همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

دانلود آهنگ؛ دانلود نوای زندگی

دانلود آهنگ؛ دانلود نوای زندگی

آیا تا کنون نیاز به دانلود آهنگ داشته اید؟ آیا اطلاعاتی در مورد دانلود ریمیکس دارید؟ آیا می دانید ویژگی های آهنگ شاد چیست؟  و اینکه دانلود آهنگ شاد چه سود و فایده ای برای انسان دارد؟ آیا می دانید دانلود آهنگ ماشین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای دریافت پاسخ این سؤال ها با در این مقاله همراه باشید.

دانلود آهنگ؛ دانلود نوای زندگی

دانلود آهنگ؛ نیاز امروز بشر

امروزه دانلود آهنگ به یکی از نیازهای افراد جامعه تبدیل شده است. لذا اگر این روزها در خیابان ها قدم بزنید و یا سوار اتوبوس، تاکسی و یا مترو شوید، خواهید دید که عده زیادی از افراد جامعه بخصوص قشر جوان جامعه هدفن در گوش  و گوشی تلفن در دست خود دارند و احتمالا در حال گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود می باشند. نیاز گوش دادن به موسیقی از دیرباز در میان انسان ها وجود داشته است اما در سال های اخیر به دلیل گرفتاری انسان ها در مشکلات زندگی و بعضاً دچار شدن به افسردگی این نیاز بیش از پیش احساس می شود. در واقع انسان برای تسکین دردها و کاهش رنج ها و آلام خود به دنبال راهی است که موسیقی و آهنگ یکی از این راه ها می باشد. از این رو در این سال ها به دلیل نیاز افراد به دسترسی راحت و رایگان به موسیقی، دانلود آهنگ بسیار فراگیر شده است. افراد نیاز به دانلود آهنگ، برای دسترسی بسیار سریع به مجموعه ای از موسیقی و آهنگ ها دارند.

یکی از راه های تأثیرگذاری بر احساسات و ذهن انسان دانلود آهنگ پرانرژی و جدید می باشد. از منظر روانشناسی شنیدن آهنگ و موسیقی، مؤثر و تأثیرگذار بر روح و روان آدمی بوده و حتی می تواند آن را تحت کنترل خود در بیاورد. بنابراین از این رو می بایست در دانلود آهنگ دقت نمود و بیشتر به دانلود آهنگ با مضامین انگیزشی و مثبت پرداخت. به عبارت دیگر انسان با دانلود آهنگ و گوش دادن به آن می بایست دچار تغییرات مثبت، آرامش و حتی انگیزش شود نه اینکه با دانلود آهنگ و گوش دادن به آن دچار احساسات منفی و ایجاد و تشدید افسردگی و هم چنین ایجاد یأس و نا امیدی شود.

 

دانلود آهنگ؛ نیاز روز جامعه

افراد از راه های مختلفی می توانند اقدام به دانلود آهنگ نمایند. بعضی از این راه ها مانند دانلود آهنگ از یوتیوب، دانلود آهنگ از وبسایت های مخصوص این کار و دانلود آهنگ از طریق شبکه های اجتماعی مانند  تلگرام می باشد. یکی از بهترین راه های دانلود آهنگ، دانلود آن از طریق وب سایت های جامع و برتر دانلود آهنگ می باشد. یک وب سایت جامع و خوب، می بایست همه آهنگ های مورد نظر و علاقه کاربران خود را پوشش دهد تا آن ها بتوانند به راحتی و سرعت اقدام به دانلود آهنگ مورد نظر خود نمایند.لازم به ذکر است که دانلود آهنگ برای مقاصدی از جمله دانلود آهنگ برای مجلس شادی، مجلس عزا، ماشین برای گوش دادن روزانه انجام می گردد. در ادامه به ویژگی های دانلودآهنگ برای ماشین خواهیم پرداخت.

 

 

ویژگی ها و اثرات دانلود آهنگ ماشین

همان طور که انسان روزانه برای رفع گرسنگی خود، نیاز به غذا دارد و این غذا می بایست جهت تأمین سلامت بدن، کیفیت لازم را داشته باشد. موسیقی هم که غذای روان و روح انسان است، می بایست فاکتورها و ویژگی های مشخصی را داشته باشد تا نه تنها ضرری به روح و روان انسان وارد نسازد بلکه سلامت روح و روان را هم در پی داشته باشد. امروزه شاهد هستیم افراد بسیاری به دلیل دل مشغولی های روزمره زندگی اقدام به دانلود آهنگ ماشین نموده و در ماشین در طول مسیر خود به موسیقی گوش می دهند. متأسفانه اکثر آهنگ هایی که در ماشین گوش داده می شوند فقط دارای ریتم شاد و هیجان انگیز بوده و فاقد بار مفهومی مؤثر و مثبت می باشند. آهنگ مورد استفاده در کل و به ویژه در ماشین می بایست علاوه بر تم شاد و پرانرژی دارای مفهوم و عمق معنا باشد تا علاوه بر ایجاد شور و انگیزه در فرد باعث ایجاد نگاه و احساس مثبت به زندگی در او شود و باعث ایجاد اثرات مخرب بر مغز و روح و روان او در دراز مدت نگردد. به عبارتی دانلود آهنگ مورد استفاده در ماشین می بایست علاوه بر ایجاد لحظات شاد و مفرح در ماشین برای فرد، تأثیر مثبتی بر روح و روان او نیز بگذارد.

در مورد دانلود ریمیکس بیشتر بدانیم

امروزه دانلود ریمیکس طرفداران زیادی پیدا کرده است. و روزانه کاربران زیادی اقدام به دانلود و شنیدن ریمیکس می نمایند. کلاٌ ریمیکس موسیقی و آهنگ در دنیا بسیار باب شده است و همین امر هر روزه بر طرفداران آن اضافه می نماید. میکس آهنگ به تمام مراحل تولید و ساخت یک آهنگ، از ضبط آهنگ گرفته تا تنظیم و غیره گفته می شود. اقدام به میکس دوباره هم ریمیکس نامیده می شود. در واقع ریمیکس در لغت به معنای میکس دوباره می باشد. وقتی یک آهنگ تنظیم  و منتشر می شود و توسط طرفداران شنیده می شود و پس از آن ریمیکسر یعنی انجام دهنده ریمیکس که می تواند کسی غیر از آهنگساز اثر باشد، اقدام به تغییر در آهنگ می نماید و یا چند آهنگ در کنار هم آورده می شود، در حقیقت به این عمل ریمیکس می گویند. همانطور که ذکر شد ریمیکس می تواند توسط کسی غیر از آهنگساز آن اثر انجام شود و حتی در برخی موارد در ریمیکس اقدام به حذف خواننده می شود که به این کار Instrumental گویند. در این نوع از ریمیکس فقط حذف صدای خواننده صورت می گیرد. ریمیکس انواع مختلفی مانند آکوستیک و الکترونیک دارد و نوع ریمیکس بسته به میزان خلاقیت و توانمندی انجام دهنده ریمیکس یا ریمیکسر دارد. انجام دهنده ریمیکس مختار است تا همه پارامترهای مهم و اصلی اثر و آهنگ را از ملودی گرفته تا تمپو را تغییر دهد اما به شرط آنکه پس از انجام ریمیکس، رابطه با قطعه اورجینال باقی بماند. ناگفته نماند که عمل ریمیکس فقط مختص به موزیک و آهنگ نیست و این عمل شامل مواردی مانند هنرهای ادبی، فناوری، فیلم و غیره می شود. هم چنین لازم به ذکر است که ریمیکس چیزی غیر از ویرایش می باشد و این دو با هم متفاوت هستند. یکی از دلایل ریمیکس یک آهنگ، ایجاد بهبود و افزایش وفاداری نسبت به آهنگ اولیه و قدیمی می باشد. و از دیگر دلایل ریمیکس کردن، ایجاد تغییرات در یک آهنگ به منظور اهداف و خواسته های هنری می باشد. در هر حال شما امروز قادر هستید به راحتی اقدام به دانلود ریمیکس مورد علاقه خود از وب سایت های مخصوص آن نمایید.

 

ریمیکس؛ میکس دوباره موسیقی

آهنگ شاد؛ زمینه ایجاد نشاط و انرژی در زندگی

این مسئله بر کسی پوشیده نیست که موسیقی و آهنگ شاد و خوب، تأثیرات مثبت فراوانی بر بهبود عملکرد جسم و روان انسان دارد. حتی روانشناسان و محققان بر تأثیر موسیقی و آهنگ شاد بر روی بیماران اذعان دارند. اما به راستی تأثیر آهنگ شاد بر زندگی انسان به چه میزانی است؟

آهنگ و موسیقی شاد باعث ارتقاء سلامتی انسان می شود. انسان در هنگام شنیدن موسیقی شاد، دچار تنفس سریع تر که اولین نشانه خوشحالی از نظر جسمی است، می شود و این به دلیل ریتم سریع و تند آهنگ های شاد است. از آهنگ شاد می توان برای درمان و بهبود سلامتی افرادی که دچار افسردگی هستند و یا کودکانی که دچار بیماری هستند، استفاده نمود.

آهنگ شاد به دلیل کمک به ترشح سرتونین در مغز، که عهده دار ایجاد شادی و خوشحالی در بدن انسان است، باعث کاهش و کنترل استرس و اضطراب در فرد می شود.

