و بسته بندی میشود.

در تمام مراحل از تولید تا بسته بندی کنترل کیفیت به بهترین نحو رعایت میشود.

رمز پایداری در طول سالیان توجه به کیفیت و کسب رضایت از مشتری بوده و خواهد بود.

مشتری گرامی با خرید ادویه و محصولات شرکت ادویه جات جلالی، میتوانید با بخش فروش هماهنگ فرمائید تا سفارش شما در بسته بندی ویژه ادویه جلالی ارسال شود.

بسیاری از مشتریان ما از این بسته بندی برای هدیه دادن به عزیزان خود استفاده میکنند.

کلیه محصولات شرکت ادویه جلالی در بسته بندی های ویژه ضد نفوذ هوا، رطوبت و آلودگی قرار دارند.

عطر و ماندگاری ادویه جات در این حالت تا یکسال به خوبی حفظ میشود.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا

طراحی ویلا، ما در زمینه ایجاد سبک های معماری خاص و ساخت ویلا در ایران متخصص هستیم. پروژه های ما در طراحی داخلی ویلا ترکیبی از ظرافت، اشراف و فضای بی نظیر است. ما در ایجاد طراحی و ساخت ویلا در ایران ماهر هستیم. حرفه ای بودن، اصالت و خلاقیت، کلیدهای اساسی هر پروژه ای است که توسط دفتر معماری اویم شاهانه طراحی شده است.

طراحی ویلا لاکچری

طراحی ویلا لاکچری

طراحی ویلا لاکچری یک مفهوم فردی، که از آن ما طرحهایی را ایجاد می کنیم که عملکرد و زیبایی شناسی کمال را در بر می گیرد. نورپردازی به خوبی سازمان یافته که به تأکید بر برخی عناصر خاص کمک می کند. انتخاب حرفه ای رنگ ها، بافت ها و مواد تکمیل شده؛ که به برجسته تر کردن اشراف و لوکس بودن زیبایی داخلی کمک می کند. ما مشاوران متخصص در ارائه خدمات رضایت بخش در مورد طراحی داخلی منزل در ایران، راه حل های کلید در دست و توسعه مجدد جزئی یا کل محل شما هستیم. ما کاملاً به روز و با آخرین روندهای فناوری و خلاقیت هستیم.

ساخت ویلا لاکچری رویکرد فردی به هر مشتری اساس کار ماست. ابتدا، ما کاتالوگ هایی از کارهای داخلی را به شما ارائه می دهیم که می توانید انتخاب خود را انجام دهید. پس از آن با کلیه موارد ضروری در مورد طراحی انتخابی خود و کلیه شرایط ممکن پروژه مطلع می شوید. در درجه اول تمرکز بر روی برآورده کردن تمام خواسته ها و خواسته های شما.

رضایت مشتری، ویلا لاکچری چشم انداز ما در هر پروژه است، از توسعه طراحی داخلی گرفته تا اجرای موفق آن.

برای ایجاد سرگرمی و راحتی در خانه خود، جایی که هر روز برمی گردید، هزینه ساخت ویلا جایی که عزیزان و حیوانات خانگی شما منتظر شما هستند، هر فردی آرزو می کند. همه افراد قادر نیستند به تنهایی طراحی خانه را انجام دهند. به همین منظور طراحان داخلی و طراحی منظر هستند که به ما کمک می کنند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم. موفق ترین کسب املاک و مستغلات یک خانه خصوصی است. شما می توانید به طور دائم در آنجا زندگی کنید یا می توانید برای تعطیلات آخر هفته با دوستان یا برای تعطیلات خانوادگی بیایید. ساخت ویلا لاکچری به دور از شلوغی و شلوغی شهر، در آرامش و استراحت آرام نه تنها بدن بلکه ذهن را به خود اختصاص دهید. استراحت مناسب به شما کمک می کند تا سر خود را تازه کنید و افکار خود را مرتب کنید.

طراحی ویلا

طراحی خانه مدرن به شما امکان می دهد یک فضای داخلی برای هر سلیقه ایجاد کنید. طراحی خانه، آن است که بسیاری از روندهای شیک و شیک، که در میان آنها هر دو غیر معمول و بسیار جسورانه وجود دارد، هزینه ساخت ویلا لاکچری  و برعکس ایده های طراحی ویلا کلاسیک یا بسیار محافظه کار. یک خانه کشور به معنی مقدار زیادی متر مربع است. ویلا لاکچری بنابراین، شما فضای بسیار بیشتری برای تحقق ایده های خود در فضای طراحی خانه خواهید داشت. بر این اساس، با توجه به اینکه علاوه بر فضای داخلی طراحی شده هماهنگ، وظیفه اصلی شما ترکیب داخلی فضای یک خانه با نمای بیرونی و چشم انداز آن، لاکچری تلاش بیشتری خواهد کرد.

ویلا لاکچری همه در مورد خانه خود و به خصوص در مورد خانه زیبا آرزو می کنند. بازسازی ویلا خانه باید با فضای بیرون منظم و زیبا باشد. طراحی خانه در داخل خانه می تواند از سبک ها و جهت های مختلفی برخوردار باشد اما باید بسیار جذاب باشد. برای ایجاد طرح های خانه چندین قانون وجود دارد. برای ایجاد یک طراحی منحصر به فرد و زیبا در خانه باید هماهنگ همه عناصر داخلی آینده را انتخاب کنید. از رنگ دیوارها شروع می شود و با سبک و رنگ مبلمان و عناصر دکور شروع می شود که زیبایی خاصی به طراحی داخلی می بخشند. چنین عنصر می تواند یک شومینه در اتاق نشیمن ساخته شده از سنگ باشد. ساخت ویلا لاکچری فرش بزرگی با الگویی غیرمعمول که از کشورهای عجیب و غریب آورده شده است. بسته به ایده شما می توان آن را بر روی دیوار و یا مکان روی آن آویزان کرد. ویلا لاکچری همانطور که بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند، برای شروع ایجاد یک فضای داخلی زیبا از خانه باید از قوانین خاصی در مورد طراحی خانه پیروی کنید.

