همه چیز در مورد خودرو
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

آشنایی با خرید ساعت

 آشنایی با خرید ساعت

خرید ساعت یکی از مسائل بسیار مهم می باشد که برخی از افراد نسبت به نوع ساعت و طرح و شکل و کیفیت و برخی خصوصیات دیگر، حساسیت بالایی را از خود نشان می دهند. خرید ساعت از آنجا که بر ظاهر و تیپ ما اثر دارد، در نتیجه از نظر حفظ زیبایی ظاهر و هماهنگ بودن با پوشش ما اهمیت ویژه ای دارد.

عوامل موثری که در خرید ساعت تاثیر دارند و افراد این عوامل را در نظر می گیرند، مربوط به ظاهر کلی ساعت، طراحی و شکل آن، کیفیت و رنگ ساعت، قیمت ساعت و برخی عوامل سلیقه ای دیگر می باشد. امروزه ساعت های مختلفی در سطح جهان تولید می شوند که هر کدام طرح و شکل متفاوتی دارند و همین موضوع خرید ساعت را برای ما جذاب کرده است.

برای مثال ساعت رویال لندن و ساعت دی وان میلانو از مطرح ترین و معروف ترین ساعت ها در سطح جهان می باشند و بسیاری از افراد در سنین مختلف از این ساعت های لوکس استفاده می کنند. قابل ذکر است که در زمان های قدیم، رشد فناوری و تکنولوژی در ساخت ساعت ها به اندازه اکنون پیشرفته نبود و فقط ساعت های معمولی با طرح های ساده طراحی و تولید می شدند. گاه برای به دست آوردن آن ها باید به شهر یا مکان دیگری می رفتیم، زیرا در همه شهرها ساعت های دلخواه ما وجود نداشت.

امروزه مارک های بسیار معتبری در کشورهای مختلفی از جمله سوئیس و آلمان طراحی و تولید می شوند که  کشور سوئیس در زمینه ساعت سازی شهرت جهانی دارد. خرید ساعت برای برخی از افراد جنبه تفریحی و سرگرمی و شهرت داشته و افراد معروف مانند بازیگران و نویسندگان و هنرمندان از مارک های برندی چون واشرون کنستانتین، پتک فیلیپ که به پادشاه ساعت های جهان شهرت دارد، رولکس، برایتلینگ و برخی مارک های مطرح دیگر استفاده می کنند.

برای مثال هری ترومن رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و حتی گفته می شود که ناپلئون بناپارت نیز از مارک واشرون کنستانتین که طرح و شکل سنتی خود را در کنار تزئینات خاصی حفظ کرده است، استفاده کرده اند. شرکت پتک فیلیپ رکوددار فروش گران ترین ساعت مچی جهان را در دست دارد.

 

طرح های بسیار زیبا و متنوع برای خرید ساعت

خرید ساعت در طرح های مختلف

طرح های مختلفی برای خرید ساعت وجود دارند. ساعت های مختلف مچی یا دیواری با جنس و کیفیت متفاوتی وجود دارند. طرح های مختلف ساعت شامل موارد زیر می شوند:

  • ساعت های آنالوگ
  • ساعت های دیجیتال
  • ساعت های هیبریدی
  • ساعت های لمسی
  • ساعت های صفحه لمسی

موارد گفته شده در بالا فقط قسمتی از طرح های مختلف ساعت می باشد که برای خرید ساعت مناسب هستند. ابتدا از ساعت های آنالوگ شروع می کنیم. این ساعت ها ساده ترین و قدیمی ترین نوع ساعت می باشد که فقط یک عقربه داشته و به صورت مدل های قدیمی در بازار موجود هستند.

در بسیاری از مراکز عمومی نظیر سازمان ها، بیمارستان و مجامع عمومی از این ساعت سنتی استفاده می کنند. ساعت های دیجیتال دارای صفحه ال سی دی بوده و اطلاعاتی مانند تاریخ و برخی ویژگی ها را دارد. ساعت های دیجیتال از طریق انرژی الکتریکی کار می کنند و در اکثر موارد ساعت های کوارتز در این سری قرار می گیرند.