هم چنین آهنگ شاد، بنا بر تحقیقات انجام شده با تأثیری که بر ریتم و عملکرد بدن دارد، باعث ایجاد انگیزه و انرژی در بدن انسان می شود. این تأثیر حتی به گونه ای است که اثراتش از برخی مواد دارویی و مخدر هم بر افزایش و ارتقاء انگیزه بیشتر است. لازم به ذکر است که آهنگ و موسیقی شاد بر خلق و خوی انسان نیز تأثیر داشته و باعث مهربان تر شدن انسان می گردد. در واقع گوش دادن به آهنگ شاد باعث بالاتر رفتن کیفیت روابط انسان می شود. البته در دانلود آهنگ می بایست علاوه بر شاد بودن آن بر پر معنا و مفهوم بودن آن نیز توجه لازم را داشت.

 

آهنگ شاد؛ زمینه ایجاد نشاط و انرژی در زندگی

 

منبع : گلسارموزیک

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی بهترین سایت تبلیغاتی

معرفی بهترین سایت تبلیغاتی

در این مقاله قصد داریم به بهترین سایت ها در حوزه تبلیغات بپردازیم.

معیاربندی سایت بهترین سایت های تبلیغاتی

بهترین سایت های تبلیغاتی بر اساس کیفیت عالی معیار بندی میشود.

هرچقدر کیفیت کاری یک وب سایت بهتر باشد طبیعتا برای کسب و کار ما مناسب است.

منظور از کیفیت کاری یعنی بازدهی تبلیغات که برای ما بهترین بازدهی را داشته باشد.

بازدهی و دیده شدن در تبلیغاتی بسیار مهم است

زیرا افرادی که تبلیغات میکنند قصد دارند دیده شوند

برای همین موضوع انتخاب بهترین سایت تبلیغاتی بسیار مهم است.

افزایش فروش فوق العاده عالی

تبلیغات طبیعتا باعث افزایش فروش چشمگیر کسب و کار شما میشود.

البته به شرط اینکه بهترین تبلیغات را برای کسب و کار خود انجام دهید

سایت های تبلیغاتی زیادی وجود دارد اما خب انتخاب بهترین سخت است!

اما، در این مقاله بهترین سایت تبلیغاتی را معرفی میکنیم.

قطعا وقتی تبلیغات انجام بدهید با افزایش فروش و جذب مشتری میتوانید هزینه تبلیغاتی که انجام داده اید را در بیاورید

اما گاهی اوقات جذب مشتری و افزایش فروش به حدی نیست که باعث بازخورد هزینه تبلیغات بشود

حتی اگر هم انقدری نتوانید بازدهی از تبلیغات انجام شده داشته باشید اصلا نگران نباشد

زیرا کسب و کار شما دیده شده است و این خودش یک معیار فوق العاده سنگین میباشد.

در هر صورت تبلیغات باعث رشد یک کسب و کار میشود

ممکن است این رشد زود باشد یا دیر باشد که در هر دو صورت امکان موفقیت بسیار بالا است

قطعا اگر کیفیت محصول یا خدمات شما بالا باشد در تبلیغات میتوانید بازدهی بالا تری داشته باشید

پس سعی کنید همیشه کیفیت محصول یا خدمات خودتان را تا حد امکان افزایش دهید

زیرا بسیار تاثیر گذار است

تبلیغات مانند یک سرمایه گذاری میباشد زیرا در نهایت موجب رشد و موفقیت یک کسب و کار میشود

قصد شما از تبلیغات ؟

هر فردی که قصد تبلیغات دارد طبیعتا خواسته هایش متفاوت است!

یکی میخواهد فقط برند کسب و کارش دیده شود.

یکی دیگر میخواهد افزایش فروش و جذب مشتری داشته باشد.

یکی دیگر فقط میخواهد با تبلیغات اعتبار خودش را افزایش دهد

و...

قصد شما از تبلیغات هرچه باشد باز هم باعث موفقیت شما میشود، زیرا در هر صورت دیده میشود

دیده شدن شما و در ذهن ماندن کسب و کار شما میتواند معجزه بزرگی در موفقیت کسب و کار شما باشید.

بسیاری از کسب و کار ها با تبلیغات توانسته اند رشد بزرگی بکنند و در نهایت الان برند های معروفی هستند.

بهترین سایت تبلیغاتی بالتازار پلاس است

وب سایت بالتازار پلاس با سابقه و اعتبار بالای کاری توانسته کیفیت عالی را به خود اختصاص دهد.

سایت بالتازار پلاس تنها سایتی است که تمامی نوع تبلیغات هارا برای شما در قالب یک پنل انجام میدهد

رابط کاری بسیار ساده ای دارد و لازم نیست کار خاصی را انجام دهید یا حساب کاربری ایجاد کنید

بالتازار پلاس چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین ویژگی بالتازار پلاس کاربران بسیاری است که در دست خود دارند

هدفمند تبلیغات میکنند که باعث افزایش فروش و جذب مشتری میشود

یکی دیگر از ویژگی های بالتازار پلاس این است که چند نوع تبلیغات مانند:

تبلیغات پیامکی، تبلیغات نوتیفیکیشن، تبلیغات در اپلیکیشن، طراحی مقاله در مورد کسب و کار شما در گوگل،

تبلیغات پیام صوتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام و توییتر

تمامی این تبلیغات ها در قالب یک پنل انجام میشود

آیا هزینه بالتازار پلاس به صرفه است؟

همینطوری که گفتیم سایت بالتازار پلاس بهترین سایت تبلیغاتی از نظر مردم و کیفیت میباشد.

تمامی پنل های بالتازار پلاس با 85درصد تخفیف ارائه شده است که واقعا خیلی میتونه به صرفه باشه

به عنوان مثال هزینه ارزانترین پنل یعنی برنزی 300هزارتومان میباشد ولی در واقع باید 2.5میلیون باشد

شاید برایتان سوال باشد که چرا هزینه بالتازار پلاس اینقدر پایین است و تخفیف بالایی خورده است ؟

به این دلیل که هدف بالتازار پلاس رضایت مشتریان است تا کاربران بتوانند توان پرداخت را داشته باشند

به همین علت سعی کردیم این مقاله را برای شما طراحی کنیم تا متوجه بهترین سایت تبلیغاتی بشوید

توضیحات بیشتر درمورد کارایی بالتازار پلاس

وب سایت بالتازار پلاس سه پنل اصلی دارد که شما میتوانید هر یکی از این سه پنل را انتخاب کنید و استفاده کنید

پنل اول برنزی، پنل دوم نقره ای، پنل سوم طلایی، وقتی یکی از این پنل هارا انتخاب میکنید

بعد از 24ساعت تبلیغات شما شروع میشود.

وقتی پنل مورد نظرتان را خریداری میکنید سپس پشتیبانان وب سایت بالتازار پلاس به شما مراجعه میکنند

و تمامی گزارش های تبلیغات را برای شما ارسال میکنند تا شما استفاده کنید.

حال بگذارید درمورد دونه به دونه تبلیغات هایی که انجام میشود صحبت کنیم

تبلیغات پیامکی: آگهی کسب و کار شما با تبلیغ نویسی جذاب برای کاربران هدفمند ارسال میشود که بازدهی فوق العاده بالایی دارد.

تبلیغات پیام صوتی: پشتیبانان بالتازار پلاس با کاربران هدفمند تماس میگیرند و تبلیغ کسب و کار شما را انجام میدهد.

تبلیغات در اپلیکیشن: توضیحات کامل کسب و کار شما در یک اپلیکیشن به نام ( بالتازار ) ثبت میشود که بازدهی عالی دارد.

تبلیغات نوتیفیکیشن: موقعی که کاربران با گوشی کار میکنند، ناگهان تبلیغ کسب و کار برای آنان نمایش داده میشود

طراحی مقاله و افزایش سئو: برای کسب و کار شما مقاله ای طراحی میشود و در گوگل منتشر میشود تا در سرچ گوگل نمایش داده شوید

تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام: تبلیغ کسب و کار شما در ربات و کانال و گروه های تلگرامی و اینستاگرامی منتشر میشود.

فرکانس یوییتر: نام برند و لینک و شماره شما در توییتر منتشر میشود که باعث شناخته شدن شما در موتور های جستجو مانند گوگل میشود.

مشتریان چگونه با من ارتباط میگرند ؟

موقع انجام تبلیغات، تماس تلفنی شما و... منتشر میشود که یکی از راه هایی که مشتریان با شما ارتباط برقرار میکنند تماس است.

البته بعد از ثبت سفارش، پشتیبانان بالتازار پلاس شما را راهنمایی میکنند و از شما سوالاتی میپرسند

که از راه ارتباطی که شما مایل باشید کاربران با شما تماس بگیرند

چگونه وارد سایت بالتازار پلاس بشوم؟

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش وارد سایت بالتازار پلاس بشوید

برای ورود به سایت بالتازار پلاس روی کلمه ( جذب مشتری ) کلیک کنید.

پشتیبانان بالتازار پلاس 24ساعته آنلاین هستند هر سوالی داشتید میتوانید از پشتیبانان بپرسید.