هنگام ایجاد فضای داخلی حتماً به یک رنگ اصلی بچسبانید که اصلی ترین آن در طراحی خانه شما خواهد بود. شما همچنین باید یک رنگ کمکی را انتخاب کنید که به طور ایده آل با رنگ اصلی مطابقت یا تضاد داشته باشد. و سپس یک سؤال پیش می آید. ویلا لاکچری چگونه یک فضای داخلی زیبا و مناسب را در یک خانه از دو رنگ ایجاد کنیم؟ هزینه ساخت ویلا جواب برای هر رنگ ساده است، تن سایه وجود دارد که شما باید از آن استفاده کرده و ترکیب کنید. چگونه یک فضای داخلی زیبا و مناسب را در یک خانه از دو رنگ ایجاد کنیم؟ جواب برای هر رنگ ساده است، تن سایه وجود دارد که شما باید از آن استفاده کرده و ترکیب کنید. چگونه یک فضای داخلی زیبا و مناسب را در یک خانه از دو رنگ ایجاد کنیم؟ جواب برای هر رنگ ساده است، تن سایه وجود دارد که شما باید از آن استفاده کرده و ترکیب کنید.

طراحی لاکچری داخلی ویلا

چه چیزی باعث گرم و دنج خانه در طراحی ویلا لاکچری میشود؟

ساخت ویلا لاکچری چه چیزی باعث گرم و دنج خانه در طراحی ویلا می شود؟ البته طرح اصلی خانه هماهنگی در خانه به فضای داخلی بستگی دارد. چگونه خانه خود را به بهشت ​​تبدیل کنیم، جایی که هر یک از اعضای خانواده در آن احساس راحتی می کنند؟ کار ساده ای نیست، به خصوص اگر تفکر مکانی ندارید، به دنیای دکوراسیون و فن آوری ها علاقه چندانی ندارید. برای ساخت منزل خود اصلی راحت جایی که مکانی برای استراحت، تفریح​​، کار باشد کار ساده ای نیست. برای شروع ویلا لاکچری باید طراحی خانه را با تمام جزئیات آن تجسم کنید. هزینه ساخت ویلا چیدمان فضای زندگی اولین ضرورت است. چند طبقه در خانه رویاهای شما خواهد بود؟ ساخت ویلا لاکچری اتاق نشیمن چگونه به نظر می رسد، هزینه ساخت ویلا لاکچری  آشپزخانه در کجا قرار خواهد گرفت، بازسازی ساختمان چگونه اتاق خواب ها را برنامه ریزی کرده و محل کار را سامان دهی – تمام کسانی که سؤالاتی توسط کسانی که درباره پروژه خودشان فکر می کنند پاسخ می دهند، خانه شخصی. طراحی منزل ایجاد فضای یکپارچه در یک گروه مجرد است که منافع همه اعضای خانواده در آن ترکیب خواهد شد و عملکرد سازماندهی محل برای کودکان فعال و مشغول بزرگسالان و افراد مسن مناسب خواهد بود. همیشه انتخاب رنگهای داخلی، خرید مبلمان شیک، با سلیقه برای تزئین فضاهای مجاور، همیشه امکان پذیر نیست. در این حالت، بهتر است با طراحانی تماس بگیرید که گزینه های مختلفی را برای طراحی منزل ایجاد کند، در تهیه مواد لازم و وسایل داخلی کمک کند، توصیه هایی را ارائه دهد و اجرای پروژه را کنترل کند. و عملکرد سازماندهی محل برای کودکان فعال و مشغول بزرگسالان و افراد مسن مناسب خواهد بود. همیشه انتخاب رنگهای داخلی، خرید مبلمان شیک، ساخت ویلای لاکچری با سلیقه برای تزئین فضاهای مجاور، همیشه امکان پذیر نیست. ویلا لاکچری در این حالت بهتر است با طراحانی تماس بگیرید که گزینه های مختلفی را برای طراحی منزل ایجاد کند، در تهیه مواد لازم و وسایل داخلی کمک کند، توصیه هایی را ارائه دهد و اجرای پروژه را کنترل کند. و عملکرد سازماندهی محل برای کودکان فعال و مشغول بزرگسالان و افراد مسن مناسب خواهد بود. ساخت ویلا لاکچری همیشه انتخاب رنگهای داخلی، خرید مبلمان شیک، با سلیقه برای تزئین فضاهای مجاور، همیشه امکان پذیر نیست. در این حالت، بهتر است با طراحانی تماس بگیرید که گزینه های مختلفی را برای طراحی منزل ایجاد کند، در تهیه مواد لازم و وسایل داخلی کمک کند، توصیه هایی را ارائه دهد و اجرای پروژه را کنترل کند.

ارتباط با ما از طریق وب سایت https://www.evimshahane.com/

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

با فست فودهای محبوب آشنا شوید

با فست فودهای محبوب آشنا شوید

فست فودها انواع مختلفی دارند و به طور کلی در میان اکثر مردم دنیا بسیار پرطرفدار هستند. فست فودهای محبوب هر شهر و یا محله ای با شهر و محله های دیگر متفاوت است. یکی از مسائلی که در انتخاب فست فودهای محبوب، قابل توجه به نظر می رسد، گرم و یا سرد بودن آن است. در ادامه ی مقاله قصد داریم انواع مختلف فست فود را به شما معرفی کرده و توضیحاتی درباره هر کدام از آن ها ارائه دهیم.

همبرگر، یکی از فست فودهای بسیار پرطرفدار

این نوع فست فود، نوعی از ساندویچ هست که از یک یا چند تکه گوشت تشکیل شده و در میان چند تکه نان بریده شده قرار گرفته است. این مدل از فست فود را می توان با چاشنی های مختلفی طعم داد و یا تزئین کرد.

پیتزا، یکی از فست فودهای محبوب برای اکثر مردم

این نوع از فست فود از یک نان صاف درست می شود که در ابتدا بر روی سطح آن مقداری سس گوجه فرنگی ریخته می شود. پس از آن پنیر پیتزا و چاشنی به آن اضافه شده و داخل فر قرار داده می شود. پیتزا غذایی هست که اولین بار توسط مردم ایتالیا سرو شده و یکی از فست فودهای محبوب در میان اکثر مردم جهان است.

هات داگ، یک فست فود کاملا پرطرفدار

هات داگ نوعی از فست فود است که با استفاده از یک سوسیس پخته شده درست می شود. این سوسیس در نهایت داخل یک نان باگت قرار گرفته و با خردل، سس مایونز، کچاپ و پیاز طعم دار می شود. البته باید بگوییم که همراه با پنیر و چیلی سرو می شود.

چیز برگر، یکی از فست فودهای محبوب و خوشمزه

این نوع از فست فود همان همبرگر است؛ با این تفاوت که در هنگام درست کردن یک برش پنیر ذوب شده به آن اضافه می کنند. برش پنیر طعم همبرگر را بسیار لذیذتر می کند.