ساعت های هیبریدی، ترکیبی از دو ساعت آنالوگ و دیجیتال هستند. در ابتدا به نظر می رسد که فقط یک ساعت معمولی است، در صورتی که دارای صفحه lcd  خاصی بوده و امکانات بالایی در این ساعت ها موجود می باشد. بسیاری از افراد می خواهند که ظاهر کلاسیک و قدیمی این ساعت ها را در کنار امکانات و مدرن بودن ساعت های هوشمند داشته باشند و استفاده چند جانبه داشته باشند.

برخی مدل های این ساعت ها دارای ردیاب تناسب اندام هستند که ممکن است به تلفن هوشمند نیز وصل شوند. مورد بعدی ساعت های لمسی می باشد. این ساعت ها کاربرد بسیار ساده ای دارند و با نگاه کردن و لمس، به راحتی ساعت را نشان می دهند. به این ساعت ها، ساعت های جیبی نیز گفته می شود و برای اولین بار در سال 1800 میلادی ساخته شدند. این ساعت ها به جای عقربه ها، دارای دو عدد یاتاقان توپی هستند که به دور ساعت می چرخند تا ساعت و دقیقه را مشخص کنند.

ساعت های صفحه لمسی هوشمند نیز نوع دیگری از ساعت هستند که بسیاری از افراد به علت ظرافت و راحتی کارکرد آن ها، به فکر خرید ساعت مدل صفحه لمسی هوشمند هستند. در قسمت منو این ساعت ها، امکانات و ویژگی های خاصی ایجاد شده است و تکنولوژی خاصی در ساخت آن ها به کار رفته است.

خرید ساعت های دی وان میلانو و رویال لندن

در این قسمت به برخی ویژگی ها و نکات مربوط به ساعت های دی وان میلانو و رویال لندن می پردازیم. مسائل مربوطه عبارت اند از:

  • ساعت دی وان میلانو برگرفته از ساعت های patek Philips می باشد.
  • قاب و تاج ساعت دی وان میلانو از ساعت audemars piguet الگو گرفته است.
  • دارای حاشیه زاویه دار برجسته ای می باشد.
  • هم به صورت مدرن و هم به صورت کلاسیک طراحی شده اند.

ساعت های دی وان میلانو از جمله ساعت های معروف ایتالیایی بوده که طرفداران زیادی نیز دارد. این ساعت ها چند ویژگی مهم دارند که به آن ها اشاره می کنیم. ساعت های دی وان میلانو از دو شرکت مطرح ساعت سازی الگوبرداری کرده اند و با ایجاد تغییراتی در ظاهر ساعت، شکل جدیدی را به بازار ارائه داده اند. برای مثال در طراحی این ساعت ها حاشیه برجسته زاویه‌ داری ایجاد کرده اند که بسیار چشم نواز می باشد.

دی وان میلانو یک مارک ایتالیایی مطرح می باشد که بسیاری از افراد اقدام به خرید ساعت از این مارک می کنند. همچنین در طرح های مختلفی از جمله کلاسیک و مدرن نیز وجود دارند و افراد برای محیط های مختلفی از جمله محیط های ورزشی، اداری یا کاری، مهمانی ها و برخی موارد دیگر از این نوع ساعت استفاده می کنند.

قابل ذکر است که شرکت های patek جزو لوکس ترین سازندگان ساعت در جهان می باشد که تاثیر آن بر روی ساعت های دی وان میلانو نیز مشاهده می شود. این ساعت ها ضد آب می باشند و می توانید هنگام استحمام نیز از آن ها استفاده کنید.

از آنجا که لندن شهری قدیمی و با فرهنگ اصیل و غنی می باشد، ویژگی طرح های اصیل و کلاسیک در ساعت های رویال لندن نیز به کار رفته است. طرح های خاصی که از همکاری با سایر شرکت ها نیز به دست آمده، به محبوبیت این ساعت ها اضافه کرده است. ویژگی اصلی ساعت های رویال لندن مربوط به سادگی طرح و در عین حال زیبایی خاص آن ها می باشد.

این ساعت ها سلیقه افرادی است که به دکوراسیون و ساعت های قدیمی علاقمند هستند. این ساعت ها با قیمت مناسبی که دارند، توانستند به بازار جهانی نفوذ کنند و بسیاری از افراد از این ساعت های شیک و ساده استفاده می کنند.

از بهترین گزینه ها برای خرید ساعت، مارک دی وان میلانو می باشد.