سایت بالتازار پلاس بهترین سایت تبلیغات و جذب مشتری و افزایش فروش

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

اهمیت انجام طراحی سایت در اصفهان

اهمیت انجام طراحی سایت در اصفهان

شرکت طراحی سایت پارسیان اندیش با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت پارسیان اندیش می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری  ونیز را نام بردهمزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس پارسیان اندیش، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به یک دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

هزینه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت اصفهان با توجه به شرایط کرونا ومشکلات اقتصادی مردم هیچ گونه افزایشی نداشته است شرکت ما مفتخر است که اعلام کندجز ده شرکت برتر طراحی سایت در اصفهان است.این شرکت بارویکرد مناسب خود در زمینه طراحی سایت وردپرس در اصفهان همیشه صعی براین داشته است که مشتریان خود راراضی نگه دارد

شرکت پارسیان اندیش با این رویکردی که دارد سعی دارد خدمات خرید و فروش هاست ودامنه رابرای شما به سهولت انجام دهد این شرکت از سرویس های هاستیگ معتبر استفاده می کند که سرعت وامنیت بالایی دارد.

طراحی وبسایت ریسپانسیو

یکی از مزایا ورویکرد های شرکت پارسیان اندیش این است که این شرکت اقدام به طراحی سایت وردپرس به صورت ریسپانسیو می کند وپنل مدیریت وبسایت را به صورت رایگان به مشتریان آموزش می دهد وپشتیبانی وبسایت هو تا دو ماه رایگان است

همچنین در طراحی ریسپانسیو وبسایت وردپرسی نیازی به اسکرول افقی وجود نداردواین شکل استاندارد وکاربر پسند دسترسی آسان توسط دستگاه های مختلف همواره رعایت می شود .علاوه براین مزیت دیگر آن این است که کاربران شبکه های اجتماعی به راحتی می توانند شما را ببینند که این امر منجربه موفقیت استراتژی آنلاین شما می شود.

مراحل خدمات طراحی سایت اصفهان

از آنجا که اکثر کارفرمایان ومشتریان این دقدقه رادارند که مراحل طراحی سایت برای ما چگونه وبه چه شکل است شرکت ما آمده است تادر اینجا به شما آن مراحل رادرمیان گذارد

1.مراحل خدمات طراحی سایت اصفهان به این شکل است که در ابتدا شما با مشاوران شرکت ما صحبت می کنید سپسمشاوره فنی ماتوسط کارشناسان ویا مدیر طراحی وبسایت انجام می شود وبعد از آن جزئییات لازم برای انتخاب راه حل مناسب وامکان سنجی طراحی سایت باوردپرس از طریق قالب آماده ویا اختصاصی بررسی می گردد .وپس از رسیدن به طرحی مناسب برای وبسایت ونحو اجرا به جلسه پیش قرارداد با شرکت طراحی وبسایت پارسیان اندیش دعوت می شوند

2.در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب وکار،ماهیت سایت،وهر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می رود طرح شده ومورد بحث قرار میگیرد وپس از آن تمامی اطلاعات گرد آوری شده ودر قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می گردد.پس از تایید پیوست فنی ، سفارش طراحی سات رسما توسط شرکت پارسیان اندیش وارد فاز اجرایی شده واطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی وطراحی وبسایت قرار میگیرد وبراساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده سازی وعملیاتی می شود.

نمونه طراحی وبسات وردپرس

شرکت پارسیان اندیش حدودا 5 سال است که در زمینه طراحی وبسایت تخصصی وب ،مجری طراحی وبسایت بسیاری از برند ها ووسازمان هادر اصفهان وکل ایران بوده وآنچه شرکت مارا از مابقی وبسایت ها متمایز می کند این است که متخصصان ما به رابط کاربری بسیار اهمیت می دهند،تیم طراحی وبرنامه نویسی حرفه ای وخلاق ودارای تجربه است که تمامی اصول والمان های لازم از جمله رابط گرافیکی کاربر پسند ونیزتجربه کاربری مناسب را درایجاد یک سایت کاملا بهینه سازی شده برای موتور های جستجو را کاملا رعایت می کند.جهت دیدن نمونه کارها به سایت پارسیان اندیش سئو مراجعه نمایید.

 

چرا خدمات ماراباید انتخاب کنید؟

 

طراحی وبسایت شرکتی

حضور حرفه ای در فضای مجازی وطراحی وبسایت شرکت به صورت ریسپانسیو واختصاصی دیگر به عنوان فرصت برای کسب وکارها مطرح نیست  وتبدیل به یک ظرورت قابل اجتناب شده است .شرکت طراحی وبسایت پارسیان اندیش با ارائه خدمات به کسب وکارهای اینترنتی وبازاریابی آنلاین در اصفهان برای صنوف پزشکی،املاک وصنعتی وخبری وبا ویژگی کامل سازگاری با موبایل ونیز طراحی مدرن همراه با گرافیک زیبا وکاربر پسند خدمات طراحی وب را باتوجه به نیاز شرکت ها وصاحبان کسب وکار جهت حضور موثر وموفق در فضای مجازی به وجود آورده است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

استراتژی ایمیل مارکتینگ: راهنمای مبتنی بر علم داده کاوی

استراتژی ایمیل مارکتینگ: راهنمای مبتنی بر علم داده کاوی

بازاریابی ایمیلی از تمام استراتژی‌های بازاریابی آنلاین از جمله: سئو، تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوا و ... بهتر عمل می‌کند! استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی را تشکیل می‌دهد. ایمیل مقرون به صرفه‌ترین روش تبلیغات محصولات و خدمات شماست. به طور متوسط، به ازای هر دلار هزینه برای ایمیل مارکتینگ می‌توانید تا 51 دلار درآمد کسب کنید. بد نیست؟ در اینجا ما قصد داریم بهترین استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ را برای دستیابی به نتایج خارق العاده با شما به اشتراک بگذاریم. تمام این نتایج را از طریق اندازه گیری (ROI ایمیل مارکتینگ) می‌توان به دست آورد.

متن ایمیل‌هایتان را شخصی سازی کنید

وقتی که می‌گوییم ایمیل مارکتینگ منظور ما این نیست که برای تک تک مشترکان یک ایمیل شخصی سازی شده ارسال کنید. شخصی سازی به این معنی است که شما از طریق داده‌های مشتری برای ایجاد یک پیام مشخص استفاده کنید. بهترین مدل اجرای این کار را شرکت آمازون انجام داده است! منظور از شخصی سازی شدن در اینجا به معنی ارسال ایمیل با نام محمد عزیز نیست! آمازون به کمک داده‌های مشتریان اقدام به ارسال ایمیل براساس نیازهای مشتریان خود کرده است. جف بزوس مدیرعامل آمازون معتقد است که ایمیل‌ها و خبرنامه های ایمیل بسیار با ارزش است به همین دلیل است که او و تیمش از این کانال بیشترین استفاده را می‌کنند. بررسی‌ها نشان داده است که 35 درصد از پیشنهادات آمازون به مشتریان از طریق ایمیل انجام می‌شود. اما نکته ای که نباید فراموش کنید داشتن عنوان ایمیل جذاب است.

مشتریان خود را بخش بندی کنید

طبق گفته بسیاری از بازاریاب‌های ایمیلی، بخش بندی مشتریان دومین استراتژی برتر در ایمیل مارکتینگ است. اما آیا علت این مساله را می‌دانید؟ وقتی که پایگاه داده خود را تقسیم بندی می‌کنید، فعالیت‌های ایمیلی شما بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد. بیاید برای اینکه این مساله را روشن کنیم یک مثال ساده را بیان کنیم: فرض کنید شما قصد دارید یک رویداد در حوزه کاری خود برگزار کنید، و با ارسال یک ایمیل یکسان به تمام مخاطبان خود در شهرهای اطراف و یا حتی سایر کشورها مخاطبان را هدف قرار دادید. تا اینجای کار به آزار دهنده بودن ایمیل خود پی نبرده اید؟! بنابراین تقسیم بندی مشتریان به وسیله ابزارهایی مانند CRM بسیار مهم و کاربری است. و می‌تواند نتایج بهتری برای کسب و کار شما داشته باشد. پس از ابزارهای تکمیلی در بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.

ایمیل‌هایی ارسال کنید که موبایل فرندلی است

در سال 2012 حدود 27 درصد از کل ایمیل‌های ارسالی از طریق موبایل باز شده‌اند. این رقم در سال 2014 به 42 درصد افزایش یافت و هم اکنون بیش از 61 درصد از کل ایمیل‌های ارسالی در موبایل باز می‌شود. فرض کنید شما به عنوان یک مخاطب اولین کاری که بعد از بیدار شدن از خواب انجام می‌دهید چیست؟ بلی دقیقا چک کردن موبایل تان است. و شاید برایتان جالب باشد که بدانید که تقریبا 20 درصد از ایمیل‌های ارسالی برای موبایل بهینه نشده اند. بنابراین به عنوان یک بازاریاب دیجیتال اولین کاری که باید انجام دهید این است که بهینه سازی ایمیل را برای دستگاه های تلفن همراه داشته باشید.