ناگت مرغ

ناگت مرغ یکی از محصولاتی فرآوری شده است که برای تهیه آن از سینه مرغ چرخ شده و آرد سوخاری استفاده می کنند. در انتها سینه مرغ طعم دار شده با آرد سوخاری را در روغن سرخ کرده و به فروش می رسانند.

ساندویچ دونر کباب، یکی از فست فودهای محبوب در کشور ترکیه

ساندویچ دونر کباب یکی از ساندویچ های معروف ترکیه است که در همه جای دنیا طرفداران خاص خود را دارد. این مدل ساندویچ بسیار لذیذ بوده و برای تهیه آن از گوشت بره کباب شده، انواع سبزیجات و ماست استفاده می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدار ترین فست فودها در میان طیف مختلف مردم است. در مکان های مختلف این مدل فست فود را به روش های متفاوتی سرو می کنند. پنیر پیتزا و قارچ موادی هستند، که در برخی مکان ها به سیب زمینی سرخ کرده اضافه می کنند تا طعم بی نظیر تری به آن ببخشند.

پیتزا پپرونی یکی از فست فودهای محبوب در میان مردم آمریکا

این مدل به روش های متفاوتی سرو می شود. در مکان های مختلف برای تهیه آن ممکن است از گوشت گاو و یا ماهی استفاده کنند.

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.

 




ن : khashayars

هدایای تبلیغاتی اصفهان برگزیده صنایع دستی ایران

تندیس میناکاری راهکاری به سوی متمایز شدن از رقبا برای بازاریابی

تندیس میناکاری

تندیس میناکاری راهکاری کاملا جدید و نوین در دنیای کسب و کارهایی است که همیشه به فکر متمایز شدن از رقبا هستند و می خواهند با صرف هزینه های کمتر به بهترین نتایج دست پیدا کنند. حتما به عنوان مدیر یک کسب و کار از صرف هزینه بابت روش های بازاریابی پر هزینه مثل خرید کالاهای تبلیغاتی خارجی گران قیمت، روش های بازاریابی سنتی و غیره خسته شده اید و به دنبال روش جدیدی هستید تا نظر مشتریان را به سمت خود جلب کنید یا بتوانید در یک رویداد بزرگ، تأثیر چشمگیری بگذارید. تندیس میناکاری به عنوان نسل جدید هدایای تبلیغاتی وارد بازار شده اند و نه تنها برای یک رویداد یا کاربرد بلکه برای تمامی اهداف بازاریابی شما و در تمامی موقعیت ها و مناسبت ها مناسب هستند.

 

 اگر نظر سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی سراسر کشور را که از این محصولات استفاده کرده اند بپرسید از تأثیرات چشمگیر آن در هزینه های بازاریابی و جلب مشتری و همچنین برندسازی در زمان کمتر خواهند گفت. یکی از موقعیت های بسیار خوبی که هر کسب و کاری می تواند برای برند شدن از آن استفاده کند، شرکت در رویدادهای مختلف داخلی و بین المللی کشور و یا بر عهده گرفتن اسپانسری آن خواهد بود. در این رویدادها مثل همایش و نمایشگاه های مختلف در حوزه صنایع دستی و غیره، می توانید از تندیس میناکاری - که بر روی هر یک نشان تجاری به همراه نام فرد برگزیده درج شده – استفاده کنید. استفاده از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی نفیس و ارزان هوشمندانه ترین راهکار در جهت برندسازی و شناخته شدن و متمایز گشتن از رقباست.

انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مانند میناکاری اصفهان،تندیس میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،قلمزنی،مس و پرداز،تابلوهای مینیاتور و ... جایگزین خوبی بجای محصولات لوکس وارداتی می باشند. خرید میناکاری اصفهان از تولید کنندگان ،در زمان و هزینه سازمان ها و ارگان ها بسیار صرفه جویی خواهد نمود. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با پشتوانه هنری و فنی ، توانسته نیاز مشتریان خود را در سراسر کشور بخوبی پاسخگو باشد. خرید عمده هدایای تبلیغاتی اصفهان شامل تخفیف های ویژه فروشگاه می گردد.

تماس با واحد فروش: 09019277512  - 03134651271   فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    bazaremina.ir

 

 

 

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی اصفهان به کلیه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی گفته می شود که هنرمندان اصفهانی به صورت عمده برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور تولید می کنند و از این لحاظ به هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی نیز معروف می باشند. هدایای تبلیغاتی اصفهان همان باکس هدایای تبلیغاتی میناکاری و تندیس هایی است که تلفیقی از صنایع دستی و سایر هنرهای نوین هستند. باکس ست هدایای تبلیغاتی مثل باکس ست بشقاب و گلدان میناکاری، فیروزه کوبی یا باکس هدایای تبلیغاتی خاتم کاری و غیره به همراه تندیس های صنایع دستی شیوه ای هوشمندانه در عصر جدید بازاریابی و برندسازی است. مزیت بسیار بزرگی که هدایای تبلیغاتی اصفهان نسبت به تمامی انواع هدایای تبلیغاتی موجود در بازار دارند این است که می توان در خرید عمده آنها را سفارشی سازی کرد. در واقع در خرید عمده هدایای تبلیغاتی اصفهان مشتریان می توانند نشان یا پلاک تجاری خود را بر روی آن درج کنند و این مزیتی است که در هیچ یک از کالاهای تبلیغاتی دیده نمی شود. البته حتی اگر از سایر مزایا مثل تأثیرگذاری بیشتر، قیمت کمتر و برندسازی سریعتر بگذریم باز هم انتخاب هوشمندانه ای است. هدایای تبلیغاتی اصفهان چون کاملا کار دست هستند و در ساخت آنها از ماشین آلات استفاده نشده ارزش واقعی هنری و مادی آنها بسیار بالاست. فروشگاه بازار مینا به عنوان یک تولید کننده معتبر و مطمئن در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد و به عنوان شرکتی موفق در زمینه بازاریابی و خدمات رسانی در حوزه صنایع دستی، با تولید هدایای تبلیغاتی نفیس و ارزان قیمت، زیبا و شکیل، بسته بندی های متنوع و طرح و نقوش کاملا جدید توانسته تندیس ها و محصولاتی متنوع و قابل کاربرد برای تمامی رویدادها، جشنواره ها و مناسبت ها تولید کرده و به صورت انبوه به فروش برساند. کیفیت و مرغوبیت تمامی محصولات تضمین شده است.