راهنمایی درباره خرید ساعت جهت امور ورزشی

افراد ورزشکار به علت کارایی ساعت از این وسیله استفاده زیادی می کنند که در ذیل به راهنمایی در مورد خرید ساعت برای امور ورزشی مطالبی را بیان می کنیم. این نکات عبارت اند از:

  • داشتن برنامه های تناسب اندام
  • کیفیت بالا و جنس مناسب جهت ورزش
  • داشتن انواع برنامه های کاربردی
  • ضد آب بودن
  • عمر بالای باتری

برای خرید ساعت ورزشی بایستی به نکاتی توجه کنید و آن ها را مد نظر بگیرید. از آنجا که ورزش یک فعالیت محسوب می شود که ساده ترین آن پیاده روی می باشد، در نتیجه باید تمام نکات لازم را در نظر گرفت، زیرا ورزشکار در محیط های متفاوتی به فعالیت می پردازد.

اولین ویژگی این است که ساعت مورد نظر باید دارای برنامه های تناسب اندام باشد. امروزه بسیاری از افراد به خصوص جوانان علاقمند به تناسب اندام و ورزش های هوازی هستند که با پیشرفت تکنولوژی، این برنامه ها در ساعت های هوشمند ایجاد شده اند. دومین مورد مربوط به کیفیت ساعت می باشد. به یاد داشته باشید که خرید ساعت با کیفیت برای ورزش، صرفه جویی در هزینه های شما محسوب می شود.

از نظر ماندگاری نیز به مدت طولانی برای شما کار خواهد کرد. ساعت های سبک وزن و دارای طرح های مناسب ورزشی در بازار موجود می باشند. سومین مورد مربوط به داشتن برنامه های کاربردی می باشد. امروزه جی پی اس و وای فای و امکانات متعددی به خصوص در فضای مجازی استفاده می شود. با خرید ساعت های هوشمند لمسی که از برنامه های بلوتوث، جی پی اس، وای فای و برخی تکنولوژی های دیگر پشتیبانی می کنند، با خیال راحت به ورزش خود ادامه دهید.

در نهایت از اصلی ترین ویژگی ها، جهت خرید ساعت ورزشی، ضد آب بودن آن است. بسیاری از شناگران با استفاده از ساعت های ضدآب به شنا می پردازند. همچنین چون شما همواره در حال حرکت هستید و فعالیت دارید، ساعت ضد آب مناسب این کار می باشد. داشتن عمر بالای باتری مهم ترین مسئله در ساعت های ورزشی می باشد.

شما می توانید با قطع اتصالات گوناگونی از جمله وای فای، بلوتوث، جی پی اس و برخی موارد دیگر، در استفاده از باتری ساعت صرفه جویی کنید. باید به جنس باتری و کیفیت آن هنگام خرید توجه ویژه ای بکنید. ویژگی های فوق برخی از نکاتی بود که هنگام خرید ساعت ورزشی باید به آن توجه کرد.

 

نکات مهم قبل از خرید ساعت

نکات لازم قبل از خرید ساعت عبارتند از:

  • به انواع مدل های ساعت توجه کنید.
  • به کیفیت و قیمت ساعت نیز دقت کنید.
  • به شکل و طرح ساعت توجه کنید.
  • ساعت مناسب برای موقعیت های مختلف را در نظر بگیرید.
  • اطلاعات کافی در مورد ساعت مورد نظرتان را از قبل کسب کنید.

هنگام خرید ساعت به یاد داشته باشید که همواره به  انواع مدل های ساعت که می تواند آنالوگ، دیجیتال و همچنین آنالوگ/دیجیتال باشد نهایت دقت را داشته باشید. کیفیت و قیمت ساعت یکی از اصلی ترین ملاک ها برای انتخاب ساعت می باشد.

معمولا قیمت ساعت ها با توجه به جنسی که دارند تعیین می شوند. به طور کلی ساعت های فلزی از قیمت بالایی نسبت به سایر ساعت ها برخوردارند. جنس صفحه ساعت بسیار مهم می باشد که معمولا از پلاستیک و شیشه و کریستال می باشد و هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند.

در بین انواع مختلف صفحه، صفحه کریستال از نظر مقاومت در برابر شکستگی و ظاهر زیبا، بهترین می باشد که گران تر نیز هست. هنگام خرید ساعت به شکل و طرح ساعت و اندازه آن توجه کنید.