کپی رایتینگ، طراحی و دکمه‌های مناسب داشته باشید

چه صفحه فرود، صفحه اصلی یا الگوهای ایمیل خود را تست کنید. البته این تست کردن‌ها باید براساس داده‌هایی باشد که در گذشته به دست آورده‌اید. داشتن متن مناسب و جذاب برای مخاطبان کافی نیست شما برای موفق شدن و رسیدن به نتایج بزرگ و مهم لازم است که طراحی ایمیل و دکمه‌هایی که طراحی می‌کنید را بیشتر از قبل بررسی و تست کنید. تحقیقات نشان داده است که دکمه‌های بزرگ و قرمز رنگ بیشترین میزان کلیک را داشته اند. پس اگر می‌خواهید نتایج درخشان داشته باشید این موارد را مدنظر قرار دهید.

از اتوماسیون بازاریابی در ایمیل مارکتینگ استفاده کنید

ایمیل‌های مبتنی بر داده از مهمترین وظایفی است که هر بازاریاب باید داشته باشد. به عنوان هنگامی که فردی در وب سایت و یا اپلیکیشن شما ثبت نام می‌دهد وقت آن رسیده است که شما هم یک ایمیل خوش آمدگویی برای او ارسال کنید. و یا کاربری که از سیستم شما خرید کرده یک ایمیل تشکر از خرید برای او ارسال کنید. البته این نکته را باید خدمت شما مخاطبان عرض کنیم که متاسفانه اهمیت اتوماسیون در بازاریابی بسیار اندک است. برای موفقیت در برنامه های بازاریابی و افزایش فروش لازم است که این مساله را بیش از گذشته مدنظر قرار دهید. امیدوارم نکاتی که در این بخش با شما در میان گذاشتیم برای کسب وکارتان مفید واقع شود.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

ارائه خدمات احراز هویت و وریفای اکانت های بین المللی ، فریلنسر ، بایننس

 ارائه خدمات احراز هویت و وریفای اکانت های بین المللی ، فریلنسر ، بایننس

با توجه به وضعیت تحریمی حاکم بر کشور و اهمیت استفاده از خدمات برون مرزی امروز تصمیم گرفتیم به معرفی مجموعه صرافر / SARAFER یکی از بهترین مراجع بمنظور ارائه خدمات وریفای حساب ، فریلنسری و اکانت های بین المللی همچون ، رفع  بلاک بایننس ، یا بعبارتی رفع مسدودی بایننس ، یا بعبارتی خدمات جامع وریفای حساب و یا خدمات احراز هویت و ... که شامل بیش از 1200 اکانت در این مجموعه میباشد بپردازیم .

این مجموعه همچنین خدماتی از قبیل صدور کارت ارزی ، ویزا کارت ، مستر کارت ، آمریکن اکسپرس و .... را به کاربران خود ارائه میدهد.

از طرفی در ادامه به موضوع افتتاح حساب در سایر سایت های جهانی  ، بین المللی و فریلنسری و رفع مشکل مسدود شدن بایننس ، وریفای بایننس ، وریفای حساب بین المللی و .... خواهیم پرداخت ، برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید .

وریفای و احراز هویت حساب و یا رفع مسدودی حساب و اکانت های برون مرزی و جهانی همچون وریفای و رفع انسداد بایننس از جمله مهمترین اقداماتی است که در شرایط فعلی میتوان در این حوزه به کاربران داخل کشور ارائه داد و با توجه به اهمیت این موضوع بهتر است انجام فراید وریفای حساب و اکانت های بین المللی ، رفع انسداد حساب و ..خود را به یک مرکز معتبر و شناخته شده واگذار نمایید .

اگر شما یک فریلنسر هستید یا اگر  و میخواهید در سایت های فریلنسری و خودمختار و .... کسب درامد اینترنتی خارجی و برون مرزی بدون مشکل فعالیت کنید و درامد ارزی کسب کنید ، مجموعه    sarafer درکنار شما خواهد بود.  این مجموعه به شما تمام آنچه که برای فعالیت در سایت های فریلنسری و اکانت های خارجی و ارزی نیاز دارید را ارائه می دهد .

همچنین اگر شما به دنبال درآمد دلاری و کسب درآمد از اکانتهایی همچون  یوتیوب ، بایننس ، فریلنسرینگ و ... هستید یکی از بهترین روش ها اکانت وریفای شده است ،. ساخت و ایجاد اکانت های وریفای شده یک راه مطمئن کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان است یعنی شما تنها با انجام خدمات مورد نظر به دلار کسب درآمد می نمایید مثال بارز این موضوع کسب درامد پیودی پای از اکانت یوتیوب می باشد.

کلیه علاقه مندان و متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ مشاوره میتوانید به سایت رسمی مجموعه صرافر  مراجعه نمایید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه

تمامی دستگاه های فیزیکی که به منظور برقراری ارتباط بین دستگاه های موجود در در یک شبکه کامپیوتری استفاده می شوند تجهیزات شبکه ای گفته می شود. در این میان به واحدهای تولید کننده داده ها میزبان یا هاست یا تجهیزات پایانه گفته می شود. تجهیزات شبکه بسیار مورد توجه مدیران شبکه قرار گرفته از آن جهت که تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و شبکه های کامپیوتری مبتی بر آی پی ادغام شده اند. بنابراین دانستن تجهیزات شبکه و همین طور آگاهی یافتن از انواع تجهیزات شبکه و سرور ها لازم است.

انواع تجهیزات شبکه

کارت شبکه اترنت یک نوعی از تجهیزات شبکه است که بسیار رایج می باشد. این کارت اترنت یک پورت ورودی استاندارد در تعداد زیادی از سیستم های کامپیوتری امروزی می باشد. تجهیزات دیگری که می توان از آن ها نام برد تجهیزات دیتا سنترها اعم از سرویس دهنده فایل و سرویس دهنده پایگاه داده می باشد. به طور کل برای توضیح مفصل انواع تجهیزات شبکه می توان آن را به دو دسته کلی تقسیم نمود. تجهیزات اکتیو و تجهیزات پسیو.

تجهیزات اکتیو

این دسته از تجهیزات به مجموعه تجهیزات شبکه ای گفته می شود که دارای فعالیت الکترونیک هستند و عمل پردازش و انتقال  اطلاعات ورودی آن ها باتوجه به شرایط تعریف شده ای صورت می پذیرد. این تجهیزات به جریان الکتریکی و انرژی برقی نیاز دارند. کارت شبکه یا NIC، سوئیچ یا  Switch، مسیر یاب Router، دیوار آتش Firewall، مبدل فیبر نوری یا Media convertor ، پرینت سرور یا Print server ، از جمله تجهیزات شبکه ای اکتیو می باشد. حال در ادامه به توضیح هر یک از تجهیزات نام برده شده می پردازیم. شرکت شبکه ارغوان با استفاده از کادری مجرب خدمات اکتیو شبکه شما را به نحوه احسن انجام می دهد.

 

کارت شبکه (  Network Interface Card)

یکی از مهم ترین تجهیزات شبکه ای و سرور همین سخت افزار نام برده شده است. هر سیستمی در شبکه هم سرور و هم کلاینت برای پیاده سازی شبکه به کارت شبکه احتیاج پیدا می کند. این سخت افزار باعث ایجاد برقرری ارتباط بین کامپیوتر و محیط انتقال مثل کابل مسی یا فیبر نوری می باشد. هر کارت شبکه یک آدرس فیزیکی به نام MAC دارد که این آدرس شامل یک عدد 6 بایتی است که 3 بایت ابتدایی آن نشان دهنده سازنده کارت شبکه و 3 بایت پایانی شماره سریال کارت شبکه است. کارت های شبکه خود به دو نوع تقسیم می شوند. کارت شبکه کابلی و بی سیم که هرکدام با مزایا و معایبی همراه هستند. همینطور این کارت ها به دو دسته دیگری نیز تقسیم بندی می شوند. اینترنال و اکسترنال.

نقطه دسترسی بی سیم (Wireless Access Point)

نقطه دسترسی بی سیم مانند سوئیچ در در شبکه های کابلی عمل می کند. همانطور که شبکه های کابلی به سوئیچ برای ارتباط بین کامپیوترها نیاز دارند، در شبکه های بی سیم نقطه دسترسی کار برقراری ارتباط بین کامپیوتر را انجام می دهد. نقطه دسترسی درواقع جزو تجهیزات شبکه است که در ارسال و دریافت داده ها کاربرد دارد. درواقع Wireless Access مشترکان را به بقیه کاربران در شبکه متصل می کند.

سوئیچ شبکه (Network switch)

یکی دیگر از مهمترین تجهیزات شبکه و سرور سوئیچ شبکه که با استفاده از از این ابزار می توان چند دستگاه در شبکه را از قبیل کامپیوتر سرور و پرینتر به هم وصل کرد. این ابزار می تواند به عنوان یک کنترلر عمل کند. به این صورت که سوئیچ شبکه  شرایطی را ایجاد می‌کند که دیگر ابزار ها بتوانند با هم اطلاعات به اشتراک بگذارند. وقتی اطلاعات به اشتراک گذاشته شوند و منابع شبکه اختصاص یابد در هزینه و زمان صرفه جویی می شود و کارایی شبکه افزایش می یابد. سوئیچ های شبکه خود انواع مختلفی دارند اعم از سوئیچ های غیر مدیریتی و سویش هوشمند. انتخاب سوئیچ مناسب طبق اندازه شبکه و میزان کنترل در شبکه که صورت می گیرد. سوئیچ یکی از تجهیزات شبکه پرسرعت در شبکه است.