خرید میناکاری

خرید اینترنتی میناکاری در بین شاخه های مختلف صنایع دستی رونق بیشتری دارد و میناکاری روی مس محبوبیت بالاتری کسب کرده است. البته نمی توان از میل و گرایش زیاد مردم (علاقه مندان به صنایع دستی)و حتی سازمان های مختلف نسبت به خرید میناکاری روی مس و سفال که در شهرهای اصفهان و لالجین همدان، شهرت پیدا کرده چشم پوشی کرد. در شهرهای جنوبی مثل اهواز هم میناکاری روی طلا و جواهرات که به میناکاری صُبّی شهرت دارد از هزاران سال پیش تاکنون انجام می گیرد و شیوه کاری، طرح و نقوش خاص خود را دارند. برای خرید میناکاری به صورت تکی و عمده، انتخاب یک فروشگاه معتبر که همراه محصولات شناسنامه کالا ارسال می کند و کیفیت آنها را تضمین کرده باشد کار بسیار دشواری است. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد محصولات میناکاری نزد مشتریان داخلی و حتی توریست ها، نمونه های تقلبی و بی کیفیت نیز زیاد شده اند به همین دلیل فروشگاه صنایع دستی معتبر مانند یک نگین الماس ارزشمند است.

 

اما نگران نباشید چرا که فروشگاه بازار مینا، انتخاب مطمئن شما و صدها کسب و کار داخلی در حوزه صنایع دستی است. از خریداران در سطح خرد و فروشندگان محصولات صنایع دستی در اصفهان و سایر شهرها گرفته تا سازمان و ارگان های دولتی و خصوصی برای خرید عمده میناکاری، همگی به این نام و برند اطمینان کامل دارند. چنانچه در رابطه با خرید ظروف میناکاری یا هدایای تبلیغاتی و تندیس های میناکاری شده تجربه کافی ندارید اصلا جای نگرانی نیست. کارشناسان فروش بازار مینا همیشه در کنار شما هستند تا بهترین محصولات را متناسب با نیاز و هدفتان پیشنهاد دهند. تندیس میناکاری و هدایای تبلیغاتی اصفهان نگرش و رویکرد جدید کسب و کارهایی که به شیوه ای متفاوت و متمایز از کسب و کارهای سنتی و قدیمی فکر می کنند و همیشه به فکر کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و برندینگ بهتر و مؤثرتر هستند. فروشگاهی که بتواند هدایای تبلیغاتی متنوع در هر زمینه و متناسب با هر نوع هدف و نیاز شما ارائه کند، مهمترین برگ برنده شما در بازار رقابت خواهد بود.تندیس میناکاری متمایز کننده کسب و کارهایی که درست فکر می کنند، می باشد.

 

بازار مینا    BazareMina.ir

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

سفارش آنلاین گل در کوتاه ترین زمان

سفارش آنلاین گل در کوتاه ترین زمان

 

آی لیلیوم  سفارش آنلاین گل در کوتاه ترین زمان

 

شما می توانید با دانلود اپلیکیشن آی لیلیوم در کم ترین زمان برای عزیزانتون گل سفارش بدهید، تا در لطافت لحظه هاشون همراهشان باشید.

اپلیکیشن آی لیلیوم در گوشی های اندروید و آیفون قابل عرضه می باشد.سفارش از طریق سایت آی لیلیوم هم امکان پذیر است.

تا به حال چند بار اتفاق افتاده که برای یک رویداد مهم یا عرض تبریک و تسلیت به عزیزانتان و همکارانتان قصد خرید گل داشتید و به خاطر مشغله و کار زیاد نتوانستید این کار را انجام دهید. روزهای ارزشمندی که که فقط یک بار اتفاق می افتند و حضور شما حتما برای دوست یا خانواده مهم و ارزشمند خواهد بود.

چند بار خارج از شهر و کشور بودید و متوجه شدید امروز تولد یکی از مهمترین دوستان یا اعضای خانواده شماست.چند بار فرصت تسلیت به همکار و عزیزی را با ارائه گل از دست دادید و این تاسف باعث آزار شما شده است.

مجموعه آی لیلیوم از سال 1398 پلتفرم خرید گل را راه اندازی کرده است. آی لیلیوم تلاش می کند با همکاری افراد متخصص و کارشناسان زبده خود بهترین محصولات گل و گیاه را با همکاری صاحبان این صنعت و با بالاترین کیفیت در هر نقطه از شهر به شما تحویل دهد.

 

 

رضایتمندی شما عزیزان اولین و مهمترین هدف این مجموعه است که این مهم ، حاصل کار جمعی همه همکاران فعال در صنعت گل و گیاه کشور می باشد.مجوعه آی لیلیوم با ایجاد امکان فضای معرفی محصولات برای همه تولید کننده ها و فروشنده های فعال و خوش نام در صنعت گل، بزرگترین بازار آنلاین در زمینه ی فروش گل  و گیاه را ایجاد و به شما معرفی می نماید

آی لیلیوم لطافت لحظه ها

لذت سفارش گل از سایت و اپلیکیشن و خرید برای عزیزان از بهترین ارائه کنندگان گل و آرامش خیال از پیگیری تیم پشتیبانی تا لحظه رسیدن سفارش شما به مقصد هدف و وظیفه ماست.ما لطافت لحظه را به شما هدیه می دهیم و لحظات خاطره انگیز شما را جاودانه می کنیم.

مجموعه آی لیلیوم از فروشندگان و فروشگاه های مختلف در این زمینه دعوت به همکاری کرده است تا یک بازاریابی جالب و قابل توجه را برای فروشندگان گلی که شاید بستری برای فروش گسترده ندارند و یا سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار خود نداشته اند ، انجام داده باشد.

پس برای یک بار هم که شده در مناسبت های مختلف ، از اپلیکیشن ها و سایت آی لیلیوم برای عزیزان خودتون سفارش گل آنلاین را انجام بدهید تا مناظره کنید این پروسه چقدر لذت بخش و راحت می باشد ، حتی اگر سوالی در این زمینه برایتان پیش آمده است یا به مشکلی برخورد کردید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تاکید می نماییم رضایت شما مشتریان نخستین و مهم ترین هدف برای مجموعه ما در زمینه گل آنلاین  است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

نکات درج آگهی اینترنتی رایگان

نکات درج آگهی اینترنتی رایگان

   اینچنین بنظر می رسد انسان از زمانیکه که قادر به تولید و عرضه محصول و یا خدماتی گردید ، مجبور بود به طرق مختلف تولیدات و یا نیازمندیهای خود را جهت اطلاع و آگاهی دیگران جهت استفاده ایشان به هر روشی که میتوانست اعلام نماید. دهمانطور که میدانیم بدون تبلیغات ، کسب و کار بی معنا و بیهود بود و مصرف کننده ای وجود نخواهد داشت . بدین جهت تولید کننده شروع به تبلیغات و معرفی کسب و کار و یا کالا و خدمات خود از روشهای گوناگون مانند اعلان شفاهی و در مراحل بعد بصورت چاپ پلاکارت و یا تراکت و... نمود.

