همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

اصول طراحی دکوراسیون نشیمن و آشپزخانه شیک و کاربردی

موضوع اصلی دکوراسیون منزل، قوانین اساسی دکوراسیون داخلی است که باید رعایت شود تا به شما در ایجاد نمای داخلی شیک برای خانه کمک کند. از مهم ترین بخش های دکور داخلی منزل، دکوراسیون نشیمن و آشپزخانه است که در ادامه به آنها می پپردازیم.

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه منطقه ای است که باید در اولویت قرار گیرد. با در نظر گرفتن ایمنی و گردش در طول پخت و پز . دکوراسیون آشپزخانه با کابینت های سفارشی و راه حل های منحصر به فرد کفپوش و دیوار می تواند تا حد امکان ساده باشد. همچنین می توان در دکور آشپزخانه از وسایلی که جزئیات تزئینی را مطابق با طرح کلی ارائه می دهند، مانند ظروف ادویه استفاده کرد. داشتن یک آشپزخانه اوپن مزایای بسیاری دارد. واضح ترین آن این است که می توانید در حین آشپزی راحت تر با خانواده و دوستان معاشرت کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که در حین آشپزی مراقب بچه ها باشید. آشپزخانه اوپن فضاهای غذاخوری، نشیمن و سرگرمی را گرد هم می آورد.

دکوراسیون نشیمن

ورودی اتاق نشیمن اولین برداشتی است که هنگام ورود به خانه خواهید داشت. اتاق نشیمن، به عنوان عملکرد نماینده خانه شناخته می شود که نه تنها به اعضای خانواده، بلکه به مهمانان خوش آمد می گوید. دکوراسیون نشین می تواند با مناظر زیبا از ورودی و مکان های استراحت زیبا، مبل ها و صندلی های راحتی مورد استقبال قرار می گیرد.

سبک اصلی را تعریف کنید

هنگامی که شروع به دکور اتاق نشیمن و دکوراسیون آشپزخانه خود می کنید، اولین چیزی که باید با آن شروع کنید این است که سبک اصلی دکوراسیون را تعریف کنید. می توان سبک های مختلف را با هم ترکیب کرد، اما باید سبک اصلی به عنوان پایه ای باشد که می تواند با سایر عناصر سبک ترکیب شود.

کاربرد رنگ ها

پس از تعریف سبک اصلی، مرحله بعدی آسان خواهد بود. زیرا برخی از سبک ها دارای شخصیت رنگ هستند. هرکسی ترجیحات متفاوتی برای رنگ دارد و اگر یک طرح شیک از هماهنگی رنگ پیروی نکند، به راحتی می توان آن را خراب کرد. کنار هم قرار دادن برخی رنگ ها نشان دهنده خلق و خوی ماست. رنگ ها به سه دسته اولیه، ثانویه و ثالث دسته بندی می شوند و باید با هم ترکیب شوند تا هماهنگی دلپذیری برای دکوراسیون نشیمن و دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنند.

بافت ها

ترکیب بافت ها یکی دیگر از قوانین دکوراسیون نشیمن و دکوراسیون آشپزخانه برای ایجاد ابعاد در فضا است. اضافه شدن امکان ایجاد یک فضای داخلی جالب، که عمق میدان را در اتاق می دهد، بافت را فراهم می کند که نه تنها بصری، بلکه احساسی نیز است. حتی یک رنگ ممکن است بسته به بافت ماده انتخابی متفاوت به نظر برسد.

تنظیم نورپردازی

دو نوع نور وجود دارد؛ طبیعی و مصنوعی. اگر در طراحی داخلی و معماری ابتدا نور طبیعی مورد توجه قرار گیرد، نور مصنوعی نوری است که در دکوراسیون نشیمن و دکوراسیون آشپزخانه خودنمایی می کند. سه نوع نور مصنوعی در دکوراسیون داخلی استفاده می شود که از ترکیب آنها با نور طبیعی فضا گرم تر شده و هایلایت ها و سایه ها ایجاد می گردند.

استفاده از اکسسوری

لوازم دکور خانه شامل کوسن، گلدان، سینی، شمع و پایه شمع، آثار هنری، آینه، فرش، پرده و چیدمان میز، قاب عکس، چراغ، ساعت و گیاهانی است که به خانه شما شخصیت می بخشند. لوازم دکوراسیون منزل نشیمن و دکوراسیون آشپزخانه منحصر به فرد می تواند داستانی در مورد شخصیت شما ایجاد کند و موضوع گفت و گو با مهمانانی باشد که از خانه شما بازدید می کنند.

سبک زندگی

یکی دیگر از اصول اساسی دکوراسیون نشیمن و دکوراسیون آشپزخانه که اغلب نادیده گرفته می شود، فکر کردن به سبک زندگی است. یک طراح داخلی متخصص این جنبه را با یک طراحی خاص تعریف کرده و می تواند آن را با وسایل دکور منزل اعمال کند. هنگام انتخاب لوازم دکوری نیز باید عملکرد را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید خانه خود را تزئین کنید، وقت بگذارید و کل ظاهر را تکمیل کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

چرا باید از لباس کار ایمنی استفاده کنیم ؟

لباس کار ایمنی، یکی از لوازم حفاظتی در محیط کار است که ضامن سلامت و مراقبت کارکنان به شمار می آید. یکی از فواید استفاده از این لباس، حفظ جان شخص و کاهش آسیب دیدگی ها از خطرات احتمالی پیرامون محیط کار فرد است. در ادامه به دلایل استفاده از لباس کار بیشتر می پردازیم.

رعایت نکات ایمنی

لباس کار ایمنی می تواند یک زندگی را نجات دهد. حتی کوچک ترین اقدامات احتیاطی می تواند از صدمات و حتی تلفات جانی جلوگیری کند. بسیاری از کارگران نمی توانند مانند گذشته در سوختگی های ناشی از حوادث کار به زندگی خود ادامه دهند. سوختگی ها که بر اساس انواع متفاوت هستند، می توانند به صورت سوختگی درجه یک، دو یا سه متفاوت باشند. اگر می خواهید از چنین حوادثی جلوگیری کنید باید لباس کار ایمنی متعلق به محل کارتان را بپوشید و نکات ایمنی را در نظر بگیرید یکی از این نکات ایمنی دانستن فاکتور های مهم برای انتخاب لوازم ایمنی می باشد.

پیشگیری از عوامل مخاطره آمیز محیط کار

آیا محیط کاری شما خطرناک است؟ بنابراین حتما باید لباس کار ایمنی مناسب انتخاب کنید. هر گونه تماس یا پاشش ممکن است باعث آسیب دائمی به پوست شما شود. این امر می تواند منجر به خطای برگشت ناپذیر و حتی مرگ کارگر گردد. اگر عوامل مخاطره آمیزی در محیط کار شما وجود دارد، لباس های کارگری غیر قابل اشتعال باید اولین انتخاب شما باشد. به این ترتیب اقدامات ایمنی خود را انجام داده اید و نسبت به حوادث احتمالی ایمن شده اید.