روتر (Router)

روترها هوشمند ترین ابزار شبکه به حساب می آید که عملکردشان شبیه به سوئیچ هاست ولی تفاوت های دارد. تفاوتی که روتر با سوئیچ دارد این است که در روتر ارسال داده از یک شبکه به شبکه دیگر انجام می گیرد. وقتی روتر داشته باشید می توانید شبکه را به اینترنت متصل کنید و وظیفه یک روتر این است که داده های بین شبکه ها را منتقل کند. روترها در مدل های مختلف با معماری های گوناگون تولید می‌شود که با بررسی سایت و فروشگاه مجازی ارغوان نت می توانید مدل های گوناگون را ببینید.

مبدل فیبر نوری (Media convertor)

وظیفه این مبدل فیبر نوری این است که یک سیگنال از کابل مسی تحویل بگیرد و آن را به سیگنال نوری سبک تبدیل کند. پس از آن سیگنال های نوری را از طریق فیبر نوری انتقال می دهد. از طرف دیگر در انتهای فیبر نوری گیرنده مبدل فیبر نوری قرار گرفته که سیگنال نوری را دریافت و مجدداً آن را به سیگنال مسی برمیگرداند.

مودم (Modem)

مودم نیز از دیگر تجهیزات شبکه است که وظیفه اش این است که سیگنال های آنالوگ را به دیجیتال و برعکس تبدیل کند. فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان arghavannet.com)) یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات شبکه در کشور انواع مختلفی از مودم های اینترنتی شبکه را از برند های مختلف عرضه می کند. شما می توانید با انتخاب انواع مودم VDSL، ADSL، مودم های همراه، 3G،  4G، 5G، فیبر نوری (GPON)، مودم وایرلس (بی سیم)و… و خرید مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه تجهیزات شبکه ارغوان نمایندگی فروش تجهیزات شبکه در ایران با مناسبترین قیمت و در سریعترین زمان محصول مورد نظر را درب منزل خود دریافت کنید.

 

پرینت سرور(Print Server)

درشبکه ای بدون نیاز به کامپیوتر می توان پرینتر را به اشتراک گذاشت تا کاربران بتوانند از طریق شبکه به آن کامپیوتر متصل شوند و از پرینتر کامپیوتر استفاده نمایند. برای انجام این کار لازم است پرینتر را با یک کابل USB به پرینت سرور متصل و پرینتر سرور را را با یک کابل شبکه به سوئیچ شبکه متصل کرد در این صورت است است که پرینت سرور آی پی دریافت می کند و در شبکه قابل شناسایی است و از این پس کاربران می توانند درخواست های خود را به صورت مستقیم برای پرینتر بفرستند. در این صورت نیاز نیست که یک کامپیوتر همیشه روشن بماند.

 

تجهیزات پسیو شبکه

گفتیم که تجهیزات شبکه در دو نوع پسیو و اکتیو می باشند و تجهیزات اکتیو شبکه را نام بردیم و توضیحات کلی راجع به آن ها داده شد. حال به تجهیزات پسیو شبکه رسیدیم. برای تعریف تجهیزات پسیو شبکه اینطور باید گفت که که این تجهیزات تجهیزات غیرفعال شبکه هستند که قابل برنامه ریزی نیستند و تغییری روی اطلاعات تبادل شده در شبکه نمی توان اعمال کرد. از این تجهیزات برای نصب و پیکربندی تجهیزات شبکه استفاده می شود. از تجهیزات پسیو شبکه می توان به کابل کواکسیال، آنتن وایرلس، کابل فیبر نوری، رک شبکه، پچ پنل و کابلهای UTP اشاره کرد. توضیحات هر کدام را به صورت اجمالی در ادامه می آوریم که شما با کلیات آن تا حدودی آشنا شوید.

کابل کواکسیال (Coaxial Cable)

از کابل کواکسیال که یکی از تجهیزات شبکه است برای ایجاد کردن شبکه استفاده می شود. مدیران شرکت از نوع بزرگ آن ها به عنوان ستون فقرات شبکه و از کابل های کوچک در فاصله های کم تر برای ایستگاه های کاری استفاده می کنند.

کابل های UTP (Unshielded Twisted Pair)

این کابل ها از متداول ترین کابل های استفاده شده در شبکه های مخابراتی و کامپیوتری می باشد که در سیستم‌های تلفن نیز کاربرد دارند. به صورت کلی شش نوع کابل یو تی پی موجود است است که انتخاب آنها با توجه به نوع شبکه و اهداف مورد نظر صورت می گیرد.

کابل فیبر نوری

کابل فیبر نوری از متداول‌ترین کابل ها برای انتقال داده در شبکه های کامپیوتری است که اگر مسافت ها بیش از ۱۰۰ متر باشد و پهنای باند بالا باشد کابل های فیبر نوری به روی کار می آیند.

آنتن بیسیم

آنتن بیسیم برای زمان افت سیگنال و کاهش سرعت به دلیل افزایش فاصله بین امواج فرستنده و گیرنده در شبکه های بیسیم مورد استفاده قرار می گیرد.

رک شبکه

وقتی که به فضای بیشتری برای مراقبت و نگهداری از سوئیچ ها و روترها نیاز باشد، آن هم در زمانی که تعداد سوئیچ ها و روتر های موجود در شبکه زیاد است از فضای رک استفاده می شود. رک شبکه معمولاً فضایی فلزی با در شیشه ای که به دو صورت دیواری و ایستاده موجود هستند.

پچ پنل

پچ پنل یک قطعه ای به شکل مستطیل است است که در داخل رک شبکه قرار میگیرد و در پچ پنل کابل ها جمع آوری می شوند.

 

فروشگاه تجهیزات شبکه

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – روبروی پاساژ ایران- کوچه گیلان - ساختمان گیلان - پ 8 – واحد 5

تلفن تماس:

41902-021

021-91002204  /  021-91002202

09128884374  /   09128889281

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

نصب آپشن بی ام و

نصب آپشن بی ام و

آپشن های بی ام و به صورت پیش فرض بر روی خودرو می باشند. بی ام و سرویس با تغییر این آپشن ها مطابق با سلیقه دلخواه مشتری آپشن ها را هماهنگ سازی می کند. در برخی از اتاق های بی ام و که بسته به سال تولید آن می باشد آپشن ها دارای محدودیت هایی هستند که بعد از اپدیت و بروزرسانی خودرو و ارتقا به آخرین ورژن, دسترسی به آپشن ها بیشتر می شود.

به روز رسانی نرم افزار خودرو به آخرین ورژن ۲۰۲۱

به روزرسانی نرم افزار خودرو

به آخرین ورژن باعث رفع باگ های نرم افزاری و قابلیت اضافه شدن آپشن های جدید در خودروی بی ام و می باشد.

مزیت این بروزرسانی در بی ام و عبارتند از

  • رفع باگ نرم افزاری
  • کارکرد بهتر و بازدهی بالای خودرو.
  • قابلیت اضافه شدن آپشن های جدید در BMW.
  • جلوگیری کردن از کم کردن کیلومتر در بعضی از مدل ها.
  • در واقع این خودرو هوشمند و زیبا همانند موبایل تان نیاز به آپدیت دارد و این امر باعث متمایز بودن کمپانی BMW از تمامی برندهای دنیاست.

نصب آپشن اپل کار پلی  (APPLE CAR PLAY)

اپل کارپلی یکی از کاربردی ترین آپشن های خودرو های جدید می باشد, منوی عالی و جذاب در خودروی بی ام و دسترسی آسان را به موبایل شما فراهم می سازد. در این آپشن شما دسترسی کامل به بعضی از اپلیکیشن های کاربردی مانند map, whats app, telegram و… را دارید.

این آپشن به دو صورت فول اسکرین و نیمه اسکرین ارائه می گردد.

این آپشن از نرم افزار یکی از مشکلات بزرگ تحریم های موجود یعنی نبودن مپ آنلاین در خودرو را از بین برداشته و دیگر شما عزیزان از مپ آنلاین در منوی وسط خودروی خود میتوانید از نهایت استفاده و لذت بهره مند شوید.

نصب آپشن تابلو خوان بی ام و  (SLI)

آپشن تابلوخوان  (Speed Limit Info)

آپشنی در بی ام و می باشد که هشدار دهنده ماکزیمم سرعت مجاز برای رانندگی می باشد. این آپشن به واسطه دوربینی در جلوی آینه بر روی شیشه جلوی راننده و یونیتی به نام کافاس (Kafas) تابلوهای محدودیت سرعت را در هدآپ و آمپر نمایش می دهد.

در حال حاضر به دو روش ارزان و گران قابل راه اندازی می باشد که در زیر اعلام میکنم

روش ارزان , استفاده کردن از فایل سایر خودرو ها می باشد , که چندین مشکل به وجود می آورد.

۱ فریز شدن تابلو خوان و کار نکردن در برخی از خودرو ها

۲ امکان آسیب نرم افزاری به یونیت کافاس که حتی باعث می شود مجبور به تعویض یونیت بشوید البته در کلینیک اتو دیاگ نرم افزار یونیت درست می شود که نیازی به تعویض نباشد برای همکاران

۳ اگر فعال شد و درست کار کرد در اولین تعمیرگاهی که خودرو خود را با دیاگ ایکام دیاگ کنید متوجه می شوید و که تابلو خوان غیر فعال شده و سه خط ممتد در کنار هم نمایش داده می شود.