     در دنیای امروز و با توجه به روند پیشرفت صنعت و تکنولوژی و به نوعی توسعه کلیه امور علمی ، فرهنگی و اقتصادی این نیاز کاملا مشهود و پر رنگتر شده است . در این مسیر نحوه تبلیغات و نیازمندی و ثبت آگهی نیز بطور فاحشی تغییر یافته و متحول گردیده است .با توجه به  روند کند تبلیغات سنتی و هزینه بر بودن آن و عدم فراگیری زیاد و همچنین پیشرفت نرم افزار ، سخت افزار و شبکه اینترنت ، تبلیغات اینترنتی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است که خود روشهای مختلفی را شامل میگردد. در این مبحث ما به ثبت تبلیغات و نیازمندی در یک سایت تبلیغاتی میپردازیم که جایگاه خودر را به سرعت در فضای تبلیغاتی امروز به رخ کشیده و نمایان نموده است.

      یک سایت تبلیغاتی و ثبت آگهی رایگان یا ویژه باید توانایی پوشش و تامین اکثر نیازهای متقاضیان را در محدوده بازار یابی و عرضه داشته باشد تا قادر باشد جایگاه ویژه و خاصی را که به او اختصاص داده اند ، حفظ نماید.اختصارا این موارد را  میتوان به بصورت زیر بیان نمود :

- امانتداری و مشتری مداری و اجابت خواسته های منطقی کاربر یا مشتری

- ایجاد محیطی جذاب و مناسب جهت ثبت آگهی و نیازمندی کاربران

-  انتشار سریع و مطمئن آگهی و نیازمندی کاربر در شبکه گسترده اینترنت

- ایجاد راههای متفاوت نشر آگهی جهت سلایق اشخاص و با امکانات مالی مختلف

   خوشبختانه در حال حاضر و در شبکه فعلی موجود سایتهای بسیار زیاد درج آگهی ، ثبت نیازمندی و یا ثبت تبلیغات ایجاد و پای به عرصه وجود گذاشته اند . ولی متاسفانه تعداد زیادی از این سایتها حداقل استاندارد های موجود جهت اجابت درخواست کاربران متقاضی را هم نداشته و ندارند و تعدادی از این سایتهای تبلیغاتی با سعی و تلاش و گاهی با هزینه زیاد  مدیران و کارشناسان خود توانسته اند به جایگاه خوبی در ارائه تبلیغات در شبکه اینترنت برسند.شما با کمی دقت و جستجو میتوانید سایتهایی را که درصد موفقیت بیشتری را نسبت به سایر رقبا کسب نموده اند یافته و تبلیغات و یا نیازمندی خود را در این سایتها ثبت نمایید .

   لازم بذکر است که تمامی این سایتها علاوه بر امکان ثبت نیازمندی بطور ویژه که کمی مشمول هزینه خواهد بود ، امکان درج آگهی رایگان را نیز برای کاربران طراحی و به اجرا گذاشته اند. این امکان معمولا نیاز های اولیه هر کاربرمتقاضی را در بر گرفته و پاسخ خواهد داد.در بیشتر سایت های درج آگهی و نیازمندی علاوه بر امکانات فوق ، مواردی همچون تبلیغات بنری و ثبت آگهی بصورت بنری نیز طراحی و ارایه شده است که خود میتواند نقش بسیار موثری را در هدایت مستقیم کاربران به سایتهای ارائه دهنده خدمات و محصولات داشته و بر اعتبار سایتهای مقصد نیز بیافزاید.

  سایت ثبت آگهی و نیازمندی 747 نیز در پیروی از این اصل با سعی و تلاش انجام شده ، سعی نموده است وظیفه خود را در معرفی متقاضیان به ارائه دهندگان خدمات و محصولات بنحو احسنت داشته باشد. امیدواریم با کمک شما عزیزان در این راه هر چه سریعتر بتوانیم سرویسهای بهتری را ارایه نماییم .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

اسکرابر چیست و طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر

اسکرابر چیست و طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر

 

تعریف اسکرابر

”  اسکرابر چیست از اولین سوالات طرفداران و علاقه مندان به نظافت صنعتی است که در گوگل جستجو می شود.

با افزایش یافتن وسعت محیط، عملیات شستشوی زمین سخت و زمان‌بر و پرهزینه می‌گردد. در اینجا دیگر نمی‌توان از روش‌های سنتی و دستی نظیر تی بهره برد. به کار گرفتن دستگاه زمین شوی صنعتی، به‌عنوان یک ابزار مهم نظافت صنعتی که شستشوی سطوح مختلف را آسان کرده، امروزه به یک راهکار مهم در افزایش سرعت و کیفیت نظافت تبدیل‌شده است. اسکرابر، یک زمین‌شوی صنعتی است که با استفاده از مکانیزمی تخصصی باهدف بهینه کردن فرآیند شستشوی سطوح کف طراحی و تولیدشده است. در ادامه متوجه خواهید شد که نوع عملکرد و انواع مختلف اسکرابر چیست و چرا بهتر است از این دستگاه استفاده کنید .

در پی یافتن پاسخ به سؤال “اسکرابر چیست ؟” می‌توان گفت، کف شو یک دستگاه با عملکرد مکانیزه است که، امروزه در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ جایگزین روش‌های دستی و سنتی برای شستشوی کف گردیده است.

واقعیت این است که در این عصر، هر روز بحث در مورد کارایی ابزار دشوارتر می‌شود. تجهیزات باکیفیت‌تر و با کارایی بیشتر وارد عرصه رقابت می‌شود. در زمینه‌‌ی تجهیزات نظافتی، باید گفت کارایی محصولات، کیفیت کار را بسیار ارتقا بخشیده‌اند.

 کار با دست، زمان بیشتری می‌برد. همچنین هرچقدر هم که شخص تلاش کند این احتمال وجود دارد که آلودگی و کثیفی در بعضی مناطق سطح، باقی بماند. این درحالی است که با کمک زمین شوی صنعتی و با خرید اسکرابر این مسئله به طور کامل حل شده ‌است.