کاهش خطرات و صدمات ناشی از کار

لباس کار ایمنی خطرات را از بین نمی برد، اما برای کاهش تصادفات و صدمات با قرار دادن یک مانع بین خطر و کارگر طراحی شده است. هر صنعت و هر محیط کاری خطراتی را برای کارگران به همراه خواهد داشت. نپوشیدن لباس کار می تواند منجر به تصادفات بزرگ یا از دست دادن جان شود.

اهمیت لباس کار ایمنی

لباس کار ایمنی، لباسی است که برای افزایش سلامت و رفاه کاربر طراحی شده است. اول، باید به درستی جا بیفتد تا از بدن محافظت کند، همانطور که در ایمنی شغلی مشخص شده است. سپس لباس یا تجهیزات بر اساس توانایی آن در محافظت در برابر انواع خطرات موجود، اعم از شیمیایی، الکتریکی، بیولوژیکی، حرارتی/آتش سوزی یا فیزیکی انتخاب می شود. در نهایت، فروش لباس کار ایمنی باید به اندازه کافی قوی باشد که به یکی از 3 روش زیر عمل کند ؛

  • به عنوان یک مانع کامل در برابر نفوذ مواد مضر عمل می کند ؛
  • در صورت بروز نشتی، به طور جدی میزان صدمات را به حداقل می رساند ؛
  • به اندازه کافی از کارگران محافظت می کند تا بتوانند از منطقه یا خطر فرار کنند.

لباس کار ایمنی می تواند هر یک از این وظایف را زمانی که خطرات کارگر و محل کار شناسایی شود انجام دهد. با این حال، تنها لازم است لباس کار یا تجهیزات مناسب را انتخاب کنید. برای این منظور باید کلاه ایمنی مناسب، جکفش کار پنجه فولادی، جلیقه ایمنی، روپوش، دستکش محافظ، گوش گیر، ماسک تنفسی و ... انتخاب شود. وسایل حفاظت فردی مناسب باعث کاهش تصادفات و صدمات کارکنان می شود. اینها شامل خطرات محیطی، فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی، الکتریکی، آتش سوزی یا بیولوژیکی در محل کار است.

کارگران در حین کار چگونه آسیب می بینند؟

  • هر 7 ثانیه یک کارگر در محل کار مجروح می شود. این بیش از 12500 جراحت در روز است!
  • بیش از یک میلیون روز تولید به دلیل صدمات ناشی از کار در سال 2017 از دست رفت ؛
  • 26 درصد از جراحات ناشی از تصادف یا مسافرت تجهیزات بوده است ؛
  • 8 درصد از کل صدمات ناشی از لغزش، تصادف یا سقوط است. صنایع خدماتی، تولیدی و ساختمانی جزو 5 شغل پرحادثه هستند.

ایمنی در برابر خطرات محیط کار

هنگامی که کارگران با خطرات محیط کار مواجه هستند لباس کار ایمنی می تواند از آسیب به آنها جلوگیری کند. اینها شامل تماس احتمالی با محلول های شیمیایی، خطرات بیولوژیکی در حین عملیات تمیز کردن، خطرات فیزیکی ناشی از قطعات متحرک تجهیزات و خطرات آتش سوزی برای کارگرانی است که در اطراف مواد قابل اشتعال کار می کنند. فروش تجهیزات ایمنی فقط با بهترین قیمت و کیفیت با گره کوهر امکان پذیر می باشد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

شناخت کامل از فالوورهای فعال اینستاگرام و تولید محتوا مناسب آنها

بدون شک یکی از مهمترین معیارها در رسانه های اجتماعی ایجاد تعامل است. اینستاگرام که امروزه به محبوب ترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است، به کاربران اجازه می دهد تا با فالوورهای فعال اینستاگرام تعامل داشته باشند. به خصوص با قابلیت تولید محتوا، پخش زنده و استوری می توان این تعاملات را زنده نگه داشت و آنها را بهبود بخشید. در این مطلب بیشتر درباره آن می خوانید.

در صورت امکان با فالوورهای فعال اینستاگرام ارتباط برقرار کنید

برای شناخت کامل فالوورهای فعال اینستاگرام، مهم است که به نظرات پست های موجود در حساب خود پاسخ دهید و با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، به اشتراک گذاری و تولید محتوا پست های تعامل محور مانند نظرسنجی، پرسش و پاسخ و پخش زنده در استوری های اینستاگرام نیز به شما کمک می کند تا به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید. وقتی تعاملات خود را افزایش می دهید، نشان خواهید داد که حساب شما فعال و به روز است و این فرصت را دارید که ارتباط خود را با مصرف کنندگان به عنوان یک برند منعکس کنید.

ردیابی معیارهای مخاطبان فعال

اگر هدف شما افزایش آگاهی از فالوورهای فعال اینستاگرام است، معیارهایی مانند بازدید از نمایه، برداشت‌ها، دسترسی و دنبال‌کردن آنها را انتخاب کنید که می‌توانید آن‌ها را در برگه محتوا یا فعالیت و تعداد دنبال‌کنندگان روزانه یا هفتگی را در برگه مخاطب پیدا کنید. این معیارها به شما امکان می دهد تعداد افرادی را که تولید محتوا، نمایه، پست ها و استوری های فالوورهای شما را مشاهده کرده اند، ردیابی کنید.

شناخت ذائقه و علاقه مخاطب

اگر منظور شما افزایش فروش در اینستاگرام است، یکی از معیارهایی که می‌توانید انتخاب کنید، کلیک‌های وب‌سایت است، به‌ویژه کلیک‌های پیوند در بیو. همچنین می توانید معیارهای خاصی مانند کلیک های خروجی و باز شدن صفحه محصول را در پست های خرید خود ردیابی کنید. این معیارها به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا فالوورهای فعال اینستاگرام از وب سایت شما بازدید می کنند یا خیر و به کدام محصولات بیشتر علاقه مند هستند.

سازگاری هدف شما با مخطبان

در برگه مخاطبان آمار خود، درباره شهرها و کشورهای دارای بیشترین فالوور، محدوده سنی و جنسیت اطلاعات کسب کنید. از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا مخاطب هدف شما در اینستاگرام با مشتریان شما سازگار است یا خیر استفاده کنید. بنابراین، می توانید افراد بیشتری را در اینستاگرام (خرید فالوور) پیدا کنید که شبیه به فالوورهای فعال اینستاگرام شما هستند.