روش دوم روش گرانتر ولی درست می باشد خرید فایل FSC کد از خود دیلر بی ام و که در این مورد همه چیز به درستی کار خواهد کرد.

 

فعال سازی پخش موزیک توسط بلوتوث

همانطور که عزیزانی که خودرو زیبای بی ام و دارند , بعضی از دوستان از اجرا نکردن موزیک توسط بلوتوث خودرو رنج میبرند که این آپشن در برخی از مدل های خودرو بی ام و قابل فعال شدن است

کلینیک اتودیاگ این امر را با کمترین هزینه برای شما عزیزان قابل اجرا می کند.

در همین زمینه بعضی از همکاران اقدام به فعال سازی میکنند که متاصفانه با اولین کد کردن خودرو این آپشن غیر فعال میشود.

ولی در کلینیک ما بعد از فعال سازی این تضمین را به شما دوستان میدهیم که به هیچ عنوان این آپشن بعد از کد کردن یا حتی پروگرام کردن غیر فعال نخواهد شد و نیاز به هزینه مجدد برای فعال سازی نخواهید داشت.

نمونه ای از مراجعه دو خودرو 528 F10 برای فعال سازی پخش موزیک با بلوتوث و سایر آپشن ها.

 

آپشن SCREEN MIRRORING اسکرین میرورینگ

در خودروهای جدید آپشن دیگری به نام اسکرین میرورینگ وجود دارد

با این تکنولوژی می توانید صفحه موبایل خودرو در دیسپلی دلخواه مشاهده کنید

در خودروهای بی ام و که مجهز به NBT EVO می باشند امکان راه اندازی این آپشن موجود می باشد

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید نمونه ای از راه اندازی اسکرین میرورینگ در خودرو X4 F26 در مجموعه اتودیاگ می باشد.

 

REMAP  ریمپ بی ام و

کلینیک بی ام و سرویس با جدیدترین تجهیزات , آشنا به جدیدترین تکنولوژی روز و با به کارگیری متودهای استاندارد کمپانی ها, اقدام به ریمپ و بالا بردن توان خودرو در ۳ استیج متفاوت هم اکنون در خدمت مشتریان و همکاران عزیز می باشد.

 

سایر خدمات نصب آپشن  BMW

سایر خدمات نصب آپشن خودروی بی ام و شامل موارد زیر می باشد:

  • اپل کار پلی فول اسکرین و نیمه اسکرین.
  • دوربین عمودی عقب (تریلر وییو)
  • اسکرین میرورینگ.
  • صدای اتوموبیل به مینی ماینر و رولز رویس و ای هشت (i8).
  • تابلو خوان (SLI)
  • فلشر در هدآپ دیسپلی.
  • نمایش سرعت دیجیتال داخل آمپر.
  • روشن شدن چراغ دستگیره در در هنگام دنده عقب.
  • حافظه اتواستارت.
  • حافظه ایرکاندینیش, تهویه مطبوع و دریچه هوا.
  • روشن شدن چراغ مه شکن سر پیچ.
  • لوگوی ام در آمپر (M Logo).
  • لوگوی ام در پنل وسط.
  • آمپر آلپینا.
  • فعال سازی دیلایت عقب.
  • افزایش روشنایی دیلایت جلو.
  • به روز رسانی نرم افزار خودرو به سال ۲۰۲۱.
  • بسته شدن آینه ها با فشردن یک بار ریموت.
  • کاهش تاخیر بسته شدن آینه ها.
  • تبدیل منوی وسط به آیدی ۵ و ۶ (ID 5 to ID 6).
  • فعال سازی پخش موزیک توسط بلوتوث.
  • نمایش متن کامل پیام موبایل(مسیج) در منوی وسط.
  • پخش ویدیو توسط درگاه USB.
  • نمایش ویدیو در هنگام حرکت خودرو.
  • فعال سازی اجرای تمامی فرمت های ویدیو با USB.

مزیت رقابتی کلینیک تخصصی اتودیاگ نسبت به سایر همکاران استفاده از دستگاه دیاگ اورجینال و آنلاین بی ام و, دسترسی به سرور آنلاین بی ام و برای راه اندازی تابلو خوان که نیاز به انتظار چند روزه برای دریافت فایل نمی باشد,  استفاده از متخصصان و اساتید مجرب در نصب تخصصی آپشن BMW و توانایی کار با دستگاه اورجینال برای عیب یابی (ICOM) می باشد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

معرفی مجموعه تاج اسکیپ روم

معرفی مجموعه تاج اسکیپ روم

در دنیای امروز تمام جوانب زندگی و حتی تفریحات با تغییر و تحول زیادی مواجه شده و نمونه بارز آن را می توان در بازی اتاق فرار مشاهده کرد. مجموعه تاج اسکیپ روم با تلفیق خلاقیت و دانش موفق به راه اندازی اتاق فرارهای هیجان انگیز با ژانرهای مختلف شده و شرایط را برای تجربه لحظاتی متفاوت فراهم نموده است. علاوه براین، خدمات طراحی و راه اندازی اتاق فرار را برای سایر مجموعه ها نیز ارائه می دهد.

اتاق فرار چیست؟

تنوع در میان اتاق فرارهای تهران بسیار زیاد بوده و برخی از آنها از جمله اسکیپ روم تاج موفق به جلب رضایت همراهان خود شده است. با توجه به اینکه این شیوه بازی تقریبا جدید می باشند و در سالهای اخیر در شهرهای مختلف ایران نیز نمونه های آن شروع به فعالیت کرده اند، به همین دلیل ابهاماتی در مورد آن وجود دارد. لذا قبل از معرفی مجموعه فعالیت ها و خدمات تاج اسکیپ روم به رفع ابهامات در این زمینه می پردازیم.

اتاق فرار به نوعی بازی گروهی گفته میشود که دارای سناریو خاصی بوده و با توجه به ژانر و داستان اصلی بازی محیط داخلی آن با المان های مختلف و موزیک و غیره آماده سازی میشود. این بازی برای اولین بار در سال 2007 توسط تاکائو کیوتو از ژاپن معرفی شد و به دلیل هیجان زیاد آن به سرعت در کشورهای آسیایی و به مرور آمریکا و اروپا رواج پیدا کرد. اولین بازی اتاق فرار در ایران سال 1394 در تهران راه اندازی گردید و در حال حاضر در شهرهای مختلف نمونه های پیشرفته ای از آن را می توان مشاهده نمود.

در این بازی شما و سایر افراد گروهتان در مدت زمان مشخص که در اغلب مواقع حدود 70 دقیقه می باشد باید بتوانید سرنخ های پنهان شده در بخش های مختلف اتاق را جستجو و با کمک آنها به رمز عبور دست پیدا کنید. در نهایت پس از پیدا کردن رمز می توانید قفل را باز و با موفقیت از شرایط پر از استرس و ترس و البته هیجان فرار کنید. بدون شک تعریف فوق بسیار کلی بوده و برای درک بهتر اینکه اسکیپ روم چیست و برای چه گروه های سنی مناسب است بهتر است قبل از بازی کمی در این مورد جستجو کنید.

اتاق فرارهای تاج اسکیپ روم

در مجموعه تاج اسکیپ روم دو بازی با سناریوهای بسیار حرفه ای که هر دو ژانر ترسناک دارند پیاده سازی شده و دارای قوانین و شرایط خاصی می باشند که عبارتند از:

اتاق فرار ویروس

شیوع ویروس خطرناک با سرعت انتشار بالا از سال 2020 برای همه ما انسان ها به خوبی قابل درک است و زندگی ها را با چالش های متعددی روبرو کرده است. علاوه بر زندگی افراد عادی، پزشکان و محققان نیز به دنبال راه حل های متعدد برای غلبه بر آن می باشند. اتاق فرار ویروس از جمله سناریوهای پیاده سازی در مجموعه تاج اسکیپ روم می باشد که بازگوکننده داستان شیوع ویروس خطرناک در سال 2020 است. در این بازی گروهی از پزشکان و محققان سازمان بهداشت جهانی ماموریت دارند تا درباره نحوه ابتلا و درمان افرادی که به ویروس خطرناک مبتلا شده اند تحقیق کنند.

در این اتاق فرار بازیکنان در نقش افرادی هستند که به بیماری مبتلا شده اند و به صورت اتفاقی توسط یکی از پزشکان ربوده شده و به مطب شخصی وی انتقال پیدا می کنید. در تمام مدت زمان اختصاص داده شده برای بازی ماموریت دارید تا سرنخ های مختلف را از محیط پیرامون خود جستجو و در نهایت کنار هم قرار دهید تا به رمز نهایی دست پیدا کنید.

نکته بسیار مهم اینکه، این بازی درجه سختی 80 درصد داشته و معماهای آن کمی پیچیده و چالش  برانگیز می باشند. کافیست کمی در مورد آموزش اتاق فرار که بر روی سایت این مجموعه ارائه شده است مطالعه کنید تا از پس معماهای آن بر بیایید! قسمت خوب داستان این است که ترس و دلهره آن درجه 85 درصد و هیجان 90 درصد داشته و به همین دلیل گزینه ای عالی برای گروه های سنی بالای 16 سال به شمار می رود.