 

طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر چگونه است ؟

 

برای خیلی ها جای سوال است که مکانیزم این دستگاه چگونه می باشد؟تمامی دستگاه ها از مکانیزم عمل یکسانی برخوردار هستند، به‌گونه‌ای که با پاشش آب و مواد شوینده، برس قرار داده‌شده در جلوی دستگاه عملیات شستشو را انجام می‌دهد. سپس، به‌وسیله تی مخصوص و مکنده گذاشته‌شده در انتهای دستگاه، آلودگی‌ها و کثیفی‌های حاصل از شستشوی سطح جمع‌آوری‌شده و سطح را کاملاً تمیز و خشک می‌نماید.

 ماشین اسکرابر کرشا ،تولید کننده اسکرابر در غرب آسیا،  به همراه مواد شوینده موجود در مخزن آب تمیز ، توسط فرچه ها و برس مخصوص ، سطح مورد نظر را  به خوبی شستشو داده وپس از عمل فرچه زدن، آلودگی هایی که بر روی زمین باقی می ماند و آب باقیمانده از عملیات شستشو را به وسیله تی عقب دستگاه توسط موتور مکنده ، در مخزن آب کثیف جمع آوری می کند به گونه ای که اثری از آلودگی برجا نمی گذارد.

پس از پر شدن مخزن آب کثیف دستگاه نظافتی، بایستی به وسیله شلنگ تخلیه در محل مناسب، آب کثیف مخزن را تخلیه کرد.

 

انواع ماشین اسکرابر :

اسکرابر به دو نوع ماشین شستشو اسکرابر سرنشین دار و یا اسکرابر دستی تقسیم بندی میشوند.

 برای هر مکان، اسکرابر ویژه خودش موردنیاز است . از اسکرابر سرنشین دار یا خودرویی برای تمیز کردن سطوح بزرگ مانند گاراژ ، مجتمع های تجاری ، کارخانه ، مدرسه و اماکن با وسعت بالا استفاده میشود و برای پاک کردن فضاهای کوچک وباریک مانند راهروها و پیاده روهای جمع و جور و درکل جاهایی که محل عبور آن ها ازعرض کمی برخوردار باشد اسکرابر دستی یا کفشوی دستی به دلیل ابعاد کوچک تر و وزن سبک تر انتخاب بهتری برای خرید اسکرابر هستند.

 

 

امروزه دستگاه‌های اسکرابر موجود در بازار وارداتی هستند. در ایران تنها شرکت کرشا است که به‌عنوان تنها تولید کننده اسکرابر  و تولید کننده نظافتی در ایران و غرب آسیا، توانسته با یک سال گارانتی بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش و تأمین فوری قطعات، به‌عنوان شرکتی پیشرو در ایران برتری خودش را نسبت به سایر رقبا که تنها واردکننده هستند نشان دهد. دستگاه‌های اسکرابر تولیدی شرکت کرشا، دارای نشان استاندارد ملی و دارای امکانات پیشرفته هستند. البته با توجه به قیمت پایین‌تر نمونه‌های ایرانی، در مورد کیفیت این دستگاه‌ها سؤال پیش می‌آید. ازلحاظ کیفیت نه‌تنها نمونه‌ ایرانی تفاوتی با نمونه‌های وارداتی ندارد بلکه دارای کیفیت بالاتری نیز هست. شرکت کوشا اندیش شاهکار ( کرشا ) ، « برای اولین بار در جهان » موفــق بــه ســاخت تجهیزات نظافتی و محصولات نظافــت صنعتــی بــا تکنولــوژی آنتــی ویــروس کرونا شــده اســت و افتخــاری دیگــر در راســتای ســربلندی کشــور عزیزمان ایران، کسب کرده است و از طیف باکیفیت ماشین آلات نظافت صنعتی و ماشین شستشو در اندازه و کارایی های مختلف برای  کمک به شما درانتخاب بهتر برخوردار است و در پایان این نکته باید ذکر شود که بهترین انتخاب، خرید اسکرابر تولید ملیِ استاندارد، با خدمات پس از فروش معتبر است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید صنایع دستی و میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی و میناکاری اصفهان

 

صنایع دستی ایران، هنری قدیمی که همیشه بوی تازگی دارد

صنایع دستی

صنایع دستی ایران با این همه تنوع بی نظیر و انحصار طلبی در شهرهای مختلف ریشه در تاریخ، تمدن، فرهنگ و ذوق هنرمندان این مرز و بوم دارد که همیشه در رگ های هنر آن جریان داشته است. سابقه دست سازهای پارسی و  صنایع دستی ایرانی به هزاران سال پیش باز می گردد که این میزان قدمت و توانگری و هنرمندی باعث شده تا در بین سه کشور برتر دنیا قرار بگیرد. صنایع دستی از نگاه اساتید شاخه های مختلف به این شکل تعریف شده است: دخیل بودن هنر دست، ذوق و قریحه هنری اساتید در شاخه های گوناگون، با کمترین سهم ممکن از دستگاه ها و ماشین آلات امروزی و تنها تکیه بر ابزار و مواد اولیه بومی را صنایع دستی می گویند که بهترین وسیله تبادل اطلاعات فرهنگی، قومی، هنری و تمدن یک ملت محسوب می شود. شاخه های مختلف صنایع دستی ایران هر کدام در یکی از شهرهای ایران با بالاترین سطح کیفیت انجام می شوند مثل میناکاری روی مس اصفهان، خاتم کاری شیراز، میناکاری روی سفال لالجین همدان، قلمزنی اصفهان و تبریز و اراک و شیراز و غیره. حتی این نوع از هنرهای دستی صادرات فعالی به کشورهای همسایه و برخی کشورهای اروپایی مثل آلمان دارند. ویژگی یا وجه مشترک تمامی صنایع دستی ایران این است که هنرمند به عنوان یک انسان و حذف دستگاه های ماشینی یا به حداقل رساندن آنها نقش اساسی در خلق ظروف هنری مختلف ایفا می کنند. بخش عمده و اساسی مواد اولیه بومی هستند، بار فرهنگی زیادی همراه آنهاست، هیچ کدام از ظروف شبیه به هم نیستند چون کار دست هستند، راه اندازی کسب و کارهای صنایع دستی سرمایه اولیه بسیار زیادی نیاز ندارد، امکان انجام آنها به عنوان شغل خانگی وجود دارد و بهترین وسیله برای تبادل فرهنگ و تمدن می باشند.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده انواع محصولات دست ساز ایرانی اعم از : میناکاری اصفهان،خاتم کاری،فیروزه کوبی،ملیله کاری،قلمزنی،مس و پرداز،ترمه،تندیس میناکاری،میناکاری روی سفال و هدایای تبلیغاتی سازمانی به سراسر کشور می باشد. خرید صنایع دستی در هر تیراژی برای مشتریان گرامی از طریق سایت و اپلیکیشن صنایع دستی فروشگاه امکان پذیر است.