دادن پیام به فالوورهای فعال اینستاگرام

جلب توجه فالوورهای فعال اینستاگرام و دادن پیام به آنها در همان زمان فرآیندی دشوار است. کاربرانی که در طول روز محتوای ده ها فرد و برند مختلف را می بینند به راحتی توجه خود را از دست می دهند. به همین دلیل باید توجه آنها را جلب کنید و پیامی را که می خواهید به آنها بدهید در مدت زمان کوتاهی برسانید. تولید محتوا از طریق استوری اینستاگرام و پخش زنده ابزاری ایده آل برای جذب کاربران با کارهای خلاقانه در این زمینه است. از هر دوی این گزینه ها می توان برای تعامل با فالوورها به روش های مختلف استفاده کرد.

استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام

از آنجایی که زمان تماشای استوری تنها 24 ساعت است، بسیاری از فالوورهای فعال اینستاگرام زندگی روزمره خود را در اینجا به اشتراک می گذارند. از آنجایی که محتوا پس از یک روز به طور خودکار ناپدید می شود، بهتر است در بازدید استوری های آنها و ارزیابی روزمره هایشان سریع باشید. همچنین می توانید فالوورها یا سایر حساب های مرتبط خود را با ویژگی برچسب گذاری در استوری ها به این قسمت اضافه کنید تا تعامل را یک قدم جلوتر ببرید.

اشتراک گذاری محتوای سرگرم کننده

به اشتراک گذاری محتوای سرگرم کننده، روش بهتری برای تعامل با فالوورهای فعال اینستاگرام است. به همین دلیل، می‌توانید محتوای تولید محتوا سرگرم‌کننده‌ای را که ممکن است به برند شما مرتبط باشد نیز بگنجانید. علاوه بر این موارد، می‌توانید ویدیوها یا عکس‌های کوتاهی را نیز به اشتراک بگذارید که محصولات شما را از داستان‌ها تبلیغ می‌کنند. همچنین می توانید از استوری ها برای پیگیری کمپین هایی که سازماندهی می کنید استفاده کنید. از آنجایی که فقط یک روز زنده است، می توانید کدهای کوپن را در استوری های اینستاگرام (خرید فالوور اینستاگرام) خود به اشتراک بگذارید و با تعیین تاریخ انقضا مشخص برای این کار، می توانید به دنبال کنندگان خود اجازه دهید تا سریعا اقدام کنند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بررسی تاریخچه موسیقی در خراسان

موسیقی در خراسان از پیشینه ی بسیار طولانی برخوردار بوده و با قابلیت های خاصی که دارد توانسته اثر ارزشمندی در تاریخ موسیقی ایران و جهان بر جای بگذارد؛ تا جایی که در یونسکو به ثبت رسیده است. اقلیم این منطقه تاثیر بسیاری در موسیقی خراسان گذاشته است. در ادامه به آشنایی با موسیقی نواحی خراسان و تاریخچه آن خواهیم پرداخت.

موسیقی سرزمین خورشید

خراسان، منطقه ای تاریخی با مرزهای متفاوت و همچنین منطقه ای استانی است که شمال شرق ایران در دوران معاصر را در بر می گیرد. این منطقه که به عنوان سرزمین خورشید شناخته می شود در دوران پیش از اسلام و اوایل اسلام نام بسیار گسترده‌تری داشت و بخش‌هایی از روسیه، آسیای مرکزی و افغانستان کنونی را در بر می‌گرفت. از سال 1383، خراسان از نظر اداری به سه استان کوچک تر خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی تقسیم شده که مرکز اداری آنها به ترتیب مشهد، بجنورد و بیرجند است. موسیقی خراسان در هر منطقه ویژگی های خاص خودش را دارد.

تاثیر مکتب عرفان خراسانی بر سبک نوازندگان این منطقه

خراسان به عنوان محل تلاقی بسیاری از اقوام، زبان ها و مذاهب مختلف، یکی از مراکز اولیه اندیشه و عمل صوفیانه یا عرفانی بود. مکتب عرفان خراسانی تاثیر خاصی بر کارنامه نوازندگان این خطه گذاشته است. شیوه های موسیقی خراسان غنی و متنوع است.

بررسی بخش های مختلف موسیقی خراسان

بخش شمال خراسان با تمرکز بر جنبه های عرفانی و مذهبی، سه زبانه هستند و به فارسی، ترکی خراسانی و کردی کرمانجی می خوانند. زبان هایی که سه قوم اصلی که قرن هاست در منطقه زندگی مشترک دارند، صحبت می کنند. این منطقه سابقه طولانی در موسیقی خراسان و تعامل بین گویشوران ایرانی و ترکی و همچنین تعامل بین مردمان ساکن و عشایری دارد.

نوازندگان شرق خراسان در منطقه تربت جام نیز از سابقه و مهارت خاصی برخوردار هستند. این منطقه دارای جمعیت زیادی از مسلمانان سنی است که تنها اقلیت سنی فارس زبان در ایران را تشکیل می دهند که بسیاری از آنها به شاخه مجددی از فرقه نقشبندی تعلق دارند. موسیقی و اشعار مذهبی و عرفانی جزء مهمی از کارنامه آنهاست.

نقش بخشی ها در موسیقی خراسان

در موسیقی خراسان، بخشي ها به خاطر مهارت موسيقي خود در نواختن ساز دوتار و عود دو سيم و گردن دراز شهرت دارند. آنها اشعار و حماسه های اسلامی حاوی مضامین اساطیری، تاریخی یا افسانه ای را بازگو می کنند. موسیقی آنها که به مقامی معروف است، شامل قطعات دستگاهی و یا آوازی است که به زبان های ترکی، کردی، ترکمنی و فارسی اجرا می شود.

جایگاه نوایی در موسیقی خراسان

نوایی پرکاربردترین مقام است: متنوع، آوازی و بی ریتم، همراه با اشعار عرفانی. بخشي ها يك رشته دوتار را نر و ديگري را مؤنث مي دانند؛ سیم نر باز می ماند، در حالی که سیم ماده برای نواختن ملودی اصلی استفاده می شود. موسیقی خراسان بخشی از طریق آموزش سنتی استاد-شاگرد، که به اعضای مرد خانواده یا همسایگان محدود می‌شود، یا روش‌های مدرن، که در آن استاد طیف وسیعی از دانشجویان از هر دو جنس را با پیشینه‌های مختلف تربیت می‌کند، منتقل می‌شود.

موسیقی خراسان، تاریخ، فرهنگ، مبانی اخلاقی و مذهبی را منتقل می کند. بنابراین، نقش اجتماعی بخشی بیش از یک راوی محض است و آنها را به عنوان قاضی، واسطه و درمانگر و همچنین پاسدار میراث فرهنگی قومی و منطقه ای جامعه خود تعریف می کند.

آشنایی با دوتار

دوتار یک ساز سنتی است که در ایران و آسیای مرکزی یافت می شود و نقش بسزایی در موسیقی خراسان دارد. دارای دو رشته تار و بدنه طنین دار گلابی شکل و گردنی بلند است. نام آن از کلمه فارسی "دو سیم" گرفته شده است. تاجیک ها، ترکمن ها و ازبک ها نیز از این ساز استفاده می کنند. دوتار ساز مهمی در میان کردهای خراسان است و نوازنده دوتار را بخشی می‌شناسند و این موسیقی را موسیقی بخشی خراسان می‌گویند.