انتخاب ساعتی که مناسب سایز دست شما باشد و همچنین طرح های مختلف ساده، کامپیوتری، هوشمند و بسیاری از طرح های دیگر وجود دارند که شما بایستی مطابق سلیقه خودتان آن ها را انتخاب کنید. مورد بعدی مربوط به انتخاب ساعت متناسب با موقعیت های مختلف است. قطعا ساعت هایی که برای یک مهمانی یا دورهمی استفاده می شوند، متفاوت از محیط اداری یا سازمانی هستند.

امروزه شکل ها و طرح های مختلفی از ساعت ها با بهترین کیفیت ها را در بازار داریم و شما بایستی با توجه به محل اقامت و موقعیت و شخصیت خودتان، ساعت مورد نظر را انتخاب کنید. هنگام خرید ساعت به این مسئله توجه کنید که ضد آب باشد. ضد آب بودن کمک بسیاری در بسیاری از موقعیت ها به شما خواهد کرد.

شرکت های ساعت سازی در بدنه و ساختار ساعت ها ویژگی های خاصی مانند مقاومت در برابر گرما یا سرما، ضد زنگ بودن، ضد آب بودن، ضد ضربه بودن و برخی موارد دیگر را ایجاد کرده اند. در نهایت اینکه قبل از خرید ساعت، حتما از اینترنت و کتاب و دوستان، اطلاعات کافی را در مورد ساعتی که قصد خرید آن را دارید، کسب کنید.

طرح های مختلفی برای خرید ساعت وجود دارند.

خلاصه مطالب در مورد خرید ساعت

در حالت کلی گفتیم که طرح های مختلفی با کیفیت های متفاوت جهت خرید ساعت وجود دارند. ساعت ها به سه صورت آنالوگ و دیجیتال و یا آنالوگ/دیجیتال وجود دارند و شما هنگام خرید ساعت باید به نکاتی مانند موقعیت های استفاده، قیمت و کیفیت، نوع ساعت انتخاب و در نظر گرفتن معیارهای شخصی خودتان توجه کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور باعث می شود دانشجویان دیدگاه وسیع تری از رشته تحصیلی خود داشته باشند و دوره هایی با درک بهتر در کشورهای پیشرفته بگذرانند. دانشجویان می توانند برای دوره های کوتاه مدت فشرده دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا از دانشگاه های برتر جهان پذیرش بگیرند. در این مطلب شرایط تحصیل در خارج از کشور و نحوه پذیرش در دانشگاه های برتر کشورهایی مثل کانادا و آلمان بررسی می شود. همچنین هزینه تحصیل در آلمان و کانادا و مدارک لازم برای پذیرش ذکر شده است.

تحصیل در کانادا

یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور، کشور کاناداست. در کانادا هر ایالت و منطقه سیستم آموزش و نحوه پذیرش مجزایی دارد و باید مدارس یا دانشگاه های ایالت مورد نظر را به طور مجزا بررسی کنید . زمانی که مدرسه، کالج یا دانشگاه مورد نظرتان را انتخاب کردید، باید درخواست پذیرش دهید.

برای تحصیل در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه باید حداقل از ۶ ماه قبل درخواست داد. درخواست پذیرش در کالج ها و دانشگاه های کانادا حداقل باید از یک سال قبل انجام شود. برای اطلاع از مدارک لازم و هزینه تحصیل می توانید با مدرسه یا دانشگاه مورد نظر در کانادا تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. دانشگاه های کانادا از نظر عملکرد تحصیلی و نرخ بالای اشتغال در فارغ التحصیلان شهرت دارد. ۳۰ تا از دانشگاه های این کشور در لیست ۳۰۰ دانشگاه برتر قرار دارند. چند نمونه از دانشگاه های برتر کانادا به شرح زیر است :

  • دانشگاه تورنتو جز ۳۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا جز ۴۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه مک گیل جز ۵۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه مونترال جز ۱۵۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه آلبرتا جز ۱۵۰ دانشگاه برتر کانادا

بورسیه تحصیلی در کانادا

اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، می توانید برای بورسیه تحصیلی کانادا اقدام کنید. کانادا در سال ۲۰۲۱ ظرفیت بورسیه تحصیلی را به ۵۰۰۰ نفر رسانده است. این بورسیه برای دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا قابل دستیابی است. شما می توانید پس از پایان تحصیل در کانادا و دریافت مدرک به راحتی مشغول به کار شوید و در این کشور اقامت داشته باشید.