فروشگاه صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان – بازار مینا    bazaremina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512-03134651271

 

فروشگاه صنایع دستی

فروشگاه صنایع دستی در سراسر کشور فعالیت گسترده ای دارد و معمولا شهرهای مختلف، صنایع دستی بومی همان منطقه را به طور غالب پوشش می دهند لذا بهترین گزینه برای خرید صنایع دستی فروشگاه های آنلاین و حضوری همان شهر هستند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا نیز اقدام به فروش کلیه ظروف میناکاری، فیروزه کوبی، خاتم کاری، قلمزنی، ملیله کاری، نقره نما و ظروف مسی نموده است. این فروشگاه کارگاه های ساخت اختصاصی در اختیار دارد و از این حیث یکی از نمونه های انگشت شماری به حساب می رود که محصولات فروشی آن ساخته دست هنرمندان کارگاه های آن می باشد که زیر نظر مستقیم اساتید مطرح تولید می شوند. به همین دلیل تمامی ظروف صنایع دستی که در بازار مینا به فروش می رسند دارای گارانتی و ضمانت کیفیت و مرغوبیت بسیار عالی هستند به نحوی که با رعایت نکات نگهداری ظروف صنایع دستی مختلف می توان تا سالیان طولانی از آنها استفاده کرد. در این فروشگاه علاوه بر فروش ظروف مختلف به شکل تکی و ست کامل، تندیس و هدایای تبلیغاتی مختلف نیز عرضه می شوند که مناسب برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور می باشد. مشتریان فروشگاه بازار مینا علاوه بر خانم های خانه دار برای مصارف شخصی، سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور نیز هستند که به شکل عمده محصولات صنایع دستی را خریداری می کنند.

میناکاری

میناکاری قدمتی بسیار دیرینه و 5000 ساله دارد که در دوره صفویه به دلیل علاقه وافر شاهان صفوی به صنایع دستی و هنر، میناکاری در اصفهان به اوج شکوفایی رسید و هنوز هم قطب این هنر به حساب می آید. فرم رایج و بسیار مرغوب میناکاری در اصفهان، میناکاری بر روی مس است که نمونه شاهکار آن میناکاری مرتضی اسماعیلی است. البته این هنر بر روی فلزات دیگری مثل برنج و طلا و نقره و حتی بر روی سفال نیز انجام می شود. میناکاری به چندین روش از ابتدای پیدایش تاکنون انجام شده که می توان به مینای حجره ای اشاره کرد که اکنون تقریبا منسوخ شده، مینای حکاکی که بیشتر برای میناکاری روی جواهرآلات و به شکل کاملا سفارشی انجام می گیرد و مینای نقاشی یا مینای رنگ آمیزی شده که همان فرم رایج و محبوب امروزی است. رنگ میناکاری به شکل پودری و مایع (پیش آماده) در بازار به فروش می رسند که رنگ پودری مرغوب آلمانی کیفیت کار را بالاتر خواهد برد. فرم مایع بیشتر مناسب هنرمندان مبتدی است که هنوز در ترکیب پودر رنگ با نسبت درست آب و گلیسیرین به مهارت کافی دست پیدا نکرده اند. ظروف میناکاری مثل بشقاب، گلدان، قندان، تابلو، باکس میناکاری و ست کامل ظروف فروش بسیار بالایی دارند. فرم جدید و پرطرفدار میناکاری که با هدف فروش عمده برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور تولید می گردد، تندیس ها، هدایای تبلیغاتی و باکس ست ترمه و گلدان یا بشقاب و گلدان میناکاری است.

هدایای تبلیغاتی و تندیس میناکاری به عنوان کالای جایگزین برای هدایای لوکس و گران قیمت خارجی مورد توجه بسیاری از سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور قرار گرفته است که قصد دارند از هدایای ارزنده و نفیس برای بازاریابی و جذب مشتری استفاده کنند. هدایای تبلیغاتی میناکاری برای تجلیل از کارمندان و پرسنل نمونه، تقدیر از افراد برگزیده جشنواره ها و همایش ها کاربرد دارد. سازمان و ارگان های مختلف می توانند با خرید عمده هدایای تبلیغاتی و تندیس میناکاری علاوه بر بهره مندی از تخفیف های ویژه، برای سفارشی سازی محصولات نیز درخواست خود را ثبت کنند. سفارشی سازی محصولات به مشتریان این امکان را می دهد تا پلاک تجاری خود را بر روی بدنه تندیس یا هدایای تبلیغاتی درج نمایند. صنایع دستی میناکاری از برترین و شاخص ترین هنرهای ایران با سابقه بیش از 5000 سال است. میناکاری روی مس یکی از معروف ترین صنایع دستی این شهر است که با ورقه های مسی مرغوب و توسط هنر دست و ذوق و قریحه هنری اساتیدی همچون مرتضی اسماعیلی تولید می گردند. امروزه علاوه بر ظروف، هدایای تبلیغاتی و تندیس های میناکاری نیز بسیار مورد استقبال سازمان و ارگان های مختلف قرار گرفته است.هنر میناکاری از صنایع دستی نفیس و ارزشمند ایران زمین بشمار می رود.

 

بازار مینا    bazaremina.ir

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بررسی فرایند احراز هویت و وریفای اکانت های بین المللی ، فریلنسر ، بایننس

 بررسی فرایند احراز هویت و وریفای اکانت های بین المللی ، فریلنسر ، بایننس

با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر کشور و اهمیت استفاده از خدمات برون مرزی امروز تصمیم گرفتیم به معرفی kyc  یکی از بهترین مراجع معتبر خدمات احراز هویت kyc در کشور بپردازیم ،  رفع مسدودی بایننس ،  وریفای بایننس ، یا بعبارتی خدمات جامع احراز هویت و یا خدمات وریفای حساب و ... که شامل بیش از 1200 اکانت در این مجموعه میباشد بپردازیم ، از طرفی در ادامه به موضوع افتتاح حساب بایننس ، وریفای بایننس ، وریفای حساب بین المللی و .... خواهیم پرداخت ، برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید .

خدماتی همچون وریفای و احراز هویت اکانت و یا رفع مسدودی حساب و اکانت های برون مرزی و جهانی همچون وریفای و رفع انسداد بایننس از جمله مهمترین اقداماتی است که در شرایط فعلی میتوان در این حوزه به کاربران داخل کشور ارائه داد و با توجه به اهمیت این موضوع بهتر است انجام فراید وریفای حساب و اکانت های بین المللی ، رفع انسداد حساب و ..خود را به یک مرکز معتبر و شناخته شده واگذار نمایید .

اگر شما یک فریلنسر هستید یا اگر  و میخواهید در سایت های فریلنسری و خودمختار و .... کسب درامد اینترنتی خارجی و برون مرزی بدون مشکل فعالیت کنید و درامد ارزی کسب کنید ، مجموعه    kyc درکنار شما خواهد بود.  این مجموعه به شما تمام آنچه که برای فعالیت در سایت های فریلنسری و اکانت های خارجی و ارزی نیاز دارید را ارائه می دهد .

همچنین اگر شما به دنبال درآمد دلاری و کسب درآمد از اکانتهایی همچون  یوتیوب ، بایننس ، فریلنسرینگ و ... هستید یکی از بهترین روش ها اکانت وریفای شده است ،. ساخت و ایجاد اکانت های وریفای شده یک راه مطمئن کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان است یعنی شما تنها با انجام خدمات مورد نظر به دلار کسب درآمد می نمایید مثال بارز این موضوع کسب درامد پیودی پای از اکانت یوتیوب می باشد.

کلیه علاقه مندان و متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ مشاوره میتوانید به سایت رسمی م,وسسه  kycمراجعه نمایید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بهترین مارک و برند دوچرخه ثابت، تردمیل و الپتیکال

بهترین مارک و برند دوچرخه ثابت، تردمیل و الپتیکال

رزان کالا یک فروشنده معتبر در زمینه لوازم ورزشی و باشگاهی و بدنسازی می باشد که بهترین برند های لوازم باشگاهی در دنیا را با بهترین قیمت در ایران به فروش می رساند.

انواع لوازم باشگاهی که در رزان کالا به فروش می رسند اقلام بسیاری می باشند که ما دراین مطلب درمورد محصولات این فروشگاه در سه دسته بندی زیر، اطلاعات مفید را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم :

  • تردمیل
  • دوچرخه ثابت
  • الپتیکال و اسکی فضایی

فروش بهترین برند های تردمیل های خانگی و باشگاهی در تهران

شما می توانید به صورت حضوری در تهران با مراجعه به فروشگاه رزان کالا توسط کارشناسان فروش رزان کالا کاملا صادقانه راهنمایی بشین و بهترین مارک تردمیل مد نظرتون را با ارزانترین قیمت بازار خریداری کنید.

به شما این اطمینان را می دهیم که کادر فروش رزان کالا بدون در نظر گرفتن منفعت، شما را کاملا صادقانه و منصفانه راهنمایی می کنند و می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید.

بهترین مارک و برند تردمیل

تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان و امریکا هستند. که بهترین نوع آن ها کاملا اصل و اورجینال در رزان کالا قابل عرضه می باشد.

  • تردمیل توربوفیتنس – Turbo Fitness
  • تردمیل اسپرتک – Sportec
  • تردمیل بی اچ فیتنس – BH Fitness
  • تردمیل استرانگ – Eastrong
  • تردمیل جی کی اکسر – JK exer
  • تردمیل ریباک – Reebok
  • تردمیل پرومستر (ProMaster):

این برند ساخت کشور تایوان است، و دارای قدرت موتور بالا و قابلیت تا شدن است.

  • تردمیل ایمپالس (Impuls):

ساخت چین است، و دارای قدرت موتور بالا، سرعت بالا، و تحمل وزن زیاد است. همچنین مجهز به ضربه‌گیرهای پیشرفته، شیب برقی، برنامه‌های پیش‌فرض، و دارای ۱ سال گارانتی است.

  • تردمیل پروتئوس (Proteus):

این برند ساخت تایوان و مونتاژ چین و انواع تردمیل با این برند در فروشگاه موجود می باشد.

  • تردمیل پاندا (Panda):

این برند ساخت چین بوده و انواع تردمیل از این برند دارای قدرت موتور بالا، کلید اضطراری، نمایشگر بزرگ با قابلیت پخش موسیقی، و مجهز به شیب برقی، ضربه‌گیرهای پیشرفته، برنامه‌های تمرینی پیش فرض، و پخش کننده موزیک می باشد.

تا این جا درمورد برند های معتبر انواع تردمیل خانگی و باشگاهی صحبت کردیم و این برند ها را معرفی کردیم، حال به سراغ دوچرخه های ثابت می رویم.

بهترین مارک و برند دوچرخه های ثابت و اسپینینگ ها

  1. آیرون مستر Iron Master
  2. اسپینینگ پاورمکس power max
  3. پاندا اسپرت panda sport
  4. تایتان فیتنس titan fitness
  5. اسپورت پلاس SPORT PLUS
  6. کراس فیتنس CrossFitness
  7. آذیموس Azimuth
  8. سایتک SCITEC NUTRITION
  9. فرش وی Fresh Way
  10. تایگر اسپرت tiger fitness
  11. کراس cross
  12. ایربایک Air Bike
  13. ایمپلاس Impluse
  14. شوآ Shua
  15. آیرون مستر Iron Master
  16. ویژن Vision
  17. فلکسی فیت FlexiFit
  18. ماتریکس Matrix‎
  19. پاورلند Power Land

دوچرخه های ثابت دارای سه دسته بندی زیر می باشند:

  1. اسپینینگ
  2. دوچرخه های ثابت ایستاده
  3. دوچرخه های ثابت مبله و نشسته یا پشتی دار

بهترین مارک و برند های الپتیکال و اسکی فضایی

  • پاندا اسپرت Panda Sport
  • پاورمکس POWER MAX
  • تایتان TITAN
  • توربو فیتنس TORBO FITNESS
  • ایکس ترا X terra
  • آدیموس یا آ زد موس AZIMUTH
  • پروتئوس PROTEUS
  • دی اچ زد DHZ

خب ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین برند های روز دنیا برای چرخ ثابت ها، اسپینینگ ها، الپتیکال ها و تردمیل ها چه باشگاه و چه خانگی آشنا کنیم.

در این مطلب تمامی برند ها معرفی شد و لازم به ذکر است که تمامی وسایل باشگاهی و ورزشی با این برند های کاملا اصل و اورجینال در رزان کالا به فروش می رسند.

جهت اطلاع بیشتر می توانید از محصولات ما در رزان کالا به سایت rozankala.com مراجعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

منبع : رزان کالا

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.