دوتار لحن گرم و ملایمی دارد. اندازه های معمولی برای ساز گلابی شکل از یک تا دو متر متغیر است. آغاز ساخت دوتار به قرن 15 برمی گردد. دوتار ساز چوپانی بود و سیم های آن از روده ساخته می شد. با این حال، با باز شدن جاده ابریشم، رشته های آن از ابریشم پیچ خورده وارداتی از چین ساخته شد. تا به امروز برخی از سازها هنوز دارای سیم های ابریشمی هستند، اگرچه ازسیم های نایلونی نیز استفاده می شود. دوتار ایرانی به عنوان بخشی از موسیقی خراسان در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است. برای اطلاع از اخبار موسیقی می توانید با ما همراه باشید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

نقش فناوری و تکنولوژی در توانبخشی سکته مغزی چیست؟

هدف از توانبخشی سکته مغزی این است که بیماران را قادر به زندگی مستقل تا حد امکان با بالاترین کیفیت زندگی کنند. درمان بهینه برای بیمار سکته مغزی به تاثیر آن بر کیفیت زندگی بستگی دارد. در این مطلب به نقش فناوری و تکنولوژی در توانبخشی سکته مغزی و کیفیت تجهیزات توانبخشی بر سلامت بیمار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

سکته مغزی چیست؟

سکته مغزی یک سندرم است که در نتیجه تغییرات در گردش خون مغز ایجاد شده و با اختلال در یک نیمه بدن مشخص می شود. توانبخشی سکته مغزی در جهت بهبود نسبی مبتلایان به این سندرم است.

علل سکته مغزی چیست؟

حوادث عروق مغزی ممکن است به دلیل تومورها، التهاب عروق، بافت همبند و بیماری های عروقی رخ دهد. شایع ترین علل در جداول همی پلژی عبارتند از خونریزی مغزی یا اختلال در خون رسانی به مغز. توانبخشی سکته مغزی در بهبود این وضعیت نقش بسزایی دارد.

چه اختلالاتی در بیماران سکته مغزی دیده می شود؟

اگرچه سکته مغزی اساساً به عنوان از دست دادن عملکرد در یک طرف بدن تعریف می شود، اما به تمام یافته های بالینی که رخ می دهد اشاره دارد. این یافته های بالینی؛ همچنین با یافته هایی مانند اختلال گفتار، اختلال تعادل، مشکلات شانه، اختلالات بینایی، بی اختیاری ادرار و مدفوع، مشکلات حافظه و از دست دادن حس ترکیب می شود. با توجه به عروق آسیب دیده مغز و نحوه تأثیر آنها به روش های مختلفی مشاهده می شود. بسیاری از موارد ذکر شده با توانبخشی سکته مغزی می تواند رفع شود.

در توانبخشی سکته مغزی چه کار می شود؟

هدف از توانبخشی سکته مغزی تلاش برای به دست آوردن استقلال جسمی، اجتماعی و اقتصادی بیمار و به حداکثر رساندن عملکرد آنهاست. توانبخشی که برای این منظور سازماندهی شده توسط تیمی متشکل از متخصص فیزیوتراپی و کاردرمانگر اعمال می شود.

بازگشت حرکت پس از یک حادثه عروق مغزی ارتباط نزدیکی با علت، شدت و محل حادثه دارد. از جمله عوامل موثر بر رشد بیمار؛ سن بیمار، انگیزه، خانواده و سطح اجتماعی- اقتصادی، اختلالات عصبی خاص یافت می شود. به همین دلیل، شروع توانبخشی سکته مغزی در مراحل اولیه بسیار مهم است.

در توانبخشی سکته مغزی؛ علاوه بر رویکردهای تمرین عصبی فیزیولوژیکی شخصی، روش های الکتروتراپی نیز اعمال می شود. همچنین از فناوری در توانبخشی استفاده می شود. ضمن ارائه آموزش صحیح راه رفتن به بیمار با سیستم های توانبخشی رباتیک، سیستم های تعادلی کامپیوتری نقش مهمی در افزایش تعادل و هماهنگی فرد دارند.

کاردرمانی در توانبخشی سکته مغزی

از سوی دیگر، کاردرمانی در توانبخشی سکته مغزی به فرد کمک می کند تا با زندگی روزمره سازگار شود، در حالی که آموزش یکپارچگی حسی که در عین حال به فرد ارائه می شود کمک می کند تا عملکردها را به دست آورد. افراد مبتلا به ضایعات مغزی در ساختار و سازماندهی اطلاعات مشکل دارند. ممکن است بیمار در برنامه ریزی، توجه خودکار و سازگاری با مراحل مورد نیاز کار در طول کاری که باید انجام شود، صلاحیت نداشته باشد. به همین دلیل، ارزیابی و توسعه عملکردهای ادراک حسی در افراد مبتلا به ضایعات مغزی مهم است. در این مرحله، کاردرمانی دوباره وارد عمل می شود.

بیماران سکته مغزی در بهترین کلینیک های فیزیوتراپی و توانبخشی درمان شده و مجدداً در جامعه ادغام می شوند و در فعالیت های روزمره خود پیشرفت بیشتری می کنند. توانبخشی سکته مغزی در مراکز فیزیوتراپی و توانبخشی با موفقیت توسط فیزیوتراپیست های مجرب و کاردرمانگران با آخرین رویکردهای تکنولوژیک به کار گرفته می شود.

مراحل اولیه توانبخشی سکته مغزی

بخش های مهم شامل 3 ماه اول در توانبخشی سکته مغزی به شرح زیر است؛

ارزیابی اولیه و تجزیه و تحلیل خطر- بیماری های اضافی مانند فشار خون بالا، دیابت، کلسترول بالا ارزیابی می شوند. خطراتی مانند عفونت، آسپیراسیون و اقدامات احتیاطی انجام می شود.

تنظیم هدف- همراه با متخصصان مراقبت های بهداشتی مانند پزشکان متخصص، پرستاران، فیزیوتراپیست ها، گفتار درمانگران، کاردرمانگران، بیمار و خانواده او، اهداف توانبخشی معنادار و قابل دستیابی را برای بیمار تعیین می کنند. وضعیت هر بیمار سکته مغزی منحصر به فرد است، بنابراین یک برنامه توانبخشی سکته مغزی شخصی برای هر بیمار تنظیم می شود.

ارزیابی مجدد منظم- وضعیت عملکردی بیمار و پیشرفت در دستیابی به اهداف در فواصل زمانی مکرر ارزیابی می شود. بر این اساس، درمان اصلاح می گردد.