بسیاری از دانشگاه های کانادا برنامه بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی مهیا کرده اند. از جمله دانشگاه ساسکاچوان، دانشگاه تورنتو، دانشگاه آلبرتا و دانشگاه مونترال.

هزینه تحصیل در کانادا

طبق آمار کانادا میانگین شهریه دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی سالانه ۵۵۰ تا ۳۰ هزار دلار کانادا است. هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا کمی بالا می باشد. اما به طور کلی می توان گفت از کشورهایی مانند انگلستان، ایالات متحده آمریکا یا استرالیا کمتر است. هزینه دانشگاه در کانادا بسته به برنامه تحصیلی ایالت یا مقطع تحصیلی متفاوت است. به عنوان مثال دانشگاه های نیوفاندلند کمترین شهریه را دارند، در حالی که انتاریو گرانترین منطقه برای تحصیل است.

مقطع تحصیلی و دانشگاه هزینه تحصیل
کارشناسی 550 تا 30 هزار دلار کانادا
کارشناسی ارشد 1075 تا 65 هزار دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه تورنتو 15750 تا 57050 دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا 1300 تا 52300 دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه مک گیل 2230 تا 58300 دلار کانادا

 

تحصیل در آلمان

در آلمان نیز مانند دیگر کشورها ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. کیفیت دانشگاه های آلمان از کلاس جهانی برخوردار است به همین دلیل انتخاب خوبی برای تحصیل در خارج از کشور به حسال می آید. زمانی که دانشگاه مورد نظر را پیدا کردید می توانید در وبسایت رسمی دانشگاه شرایط تحصیل را مطالعه کنید. اگر سوالی برای شما پیش آمد به راحتی با دانشگاه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

درخواست پذیرش در زمان نامناسب و کامل نبودن مدارک تحصیلی از اصلی ترین دلایل رد درخواست می باشد. پس سعی کنید، از چند ماه قبل درخواست مدارک خود را جمع آوری کنید و شرایط پذیرش دانشگاه را با دقت بخوانید. به عنوان مثال یادگیری زبان آلمانی نیاز به گذراندن یک دوره دارد و باید قبل از زمان ارائه مدارک آن را آماده کرد. یادگیری زبان آلمانی در موفقیت تحصیلی بسیار تاثیرگذار است. حتی اگر برنامه تحصیلی شما به زبان انگلیسی باشد تسلط به زبان آلمانی تضمین کننده درک مطلب خواهد بود.

هزینه تحصیل در آلمان

موضوع مهم دیگر برای تحصیل در خارج کشور همچنین تحصیل در آلمان اثبات تمکن مالی است. یک دانشجو برای تامین هزینه ها در آلمان باید حداقل مبلغ ۱۰۳۳۲ یورو در حسابی در آلمان واریز کند. این مبلغ برای یک سال کافی می باشد. اگر از بورسیه تحصیلی برخوردار باشید می توانید از این بورسیه به عنوان تمکن مالی استفاده کنید. بیشتر دانشگاه های آلمان دولتی هستند. به همین دلیل شهریه این دانشگاه ها پایین می باشد.

شما تنها باید برای هزینه مدیریت، خدمات و ثبت نام 100 تا 350 یورو پرداخت کنید. اگر در برمن، نیدرزاکسن، زارلند، زاکسن، یا تورینگن تحصیل کنید و دوره خود را به موقع به پایان نرسانید، ممکن است مجبور به پرداخت شهریه شوید. در دانشگاه های خصوصی آلمان، هزینه تحصیل می تواند برای دوره کارشناسی به 26000 یورو در سال و برای دوره کارشناسی ارشد به 40000 یورو در سال برسد. دوره های مهندسی، بازرگانی و مدیریت بیشترین هزینه را دارند.

دانشگاه های برتر آلمان هزینه تحصیل
دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ متوسط ​​شهریه 258 یورو در سال
دانشگاه هایدلبرگ متوسط ​​شهریه 20000 یورو در سال
دانشگاه فنی مونیخ متوسط ​​شهریه 258 یورو در سال
دانشگاه هومبولت برلین بدون شهریه

 

جمع بندی تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور به ویژه در کشورهای پیشرفته ای مثل کانادا و آلمان متقاضیان زیادی دارد. در این مطلب شرایط تحصیل در کشورهای برتر دنیا و هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف مورد بررسی قرار گرفت. همچنین امکان استفاده از بورسیه تحصیلی و کاهش هزینه تحصیل توضیح داده شد. تحصیل در دانشگاه های برتر جهان نیاز به پذیرش از دانشگاه مورد نظر دارد و دریافت نامه پذیرش مهم ترین مدرک برای ارائه می باشد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