اتاق فرار خونه جنی

از دیگر بازی های بسیار مهیج و البته ترسناک در مجموعه تاج اسکیپ روم می توان به خونه جنی اشاره نمود. سناریو این بازی بر اساس کلبه مخوف و بسیار رمزآلود در بندر انزلی پیاده سازی شده است. به گفته بومیان این منطقه کلبه مخوف نفرین شده بوده و تا بحال کسی زنده از آن بیرون نیامده است. تنها فردی که موفق شد از این کلبه زنده بیرون بیاید، پسر دانشجویی می باشد که در سال 64 به همراه سایر دوستان خود قدم به این کلبه گذاشته بود. پس از فرار از کلبه این فرد دچار اختلالات روانی شده و از دوست خود درخواست میکند یک روز به جای او در تیمارستان بماند تا دوباره وارد کلبه شود.

تیم 4 تا 6 نفره شما و دوستانتان به همراه این فرد در جلوی کلبه قرار میگذارید و پس از آن ماجراهای بسیار مهیج و ترسناک در انتظارتان خواهد بود.

معماهایی که مجموعه اتاق فرار تاج اسکیپ روم برای این بازی در نظر گرفته است دارای درجه سختی 90 درصد می باشد و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم با ذهن باز به اتاق قدم بگذارید. با توجه به ترس و دلهره و هیجان بالا تنها افراد بالاتر از 16 سال می توانند در این بازی را تجربه کنند.

طراحی اتاق فرار تاج اسکیپ روم

مجموعه تاج اسکیپ روم متشکل از تیم بسیار حرفه ای می باشد که علاوه بر پیاده سازی بازی ویروس و خونه جنی، برای سایر اسکیپ روم ها نیز خدمات ارائه می دهد. راه اندازی اتاق فرار از جمله خدمات قابل ارائه توسط این مجموعه می باشد که از چند گام مهم تشکیل شده است که عبارتند از:

  • بازدید از محل اتاق فرار و بررسی تمام جوانب
  • ارائه سناریو در چند مرحله تست و اجرا در جهت رسیدن به بهترین نتیجه
  • ارائه معماهای چالش برانگیز و آماده سازی سرنخ ها
  • آماده سازی محیط متناسب با نوع سناریو
  • هوشمندسازی و نصب تجهیزات پیشرفته برای افزایش هیجان بازی

راه های دسترسی به تاج اسکیپ روم

تمام آنچه برای آشنایی با هر یک از بازی ها نیاز می باشد به همراه امکان رزرو آنلاین و مقالات متعدد بر روی سایت تاج اسکیپ روم به آدرس tajescaperoom.ir  در دسترس می باشد. علاوه براین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن 09019900109 در ارتباط باشید.

آدرس مجموعه تاج اسکیپ روم: تهران، خیابان ستارخان، سه راه باقرخان، جنب سفره خانه باغ فردوس، پلاک 168، طبقه همکف

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

ادوب کانکت چیست


ادوب کانکت چیست

نرم افزار ادوب کانکت یک سامانه قوی و کاربردی برای برگزاری کلاس های مجازی به حساب می آید. این نرم افزار دارای ابزارهای کاملی برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد و علاوه بر امکانات معمول، گزینه های پیشرفته تری نسبت به دیگر پلتفرم ها را نیز دارا می باشد.

در واقع نرم افزار ادوب کانکت دارای قابلیت های بسیار بالا و عین حال شگفت انگیزی است که تنها با استفاده از آن می توانید تفاوت های ویژه ی آن را با سایر نرم افزارها متوجه شوید.

آپشن هایی همچون پخش فیلم و فایل صوتی، اشتراک گذاری دسکتاپ، تخته وایت بورد، ارتباط زنده ویدیویی و صوتی، بارگزاری و ارائه انواع فایل ها با فرمت های مختلف، امکان چت، نظرسنجی، یادداشت، اشتراک گذاری فایل برای دانلود توسط اعضای کلاس، اشتراک گذاری لینک، مدیریت سطح دسترسی اعضای کلاس، گروه بندی اعضای کلاس و… قسمتی از امکانات نرم افزار ادوب کانکت به حساب می آید.

از ویژگی های بارز و بسیار مناسب ادوب کانکت می توان به ارتباط صوتی و تصویری با سرعت و دقت بالا اشاره کرد. به طوری که بدون هیچ گونه قطعی و با سرعتی بالا می تواند صدا و تصویر شما را به مخاطبانتان انتقال دهد و همین مزیت آن را نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه بسیار جذاب تر می نماید. در صورتی که از سرور مناسب و سرعت اینترنت بالایی استفاده میکنید، اطمینان داشته باشید حین برگزاری کلاس هایتان با نرم افزار ادوب کانکت به هیچ مشکلی برخورد نکرده و تجربه ی یک کلاس آنلاین دلپذیر را خواهید داشت. چرا که نرم افزار ادوب کانکت دارای هیچ گونه اختلال و مشکلی نیست و در صورت بروز مشکل باید به بررسی اینترنت و یا سرور خود بپردازید. چنین امری به جز در مورد ادوب کانکت، در مورد هیچ نرم افزار برگزاری کلاس آنلاینی صدق نمی کند.

مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که در صورت بروز اختلال در سرعت اینترنت، تصویر و صدای شما قطع نمی شود، بلکه با تاخیر و بدون اختلال به مخاطبان شما منتقل می شود. جالب است بدانید در صورتی که سرعت اینترنت شما پایین باشد، نرم افزار به طور خودکار و هوشمند کیفیت فیلم را پایین آورده و با سطح کیفی نازل تری آن را ارائه میکند و در واقع سطح کیفی نمایش فیلم را با سرعت اینترنت شما تنظیم مینماید.

برای ایجاد سطح دسترسی افراد به کلاس در نرم افزار ادوب کانکت تنوع وجود دارد.

شما می توانید تعداد نامحدودی از افراد را به صورت هاست و یا پرزنتر در کلاس معرفی نمایید و حتی امکان تغییر سطح دسترسی افراد در حین برگزاری کلاس نیز امکان پذیر است. همچنین به امکاناتی مانند اعطای سطح دسترسی یا قطع دسترسی گروهی اعضا به دوربین و میکروفون، چت خصوصی مدیران(هاست های) کلاس، تشکیل اتاق های گفتگوی جداگانه در زمان برگزاری کلاس به صورت همزمان، (مثلا مدیران جلسه جداگانه با هم می توانند ارتباط صوتی و تصویری خصوصی داشته باشند بدون آنکه سایر اعضای کلاس متوجه بحثهای آنها شوند.) نیز دسترسی خواهید داشت.

برای ورود به این نرم افزار می توانید از گوشی موبایل و تبلت و کامپیوتر بهره مند شوید. علاوه بر آن می توانید اپلیکیشن را روی سیستم یا گوشی خود نصب کرده و از آن طریق به برنامه ورود کنید و یا بدون نصب اپلیکیشن و تحت وب و از طریق باز کردن در مرورگر(بروزر) به آن ورود کنید. این نرم افزار در سیستم عامل های اندروید و آی او اس نیز قابل دسترسی است.

ادوب کانکت فارسی

تیم فنی کلاس روم با تکیه بر توانایی کارشناسان مجرب خود توانسته برای اولین بار در ایران نسخه ی کامل فارسی شده ی ادوب کانکت را ارائه نماید. به طوری که تمام بخش های کلاس، منوها، پیغام ها، اعلان ها، توضیحات و راهنماها و حتی پیغام های خطای برنامه به فارسی برگردانده شده و محیطی راحت با کاربری ساده و روان را برای کاربران گرامی فراهم کرده است. در صورتی که قصد برگزاری کلاس های آنلاین را دارید و میخواهید از محیطی ساده و روان به زبان فارسی استفاده نمایید، می توانید از سامانه کلاس روم استفاده کنید.

اجاره ادوبی کانکت

جهت برگزاری کلاس های آنلاین و وبینارها خود می توانید به راحتی و با کمترین هزینه یکی از سرویس هالی کلاس روم را اجاره کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید. همچنین با اجاره سرویس در کلاس روم علاوه بر استفاده از امکانات معمول نرم افزار ادوب کانکت، امکانات دیگری نیز برای شما فراهم می شود از جمله:

ورود به سامانه و کلاس (لاگین) بدون نیاز به ایمیل و نام کاربری و صرفا از طریق شماره موبایل و ارسال پیامک رمز عبور یکبار مصرف

  • پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته
  • محیط فارسی نرم افزار ادوبی کانکت
  • امکان چت فارسی در کلاس آنلاین بدون به هم ریختگی فونت

لایسنس ادوب کانکت

باید بدانید که ادوب کانکت یک نرم افزار رایگان نیست و جهت استفاده از آن می بایست لایسنس ادوب کانکت را از شرکت سازنده این نرم افزار یعنی شرکت ادوبی خریداری نمایید. اصولا در تمامی کشورها حق کپی رایت رعایت می شود و هزینه ی استفاده از لایسنس و مجوز استفاده از نرم افزار نیز می بایست پرداخت شود.

 

فروش لایسنس ادوب کانکت به چه صورت است؟

پس از نصب نرم  افزار ادوب کانکت روی سرور، برای فعال سازی برنامه باید کد لایسنس ادوب کانکت را در قسمت مربوط وارد کنید.