پیگیری- پس از ترخیص بیمار از مرکز سکته مغزی، پیگیری ادامه می یابد. توانبخشی سکته مغزی می تواند به صورت سرپایی یا در خانه انجام شود.
شما می توانید برای خرید بالابر بیمار، صندلی پله پیما بیمار با مشاوارن ما تماس حاصل فرمایید ما بهترین خدمات و محصولات را به شما ارائه می دهیم.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

کاربرد سیستم های امنیتی در مراکز تفریحی مهم

با پیشرفت تکنولوژی، سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته نقش بسزایی در کنترل امنیت مراکز تفریحی ایفا می کنند. دوربین های مداربسته از میزان خطاها کاسته و به عنوان یک دستیار مدیریتی عمل می کنند. در این مطلب شما را با کاربرد سیستم های امنیتی در مراکز تفریحی مهم بیشتر آشنا می کنیم.

ضرورت استفاده از سیستم های امنیتی در مراکز تفریحی

سیستم های امنیتی بسیاری از خواسته ها را در مورد عملکردهای ایمنی و کنترل مراکز تفریحی شلوغ را  برآورده می کنند. با توجه به مقررات قانونی، وجود و زاویه دید دوربین های مداربسته در اماکن پر جمعیت ضروری است. چه برای کنترل دسترسی قابل اعتماد به لطف مکانیزم قفل هوشمند یا سیستم درب برای خروجی‌های اضطراری ایمن و مسیرهای نجات.

مناطق استفاده از سیستم های امنیتی

مراکز تفریحی مهم که وجود سیستم های امنیتی در آنها لازم است به شرح زیر هستند؛

شهربازی، باشگاه ها، سالن های کنسرت، استادیوم ها و ورزشگاه ها، تئاترها، سینما، سالن های چند منظوره، زمین های بازی، مراکز فرهنگی، مراکز خرید، فرهنگسراها، مراکز همایش و نمایشگاه، فرودگاه ها، موزه ها، رستوران ها، هتل ها و استراحتگاه ها.

سیستم های امنیتی مراکز خرید

تراکم در مراکز خرید و فروشگاه های موجود در آنها عامل مهمی در استفاده از سیستم های امنیتی است. برای هر مرکز خرید باید درب های فلزی و ردیاب های دستی در مبادی ورودی تاسیسات وجود داشته باشد. برای کنترل مناطق بزرگ، مناطق شلوغ و ردیابی بازدیدکنندگان؛ برنامه های کاربردی تجزیه و تحلیل ویدئو مانند تشخیص ورود به مناطق محدود، شمارش افراد، شمارش وسایل نقلیه، شناسایی بسته ها و تشخیص اشیاء دزدیده شده اغلب مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم های امنیتی فرهنگسرا و سینما

فرهنگسراها یکی از مکان هایی است که رویدادهای فرهنگی در آن برگزار شده و شلوغ می شود. با توجه به تعدد و بزرگی فضاهای مرکز، سیستم های امنیتی یکپارچه مورد نیاز است. ورودی فرهنگسرا هم نقطه شروع و هم نقطه کلیدی امنیت است. تضمین امنیت داخلی و خارجی برای جان و مال مهمانانی که به اینجا می آیند از اهمیت بالایی برخوردار است. در ورودی، یک سیستم امنیتی یکپارچه با پشتیبانی از یک آشکارساز دروازه درب، یک آشکارساز دستی در داخل و خارج و یک دوربین نصب شود. برای خرید دوربین مداربسته داهوا، هایک ویژن و... با بهترین قیمت و کیفیت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

سیستم های امنیتی هتل

هیچ چیز به اندازه ضعف ایمنی و امنیتی نمی تواند به یک مرکز گردشگری مانند هتل آسیب برساند. رویدادها و اقامتگاه‌ها بخشی از محیط محلی هستند و امکاناتی که استاندارد بالایی از خدمات خوب به مشتریان را ارائه می‌دهند، «ایمن‌ترین محل کار هستند» به خوبی شناخته شده‌اند. از سوی دیگر، کسب‌وکارهای گردشگری که ایمنی ناکافی مشتری را تامین می‌کنند، این پیام را ارسال می‌کنند که به رفاه مهمانان خود اهمیتی نمی‌دهند. "روش های ایمنی و امنیت مهمان" اولین گام برای ایجاد یک محیط امن است. سیستم‌ های امنیتی الکترونیکی کلید در دست باید برای هتل‌ها و مشاغل گردشگری در برنامه‌هایی که امنیت و زیبایی‌شناسی باید باشند، مانند هتل‌ها، نصب شود.

سيستم های امنيتی پارک ها

از آنجایی که پارک ها محل تفریح خانواده ها محسوب می شود، وجود سیستم های امنیتی برای حفظ فضایی آرام و جلوگیری از ناآرامی هایی مانند فروش مواد مخدر در بخش های غیر قابل دید پارک ضروری می نماید. کنترل بچه هایی که سرگرم بازی در پارک هستند از اهم مسئولیت سیستم های امنیتی پارک محسوب می شود.

سیستم های امنیتی مکان های سرگرمی

شلوغی مراکز تفریحی احتمال وقوع حوادث و سرقت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این وضعیت مستلزم ایجاد امنیت در اماکن تفریحی است. نه تنها مداخله فیزیکی، بلکه کمک به نظارت و شناسایی مشتریانی که با سیستم های امنیتی می آیند نیز مورد نیاز است. با توجه به تراکم موجود در اماکن تفریحی، سیستم امنیتی جهت نصب در محل باید با تجهیزات حرفه ای نصب شود.

سيستم های امنيتی در موزه ها

نقش سیستم های امنیتی در موزه ها بیش از سایر مراکز تفریحی است. چون در موزه از وسایل و اشیاء مهم تاریخی و باارزش نگهداری می شود. در چنین شرایطی باید از سقف ساختمان، سطوح خارجی، درها، پنجره های موزه و ... مراقبت کرد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

نکات مهم برای طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی

بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ ابزار مهمی هستند تا اطمینان حاصل شود که محصولات غذایی که در قفسه های بازار منتظر مشتریان هستند از رقبای خود متمایز شده و توجه را به خود جلب می کنند. امروزه این مهمترین وظیفه طراحان محصولات غذایی است که به طور متناسب با نوع محصول به اصول طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی بپردازند. این کار با قواعدی همراه است که در ادامه به آنها می پردازیم.

نقش طراحی در هدایت مشتری به سمت محصولات غذایی

مهم ترین رسالت طراحی مواد تبلیغاتی « هدایت مردم به سمت محصولات » است. با این حال، جزئیات زیادی مانند احساساتی که رنگ ها در افراد ایجاد می کنند، فاصله بین اشیاء با مشتری، تغییرات در فونت های استفاده شده و اندازه آنها در طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی مهم است. بنابراین طراحی یک علم با قوانین ریاضی و نیز یک هنر است.