سازه lsf چیست؟

سازه lsf چیست؟

ورود به عرصه تکنولوژی های نوین ساخت از مسائل روز و دغدغه فعالین حوزه مسکن می باشد. نیاز به سرعت و دقت بیشتر در فرایند تولید مسکن موجب شده است که با گذشت زمان توجه و اقبال بیشتری به سمت سیستم های نوین ساخت معطوف شود.

سیستم سازه های فولادی سبک سرد نورد شده ( سازه lsf) یکی از این سیستم ها و از  پیشرو ترین آنها به حساب می آید. پیدایش این سیستم به جایگزینی و بهبود عملکرد ساخت و ساز با چوب بر می گردد. در واقع استفاده از ورق فولادی گالوانیزه به جای چوب به منظور ارتقا عملکرد سازه صورت گرفته است. این مسئله در کنار تولید بوسیله ماشین آلات موجب شده است که سازه های lsf عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به سایر سیستم های ساخت و ساز داشته باشد.

اسکلت سازه lsf

اسکلت سازه lsf  از ورق فولادی گالوانیزه شده با روی است که توسط دستگاه به صورت مقاطع C شکل تولید می شود. در مرحله بعد مقاطع به محل نصب انتقال داده می شود. سپس با استفاده نقشه نصب به صورت دیوار به دیوار در محل پروژه نصب می شوند. پس از آن اسکلت سازه در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود. به عنوان مثال نصب اسکلت سازه lsf 100 متری در کمتر از 3 روز صورت می گیرد.

پوشش های خارجی سازه lsf

در مرحله بعد تمام فضای پیرامونی به غیر از بازشوها با پوشش osb، پوشانده می شود. سپس بعد از اجرای یک لایه بخاربند؛ نمای نهایی کار اجرا می شود. عمده ترین متریال مصرفی به عنوان نمای خارجی؛ پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) هست. با این وجود تمامی متریال های ساخت و ساز خشک (drywall) به راحتی و سایر نماهای مرسوم با انجام تمهیداتی قابلیت اجرا دارند.

تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

کلیه تاسیسات داخلی و خارجی سیستم قاب های فولادی سبک سرد نورد با توجه به نقشه ها و در داخل سازه مطابق با استانداردهای مقررات ملی انجام می شود. در این زمینه هیچگونه محدودیتی متوجه این سیستم ساخت نمی شود.

پوشش های داخلی سازه lsf

از آنجایی که مقاطع سازه lsf  به صورت مقاطع c  شکل می باشد. کلیه فضای باقی مانده داخل مقاطع به وسیله پشم سنگ عایق گذاری می شود. سپس از گچ برگ ( کناف( برای نهایی کردن پوشش داخلی استفاده می شود. نمای نهایی بتانه ورنگ و یا کاغذدیواری می شود.سایر پوشش ها مطابق سازه های مرسوم و با کیفیت مطلوب اجرا می شوند.

مزایای سازه lsf

در قیاس با سایر سیستم های سبک فولادی، سازه lsf  ویژگی های برجسته ای دارند که وجه ممیزه آن با سیستم سنتی است. سرعت ساخت در این سیستم چندین برابر ساخت و ساز سنتی است. عملکرد سازه ال اس اف به دلیل پایین بودن وزن سازه در بلایای طبیعی نظیر زلزله بسیار مطلوب است. به دلیل ماشینی بودن فرایند تولید دقت و کیفیت محصول بسیار بالاست. همچنین با دارا بودن لایه های متعدد و عایق گذاری میزان هدر رفت انرژی در سازه های lsf به حداقل می رسد. امکان ساخت این سیستم در مناطق صعب العبور وجود دارد. همچنین به دلیل خشک بودن متریال مصرفی امکان تعمیرات جزئی توسط نیروی نیمه ماهر در سالیان آینده به راحتی میسر است.