عموما با توجه به اینکه اینگونه حقوق معنوی در کشور ما رعایت نمی شود، اکثر نرم افزارهای دارای لایسنس مثل نرم افزارهای آفیس، سیستم عامل ویندوز، فوتوشاپ و ...به صورت رایگان مورد استفاده قرار میگیرد و تنها با چند کلیک ساده و کرک کردن برنامه، در اختیار کاربران قرار می گیرد. در صورتی که در کشورهای دیگر جهت استفاده از هر کدام از این برنامه ها، کاربران می بایست هزینه ی گزافی پرداخت کنند.

اکنون این سوال مطرح است که با توجه به تحریم ایران توسط شرکت ادوبی و هزینه ی بالای لایسنس ادوب کانکت، چگونه می توان آن را فعال کرده و مورد استفاده قرار داد؟

خرید لایسنس ادوب کانکت

چگونه لایسنس ادوب کانکت را فعال کنیم؟

با توجه به مطالبی که در بالا توضیح داده شد، دو راه حل اصلی وجود دارد:

  • کرک کردن نرم افزار
  • استفاده از لایسنس معتبر بدون پرداختن هزینه.

به دلایل بسیاری از جمله مشکلات زیادی که نسخه ی کرک شده هنگام استفاده از نرم افزار ایجاد می کند استفاده از راهکار اول توصیه نمی شود.

روش دوم یعنی استفاده از لایسنس معتبر به این صورت است که یک شرکت یا موسسه ای که پیش از این لایسنس معتبر ادوبی کانکت را خریداری کرده آن را در اختیار دیگران قرار می دهد.

البته با نگاهی به توضیحاتی که داده شد، این کار فقط در ایران و کشورهای امثال ما که قانون کپی رایت رعایت نمی شود، امکان پذیر است.

با این حال نیز در ایران تنها چند شرکت هستند که می توانند لایسنس معتبر ادوب کانکت را با قیمتی مناسب به متقاضیان ارائه نمایند.

در واقع با این راه حل دیگر نیازی به خرید لایسنس از شرکت ادوبی نیست و هزینه ها نیز کاهش می یابد.

در صورتی که شما مایل باشید کلاس های آنلاین یا وبینارهای خود را روی سرور اختصاصی ادوب کانکت خود برگزار کنید، نیاز به نصب و فعال سازی ادوب کانکت روی سرور شما وجود دارد. تیم فنی کلاس روم آمادگی دارد تا با دریافت کمترین هزینه این کار را برای شما انجام دهد.

برای خرید لایسنس ادوب کانکت از کلاس روم و نصب ادوب کانکت روی سرور اختصاصی با شماره ۲۸۴۲۵۲۳۳ داخلی ۱۱۰ تماس بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

شرکت شل یک شرکت چند ملیتی است که به عنوان بزرگترین شرکت نفتی اروپا شناخته می شود. شهر لاهه هلند میزبان ساختمان مرکزی این شرکت است و ادارات و دفاتر مهم آن در شهر لندن قرار دارند. شرکت شل حاصل ادغام دو شرکت هلندی و بریتانیایی به نام های شل و رویال داچ می باشد که در سال ۱۹۰۷ اتفاق افتاد و موجب شد تا نام رویال داچ شل برای آن انتخاب گردد. امروزه این شرکت تنها به نام شل شناخته می شود و اعتبار زیادی در سطح جهان دارد. نماینده فروش محصولات شل در ایران در گذشته به صورت رسمی در اختیار چندین شرکت مختلف بوده که اکنون دیگر نیست.

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

شرکت شل در زمینه پالایش و توزیع فراورده های نفتی و اکتشاف و استخراج نفت فعالیت دارد. همچنین به تازگی برنامه هایی را برای تولید انرژی پاک از طریق باد، نور خورشید و هیدروژن دنبال می کند. امروزه شرکت شل با کیفیت ترین و پرمصرف ترین روغن موتورهای جهان را تولید می نماید و از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع روانکار محسوب می شود. روغن ها و گریس های تولیدی این شرکت بر اساس بالاترین و بروزترین استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. در حال حاضر نمایندگی شل در هر نقطه از جهان در دسترس مشتریان قرار دارد و انواع محصولات روانکار را برای مصارف مختلف به آن ها عرضه می کند.

 

 

چرا روغن موتور شل طرفداران زیادی دارد؟

 

برندهای مختلفی از روغن موتور در بازار وجود دارد اما در بین آن ها روغن موتور شل طرفداران خاص خود را دارد. دلیل این محبوبیت به کیفیت محصولات و اعتبار شرکت شل باز می گردد. روغن موتورهای شل میزان گرانروی بسیار خوبی دارند، همچنین وقتی در موتور خودروهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند، سطح اصطکاک را به پایین ترین حد می رسانند و همین خاصیت موجب کاهش ساییدگی قطعات مختلف موتور می شود. از طرف دیگر مواد بکار رفته در تولید روغن موتورهای شل به بهینه سازی کارکرد موتور کمک می کند، مانع از زنگ زدگی و خوردگی بخش های مختلف آن می شود و بخش میانی سیلندر و پیستون را به طور کامل آب بندی می نماید. انواع روغن موتور شل در نمایندگی روغن و گریس این شرکت عرضه می گردند.

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

ویژگی های منحصر بفرد گریس شل چیست؟

 

گریس شل یکی از بهترین و شناخته شده ترین محصولات این شرکت است که از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد. گریس شل قادر است تا به خوبی اصطکاک بین سطوح مختلف را کاهش دهد و ضمن جذب رسوبات و ذرات معلق، از فرسایش دستگاه یا قطعه ای که در آن استفاده شده جلوگیری کند. گریس های شل درجات متنوعی دارد و در انواع صابون های لیتیوم، آلومینیوم، کلسیم، سدیم و ... تولید می شود. از ویژگی های منحصر بفرد گریس های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • مقاومت ارتعاشی و برشی بالا
  • مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون
  • افزایش راندمان گیربکس
  • حفاظت از قطعات در برابر فرسایش و خوردگی
  • طول عمر زیاد

 

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران چه شرکتی است؟

 

با توجه به تحریم هایی که در سال های اخیر متوجه ایران بوده، بسیاری از شرکت های بزرگ در ایران به صورت رسمی فعالیت ندارند و محصولات آن ها به صورت غیر رسمی وارد کشور می شود. شرکت شل نیز از این قاعده مستثنی نیست و نماینده فروش محصولات شل در ایران به صورت رسمی فعالیت نمی کند. اما در این میان افرادی هستند که از این شرایط سو استفاده می کنند و از طریق عرضه محصولات تقلبی شل اقدام به کلاهبرداری می نمایند. بنابراین بهتر است برای خرید محصولات اورجینال شل به سراغ شرکت های معتبر و با سابقه بروید. این شرکت ها با استفاده از شهرت خود و از طریق واسطه های خارجی محصولات شل را وارد ایران نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

آیا کیفیت محصولات کلوبر از شل بهتر است؟

 

یکی از شرکت های خوش سابقه تولید کننده انواع روانکار اعم از روغن موتور و گریس، شرکت کلوبر است. این شرکت که در آلمان قرار دارد، روغن صنعتی بسیاری از کارخانجات بزرگ دنیا را تامین می نماید. البته این شرکت در مقابل شرکت شل از شهرت کمتری برخوردار است، ولی کیفیت محصولات آن با محصولات شرکت شل رقابت می کند. در حال حاضر شرکت کلوبر بیش از ۲۰۰۰ محصول تخصصی دارد که هر یک از آن ها در بخش های خاصی از صنعت استفاده می شوند.

 

گریس کلوبر یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر بفرد، به فروش بالایی در سطح جهانی دست یافته است. از ویژگی های گریس کلوبر می توان به جلوگیری از خوردگی و سایش قطعات، جذب آلودگی ها، کاهش فوق العاده اصطکاک سطوح و جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب اشاره کرد. نمایندگی کلوبر در ایران کلیه محصولات این شرکت در اختیار افراد، کارخانه ها و شرکت های مختلف قرار می دهد. قیمت محصولات کلوبر در مقایسه با شل مناسب تر است اما از نظر کیفیت برابری می کند و در پاره ای موارد کیفیت بهتری دارد.

 

 

کلام آخر

 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تاریخچه و محصولات برند شل آشنا کنیم. این برند اروپایی محصولات روانکار متنوعی دارد و اخیرا در صنعت انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده است. محصولات این شرکت با بالاترین درجه کیفی تولید می شوند و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند می توانند عملکرد موتورها و دستگاه هایی که در آن ها استفاده می شوند را تا حد زیادی بهبود دهند. در مقایسه محصولات کلوبر و شل دریافتیم که هر دوی این شرکت ها دارای محصولات باکیفیت هستند، اما شهرت شرکت شل به خاطر سابقه زیادی که در این زمینه دارد از کلوبر بیشتر است. همچنین گفتیم که به دلیل تحریم ها، نماینده فروش محصولات شل در ایران به صورت رسمی وجود ندارد.

 

شرکت پارس شایان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بازرگانی است که سال هاست در زمینه پخش و فروش انواع روانکار شامل روغن موتور، روغن های صنعتی، گریس و … در سراسر ایران فعالیت می کند. این شرکت افتخار دارد که محصولات خود را به صورت اورجینال از بزرگترین برندهای مطرح دنیا مانند شل، توتال، کلوبر، موبیل و … تهیه کرده و با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. برای اطلاع از شرایط استثنایی فروش انواع روانکار با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.