اگرچه طراحی گرافیکی چشمگیر برای طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی ضروری به نظر می رسد، اما برای طراحی که با محصول سازگار باشد، باید محصول و مخاطب هدف را به خوبی مشخص کرد. ابتدا باید فهرستی تهیه شود که درج چه اطلاعاتی غیر از برند و لوگو روی مواد تبلیغاتی ضروری است؟

مشاوره با مشتری

طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی به همان اندازه که یک هنر است یک علم نیز محسوب می شود. بنابراین قبل از شروع فرآیند طراحی، مشاوره با مشتری با نمونه های طراحی که قبلا انجام شده و در بازار موجود است، روش مهمی برای درک خواسته های مشتری است.

از بهترین ابزار ممکن استفاده کنید

ابزارها و برنامه های زیادی در بازار وجود دارد که می توان از آنها برای طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی استفاده کرد. Adobe Creative Suite  با ابزارهایی مانند Illustrator، InDesign، Photoshop، امکان انجام انواع کارهای خلاقانه طراحی لیبل، بسته بندی، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی را با کیفیت حرفه ای فراهم می کند.

مهم ترین اطلاعات را اضافه کنید

اشاره کردیم که اطلاعات روی مواد تبلیغاتی یکی از عناصر طراحی است، بنابراین بسیار مهم هستند و باید با توجه به محصولات، اطلاعاتی در طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی اضافه شود. در حالی که طراحی شیک و ظاهر ساده تاثیر مثبتی بر تصویر برند می گذارد، فروش محصول را نیز افزایش می دهد.

به بسته بندی محصول فکر کنید

بسته بندی محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که در طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی باید به آن توجه کرد. در هنگام لیبل زدن بسته بندی، مواد اولیه بسته بندی برای انتخاب چسب مورد استفاده برای چسباندن لیبل مهم است، در حالی که شکل، رنگ بسته بندی و موقعیت مورد نظر در فرآیند طراحی بسیار مهم است.

از یک نشان تجاری ثابت استفاده کنید

در طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی، اگر لوگوی برندی وجود داشته باشد که از قبل استفاده شده باشد، حتماً هنگام تهیه برچسب محصول از آن استفاده می کنیم. اگر فایل لوگویی که از مشتری خود دریافت کرده‌ایم با برنامه بسیار قدیمی یا با وضوح بسیار پایین تهیه شده باشد، با بازسازی آن مطابق با نسخه اصلی، از آن برای طراحی لیبل استفاده می‌کنیم.

طراحی واضح و خوانا باشد

طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی یکی از مهم ترین جزئیاتی است که مشتری را به سمت محصول جذب می کند. قفسه های فروشگاه به گونه ای طراحی شده اند که مشتریان بتوانند محصولات مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنند. طراحی برچسب شلوغ مشتریان بالقوه را از محصول دور می کند.

فضای سفید کافی بگذارید

چشم انسان در حین مشاهده و بررسی اشیاء نیاز به دیدن فضا دارد. این موقعیت که در عکاسی به آن «شکاف حرکتی» می گویند، در طراحی به فضای سفید گفته می شود. فضای سفید رنگ فضای باقی مانده را توصیف نمی کند. فضایی که چشم می تواند در آن استراحت و استراحت کند خلاصه می شود و یک اصل طراحی است که باید در طراحی بسته بندی، لیبل، پوستر و کاتالوگ محصولات غذایی اعمال شود.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

چه کار هایی می توان برای توانمندسازی زنان و دختران پناهنده انجام داد؟

همانند بسیاری از زمینه های دیگر، این واقعیت که حوزه حقوق پناهندگان به جنسیت حساس شده، وضعیتی بوده که در طول زمان در نتیجه افزایش تقاضای زنان به پناهندگی در سراسر جهان رخ داده است. در این بین موضوع اشتغال آنها مهم ترین بحث به شمار می اید. در این مطلب به کار هایی که می توان برای توانمندسازی زنان و دختران پناهنده انجام داد می پردازیم.

مشکلات جدی بر سر راه توانمندسازی زنان و دختران پناهنده

زنان و دخترانی که در واقعیت کنونی نزدیک به نیمی از پناهندگان جهان را تشکیل می دهند، با اشکال بسیار جدی و مشکلات مبتنی بر جنسیت مواجه هستند. زنان و دختران پناهنده به دلایلی که زندگی آنها را در کشورشان ناپایدار است، به ویژه جنگ و فرآیندهای ناشی از آن، مجبور شده اند کشور خود را ترک کنند

ناتوانی زنان و دختران پناهنده در استقلال اقتصادی

هنوز دختران و زنان پناهنده نمی توانند از خدمات ارائه شده در مراکز مشاوره زنان برخی دولت های محلی بهره مند شوند و همچنان با مشکلات و تبعیض مواجه هستند. در دسترسی به مکانیزم های موجود عدم آگاهی زنان در این زمینه نیز مشکل جدی ایجاد می کند. با این حال، حتی با وجود اینکه زنان از آنچه می توان انجام داد آگاه هستند، به دلیل مارپیچ خشونتی که در آن قرار دارند، ناتوانی آنها در استقلال اقتصادی و توانمندسازی پناهندگان و زنان و دختران پناهنده بسیار است.

در این شرایط، محرومیت از ابزارهای توانمندسازی زنان و دختران پناهنده، زبان، فشار همسر و خانواده، فرزندانی که مسئولیت آنها را بر عهده دارند و ناتوانی در داشتن شبکه ای مناسب از همبستگی، زنان پناهنده را وارد مارپیچ تبعیض و خشونت می کند. در چنین وضعیتی امید، باور و مقاومت می تواند دختران و زنان پناهنده را از این بن بست نجات دهد.

گاهی دختران پناهنده مجبور می شوند به عنوان کودک کار فعالیت کنند، تحصیلات خود را ناتمام بگذارند و در سنین پایین ازدواج کنند و به قدرت اقتصادی ناکافی خانواده پناه ببرند.

مهمترین گام برای توانمندسازی زنان و دختران پناهنده

در این راستا، مهمترین گامی که باید برای توانمندسازی زنان و دختران پناهنده برداشته شود، اجرای سیاست هایی است که زنان را چه در سطح اجتماعی و چه در سطح دولتی به شیوه ای مصمم تر و مؤثرتر توانمند کند. نه تنها حمایت از فرآیندهای کار ویژه نقش های سنتی زنان، بلکه به طور کلی توانمندسازی اقتصادی، ایجاد انگیزه برای زنان جوان پناهنده ای که می خواهند به تحصیل خود ادامه دهند و اجرای قوی تر تحریم ها در صورت محرومیت دختران جوان از تحصیل، توسعه سیاست های واقع بینانه، اجرای فرآیندهای قانونی «بر اساس بیانیه زنان» و اجرای مجازات های بازدارنده علیه مرتکبین خشونت جنسی، گام های واقع بینانه ای است که می توان در این زمینه برداشت.