 

قیمت سازه lsf

برآورد قیمت سازه Lsf  به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل ها پلان و مشخصات فنی درخواستی است. در واقع نقشه معماری است که دست طراح سازه را در طراحی بهینه وزن سازه باز می کند و یا می بندد. مسئله مهم دیگر مشخصات فنی درخواستی است. در واقع قیمت گرفتن بدون داشتن مشخصات فنی واحد بیشتر سبب گمراهی می شود. به هنگام گرفتن گرفتن مشخصات فنی توجه داشته باشید که تا چه مرحله ای و با چه مشخصاتی به شما قیمت داده می شود. به عنوان مثال برخی در دادن مشخصات فنی چوب osb رو حذف می کنند که از الزامات کار با سیستم lsf به حساب می آید. یا برخی نصبیات، کابینت، پکیج و رادیاتور و یا فونداسیون را حذف می کنند. بر این اساس توصیه می شود با یک مشخصه فنی واحد به دنبال گرفتن قیمت بروید.

گرفتن مجوز

از آنجایی که سیستم قاب های سبک فولادی سرد نورد کاملا براساس آیین نامه ها و مقررات ملی ساختمان و مسکن شهرسازی ساخته می شود هیچگونه مشکلی در گرفتن مجوزهای لازم از قبیل دستور نقشه، پروانه ساخت و پایان کار ندارد

 

شرکت ستون قصر طلایی

مجموعه ستون قصر طلایی، با تجربه موفق کار در زمینه سازه lsf؛ سالیان متمادی است که خدمت رسان مشتریان خود در سراسر ایران است. این شرکت با داشتن نیروهای مجرب و کارکشته توانایی اجرا سازه lsf در هر ابعاد و اشلی را دارد. برای آشنایی بیشتر با مجموعه قصر طلایی و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

 

آدرس سایت:

http://cgccompany.ir/

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بیماری اگزما چیست؟

بیماری اگزما چیست؟

 

شما در این مقاله میخوانید :
یکی از بیماری های رایج در جهان بیماری اگزما می باشد که معمولا دارای علائم پوستی شدید می باشد که سبب ایجاد خارش، التهاب و قرمزی در پوست می باشد. یکی از درمان های رایج برای این بیماری، داروهای کورتونی می باشد. نکته منفی در مورد استفاده از این داروها این است که کورتون ها سبب تضعیف سیستم ایمنی و ایجاد عوارض حادی در بدن چون پوکی استخوان می شوند.

بیماری اگزما چیست؟

مقدمه

در این مقاله قصد داریم تا در مورد بیماری اگزما صحبت کنیم. بیماری اگزما در واقع نوعی حساسیت پوستی شدید می باشد که سبب ایجاد قرمزی و التهابات شدید پوستی می شود.

بیماری اگزما بسیار بیماری رایجی در جهان می باشد به طوری که طبق گزارشات صورت گرفته از هر ده نفر حداقل یک نفر این بیماری را در طول عمر خود تجربه کرده اند. همانطور که گفته شده این بیماری یک نوع حساسیت پوستی شدید می باشد. که در اثر واکنش های نابجای سیستم ایمنی ایجاد می شود.

چه خصوصیتی در سیستم ایمنی سبب بروز این پاسخ های اشتباه می شود؟

سیستم ایمنی در بدن دارای دو نوع پاسخ می باشد. نوع اول که نوع سطحی تری از پاسخ است، با نام ایمنی عمومی شناخته می شود. یعنی اینکه سیستم ایمنی فاکتورهایی را در بدن ترشح می کند که به محض بروز مشکل، بتواند اقدامات دفاعی در برابر عوامل بیماری زا را انجام دهد. برای مثال شاید بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که در اثر حادثه ای زخمی بر روی پوستتان ایجاد شده باشد.

در این شرایط اگر سیستم ایمنی آمادگی قبلی را نداشته باشد، همین زخم کوچک سبب ایجاد بیماری مهلکی برای شما خواهد شد. پس اگر بارها این اتفاق برای شما رخ داده و مشکلی برای شما ایجاد نشده ، باید قدردان سیستم ایمنی بدنتان باشید.

اما همین سطح ایمنی اولیه در بدن در صورتی که فاکتورهای ایمنی را به درستی تولید نکند می تواند بسیار مشکل ساز باشد که نتیجه آن بروز بیماری هایی چون حساسیت و اگزما است.