راه کار های توانمندسازی زنان و دختران پناهنده

  • فراهم کردن بستر مناسب اشتغال زایی برای توانمندسازی زنان و دختران؛
  • پایان دادن به همه اشکال تبعیض علیه زنان و دختران پناهنده؛
  • از بین بردن خشونت علیه همه زنان و دختران، از جمله قاچاق انسان، جنسی و همه اشکال سوء استفاده در فضاهای عمومی و خصوصی؛
  • حذف همه ی اقدامات مضر مانند ازدواج کودکان، ازدواج زودهنگام، ازدواج اجباری و ختنه زنان؛
  • تخصیص و ارزش گذاری برای مراقبت و کار خانگی بدون دستمزد، در صورت مناسب بودن با شرایط ملی، از طریق ارائه خدمات، زیرساخت ها و سیاست های حمایت اجتماعی و ارتقای تقسیم مسئولیت در خانواده و خانواده؛
  • تضمین دسترسی همگانی به سلامت جنسی و باروری و حقوق باروری، همانطور که در چارچوب برنامه اقدام کنفرانس بین المللی جمعیت و توسعه، پلتفرم اقدام پکن و اسناد نتیجه کنفرانس های بازنگری آنها توافق شده است؛
  • اصلاحات به گونه ای که زنان از حقوق مساوی برای مالکیت و کنترل زمین و سایر اشکال دارایی، خدمات مالی، ارث و منابع طبیعی و همچنین منابع اقتصادی، مطابق با قوانین ملی برخوردار باشند؛
  • افزایش استفاده از فناوری های توانمند به ویژه فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی برای حمایت از؛
  • حصول اطمینان از اینکه زنان از طریق مشارکت کامل و مؤثر در تمام سطوح فرآیندهای تصمیم گیری در زندگی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از فرصت های برابر برای رهبری برخوردار هستند.

یکی از بهترین کمک ها برای بهبود مشیعت پناهندگان، خرید محصولات دست ساز پناهندگان می باشد که به آنها در تامین مخارج کمک ویژه می کند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بررسی ساختارهای سازمانی اشتباه در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات

بررسی ساختارهای سازمانی اشتباه در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات

امروزه واحد نگهداری و تعمیرات، نبض سیستم مدیریت سازمان های بزرگ صنعنی به شمار می آید. بسیاری از صاحبان صنایع در ساختارهای سازمانی خود مرتکب اشتباه می شوند که در این مطلب به بررسی ساختارهای سازمانی اشتباه در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات خواهیم پرداخت.

روش‌های جدید مدیریت نگهداری و تعمیرات

در دنیای کنونی، کسب و کارها سرمایه گذاری های بزرگی در ماشین آلات و تجهیزات انجام می دهند و بنابراین می خواهند از این سرمایه گذاری ها بازدهی دریافت کنند. مدیران صنایع با استفاده از روش‌های جدید مدیریت نگهداری و تعمیرات، قصد دارند مشکلات فنی را که ممکن است با نگهداری برنامه‌ریزی‌شده رخ دهد، به حداقل برسانند، کارایی فرآیند تولید را افزایش دهند و از اثراتی که باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود، جلوگیری کنند.

خرابی ماشین آلات و تاسیسات باعث خسارات قابل توجهی می شود. سیستم‌های مدیریت نگهداری و تعمیرات معاصر که در راستای خطای صفر، تصادف صفر، خرابی صفر و به طور طبیعی دستیابی به حداقل تلفات توسعه یافته‌اند، اهمیت پیدا می‌کنند.

مدیریت نگهداری و تعمیرات چیست؟

مدیریت نگهداری و تعمیرات (نرم افزار CMMS چیست)، مجموعه فعالیت هایی است که برای حفظ عملکرد تجهیزات و سیستم ها در شرکت با بالاترین عملکرد انجام می شود. فعالیت های تعمیر و نگهداری باید به سمت 4 هدف اصلی زیر هدایت شوند؛

  • برای کاهش هزینه های تولید
  • کمک به کیفیت محصول
  • افزایش عمر گیاه
  • تضمین تداوم تولید

با روش‌های جدید مدیریت نگهداری و تعمیرات (نرم افزار مدیریت و تعمیرات)، محاسبه نیروی کار و نیاز به قطعات یدکی قبل از تعمیر و نگهداری دوره‌ای، ایجاد خودکار سفارش‌های تعمیر و نگهداری برای تعمیر و نگهداری دوره‌ای، پیگیری سفارش‌های کاری ایجاد شده، ورود نیروی کار واقعی و قطعات یدکی مورد استفاده در فرآیند تعمیر و نگهداری به سیستم و هشدار پرسنل تعمیر و نگهداری مربوطه ارائه شده است.

جلوگیری از انبارهای غیر ضروری

با تعیین نیروی کار و نیاز به قطعات یدکی برای تعمیر و نگهداری دوره ای، می توان گلوگاه های احتمالی را تعیین کرد و با جلوگیری از انبارهای غیر ضروری، از هزینه های موجودی جلوگیری کرد. علاوه بر این، هزینه های واقعی انجام شده در سفارشات کار مدیریت نگهداری و تعمیرات را می توان با جزئیات بررسی کرد. گزارش های محاسباتی و نمودارهای مختلف امکان انجام تجزیه و تحلیل هزینه را فراهم می کند.

کسب‌وکارهایی که از روش‌های جدید مدیریت نگهداری و تعمیرات استفاده می‌کنند، تعمیر و نگهداری دوره‌ای تأسیسات، ماشین‌ها، سایر ابزارها و تجهیزات را سازماندهی می‌کنند و اطمینان می‌دهند که فعالیت‌های انجام‌شده به منظور از بین بردن خرابی‌های غیرمنتظره به طور منظم برنامه‌ریزی و ثبت می‌شوند..

افزایش کارایی تولید

هدف مدیریت نگهداری و تعمیرات این است که اطمینان حاصل شود که تمام وسایلی که در یک کسب و کار وجود دارند و هزینه ای را برای اقلام هزینه تعمیر و نگهداری تشکیل می دهند، بدون هیچ گونه نقص و با کمترین هزینه است. این سیستم با به حداقل رساندن مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید، به ویژه در شرکت هایی که تولید بدون وقفه انجام می دهند، کارایی فرآیند تولید را افزایش می دهد.

در شرکت هایی که مدیریت نگهداری و تعمیرات به درستی اعمال می شود. تجهیزات به طور کامل نیازها را برآورده می کنند، در حالی که هزینه های نگهداری تجهیزات کمتر از 10٪ از کل هزینه های تولید است. بسته به سطح نگهداری اعمال شده و نوع تسهیلات، این مقدار را می توان به 3٪ یا حتی 2٪ کاهش داد.

تعمیرات قابل پیش بینی

تعمیر و نگهداری پیش‌بینی، اندازه‌گیری و مقایسه پارامترهای انتخابی با مقادیر حدی از پیش تعیین‌شده با استفاده از روندهای گرافیکی به منظور شناسایی، تجزیه و تحلیل و تصحیح خرابی‌ها در ماشین‌آلات و تجهیزات قبل از مشکل‌ساز شدن آنهاست. به عبارت دیگر، مدیریت نگهداری و تعمیرات مبتنی بر عملکرد ماشین است. تکنیک تعمیر و نگهداری پیش بینی کننده؛ خرابی‌ها را زود تشخیص می‌دهد و تضمین می‌کند که می‌توان آن‌ها را ارزان‌تر و در زمان کوتاه‌تر، بدون تاخیر در تعمیر و نگهداری، در زمان‌های خرابی برنامه‌ریزی‌شده اصلاح کرد. رویکرد مورد استفاده پیش بینی وضعیت آینده ماشین آلات و تجهیزات با نظارت بر شرایط فعلی و گذشته آنهاست.

سخن آخر

در نتیجه مدیریت مدیریت نگهداری و تعمیرات معاصر و مدرن مفهومی نسبتاً جدید است که سعی شده در کسب و کارها به کار گرفته شود. وقتی صحبت از مدیریت تعمیر و نگهداری معاصر و مدرن می شود؛ این به عنوان یک سیستم مدیریتی شناخته می گردد که از تجهیزات تعمیر و نگهداری مدرن و سیستم های مدیریت مدرن همراه با روش های تعمیر و نگهداری مدرن در هماهنگی و به طور کلی استفاده می کند یکیاز این روش ها استفاده از نرم افزار مدیریت و نگهداری تعمیرات، نرم افزار مدیریت دارایی های فیزیکی، تحلیل داده و... است که توسط تیم نت پارسه با بالاترین کیفیت در اختیار شما همراهان گرامی قرار می گیرد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

روش های افزایش فالوور فعال و واقعی

روش های افزایش فالوور فعال و واقعی

افزایش فالوور فعال و واقعی مستلزم رعایت نکات مهمی است تا بتوانید صفحه ی خود را به طور صحیح ارتقاء دهید. رعایت این نکات موجب می شود که افزایش فالوور، واقعی باشد و ریزش نکند. اگر به دنبال روش های افزایش فالوور اینستاگرام هستید، کافی است موارد این مطلب را رعایت کنید.

استفاده از رنگ های روشن

شما می توانید عکس های اینستاگرام خود را با فیلترهای مختلف بسیار متفاوت کنید ؛ اما در حین انجام این کار تصویر خود را تیره نکنید. طبق تحقیقات، عکس هایی با دیافراگم 65 درصد یا بیشتر، 24 درصد بیشتر از سایر عکس ها درگیر شده و موجب افزایش فالوور فعال و واقعی می گردد.

استفاده از هشتگ خودتان

اگر روی افزایش فالوور فعال و واقعی اینستاگرام به خصوص برای صفحه برند کار می کنید، این هشتگ را با تعیین هشتگی که هم مربوط به برند شمست و هم افراد می توانند برای موقعیت های مختلف زندگی روزمره از آن استفاده کنند، انتخاب کنید. با تشویق افراد به استفاده از این هشتگ در پست های خود در طول زمان، می توانید برند خود را به افرادی که در موقعیت های مختلف اشتراک گذاری می کنند، معرفی کنید.

دعوت از مهمان

در نظر داشته باشید برای افزایش و خرید فالوور ، مدیریت اکانت برند خود را برای مدت معینی به پروفایل های برجسته مرتبط با موضوع برند خود محول کنید. محتوایی که قرار است توسط این افراد ایجاد شود و آنها را به عنوان مهمان دعوت کنید، فوراً توجه فالوورهای خودتان و صدها دنبال کننده بالقوه مرتبط با موضوع شما را به خود جلب می کند.

اشتراک گذاری مجدد

با استفاده از اپلیکیشن “Repost”، محتوایی را که کاربران درباره شما به اشتراک گذاشته اند، چه در حساب شخصی و چه در صفحه برند خود، مجدداً به اشتراک بگذارید. به طور خاص، با به اشتراک گذاری تصاویر حاوی محصولات خود، می توانید فالوورهای موجود خود را با حس اعتماد پرورش دهید و آنها را به سمت فروش هدایت کنید و همچنین از سایر افرادی که از محصولات شما برای آپلود عکس محصولات برند شما استفاده می کنند حمایت کنید. می توان گفت این نوع مشوق برای اکانت اینستاگرام برندهای فروش محصولات بهترین حرکت برای افزایش فالوور ایرانی فعال و واقعی اینستاگرام است.

استفاده از قاب

در حین ویرایش عکس ها، از ترتیباتی که باعث برجسته شدن محتوای شما می شود، مانند حاشیه یا قاب، دریغ نکنید. طبق تحقیقات، عکس های با قاب ۱۲۵ درصد بیشتر لایک می شوند و مردم از دنبال کردن این پروفایل ها ترسی ندارند. این کار موجب افزایش فالوور فعال و واقعی می گردد.

داستان بگویید

برای افزایش فالوور فعال و واقعی مراقب باشید عکس هایی را به اشتراک بگذارید که داستانی در پشت خود دارند که می تواند روی افراد تأثیر بگذارد و این داستان را برای کاربران خود بگویید. عکس هایی که با استوری تغذیه می شوند به راحتی می توانند به افراد بیشتری در اینستاگرام دسترسی پیدا کنند.

پخش زنده

اگر عکس های رویدادی را که به صورت زنده در آن شرکت کرده اید به اشتراک می گذارید، سعی کنید با اضافه کردن افراد مشهوری که ممکن است به عکس های شما مرتبط باشند، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. فراموش  نکنید که هنرمندان محبوب خود و سایر هنرمندانی که دیگران علاقه مند هستند را تگ کنید، مخصوصاً در عکس هایی که در کنسرت گرفته اید. از افزایش فالوور فعال و واقعی و دیدن تعداد افرادی که پروفایل شما را در مدت زمان کوتاهی دنبال می کنند و افرادی که عکس شما را لایک می کنند شگفت زده خواهید شد.

عکستان را ویرایش کنید

یک ابزار ویرایش عکس را با توجه به نیاز خود شناسایی کرده و شروع به استفاده از آن کنید. بهترین راه برای جذب بیشتر تصاویر و افزایش فالوور فعال و واقعی، اشتراک گذاری محتوای با کیفیت است. مطمئن شوید که می توانید رنگ های آبی و روشن ذکر شده در بالا را با این برنامه ایجاد کنید.

درخواست لایک کنید 

طبق تحقیقات انجام شده کلمات لایک و مشتقات آن روی تصویر هم میزان افزایش فالوور فعال و واقعی اینستاگرام و هم تعداد لایک عکس های شما را 89 درصد افزایش می دهد. مراقب باشید که چنین پست هایی را چند بار در هفته، نه در همه پست های خود، بلکه در تصاویری که مناسب می دانید، ایجاد کنید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.