 

تیم کالا ارائه دهنده محصولات سلامت محور

 

چرا تولید فاکتورهای ایمنی ممکن سبب بروز پاسخ های التهابی اشتباه در بدن شود؟

در پاسخ این سوال باید بگویم هر سیستمی برای عملکرد درست نیازمند مواد و تجهیزات مورد نیاز می باشد. نبود مواد و وسایل درست در یک سیستم علاوه بر اینکه سبب کاهش کارایی سیستم می شود، همچنین می تواند تنظیمات سیستم را به هم بریزد.

سیستم ایمنی بدن نیز به عنوان سیستم عملکردی نیازمند مواد و وسایل مورد نیاز خود می باشد. از مهم ترین مواد مورد نیاز سیستم ایمنی اکسیژن می باشد. زمانی که اکسیژن رسانی درستی به سلول های ایمنی صورت نگیرد. تنظیمات مربوط به تولید فاکتورهای ایمنی در بدن با مشکل مواجه شده و نتیجه آن تولید فاکتورهای ایمنی با پاسخ های نا به جا و اشتباه می باشد. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که

 

چه عواملی اثر گذار بر کاهش اکسیژن رسانی در بدن هستند؟

عوامل متعددی در بدن می توانند سبب شوند تا اکسیژن رسانی در بدن مختل شود. یکی از مهم ترین عوامل افزایش اسید خون می باشد.

افزایش اسید خون سبب می شود تا انتقال اکسیژن از مویرگ های ریه به گلبول های قرمز با مشکل مواجه شود. همین موضوع سبب می شود تا انتقال اکسیژن به بافت ها و سلول های بدن به درستی صورت نگرفته و سبب اختلال در عملکرد آن شود.

یکی از ارگان هایی که بسیار تحت تاثیر این موضوع قرار میگیرد سیستم ایمنی می باشد.که سبب بروز اختلال در تنظیمات آن شده و پاسخ های ایمنی و التهابی نابجایی را تولید می کند که نتیجه آن بروز بیماری هایی چون اگزما میباشد. در ادامه علائم این بیماری و روش های درمانی رایج در مورد این بیماری را بررسی خواهیم کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: اگزما نوعی التهاب پوستی است که با سوزش و خارش همراه است و به شکل های گوناگون ظاهر می شود و 85 درصد افراد مبتلا به اگزما سنی كمتر از 5 سال دارند.

زهرا بابایی

طبق تحقیقات به عمل آمده از سال 1397 تا کنون میزان مبتلایان به بیماری اگزما تا پایان سال 1399 به بیش از 65% در میان کودکان زیر 5 سال افزایش پیدا کرده است .

علائم بیماری اگزما

همانطور که در مطالب قبل اشاره شده این بیماری دارای علائم بسیار شدید می باشد که به علت وجود فاکتورهای التهابی در خون است .

فاکتور های التهابی زمانی که بر روی سلول ها بدن قرار می گیرند سبب بروز واکنش های مرگ سلولی می شوند. مرگ سلولی در این شرایط هم به شیوه آپوپتوز و به شیوه ی نکروز ایجاد می شود.

وجود نکروز و آپوپتوز در سلول ها سبب تولید بیشتر فاکتورهای التهابی شده که نتیجه آن ایجاد علائم بسیار آزاردهنده ی چون خارش، التهاب،قرمزی، پوسته پوسته شدن و خشکی پوست می باشد.

درمان های رایج برای اگزما

معمولا درمان های رایج در این زمینه، درمان های دارویی هستند. داروهای کورتونی برای درمان این بیماری مورد استفاده قرار می گیرند.

نکته منفی برای استفاده از این داروها این است که این داروها نتایج قطعی برای درمان بیماری ایجاد نمی کنند. تنها به عنوان یک مسکن علائم بیماری را کاهش میدهند.

عوارض کورتون

البته این نتیجه جای تعجب هم ندارد، چرا که مکانیسم عمل این داروها به این شکل است که سبب تضعیف سیستم ایمنی و کاهش تولید فاکتورهای التهابی می شود. جالب است که بدانید، این داروها علاوه بر اینکه سبب درمان بیماری نمی شوند، بلکه استفاده مکرر از آن ها سبب ایجاد اختلالات شدید در عملکرد سیستم ایمنی می شوند.

یکی از مهم ترین معایب موجود در این داروها که اخیرا بیشتر مورد توجه قرار گرفته ، این است که مصرف طولانی مدت این داروها سبب ایجاد عوارضی چون پوکی استخوان در افراد می شود.

قهوه های گانودرما موثرترین درمان برای اگزما

 

معرفی راه حل موثر برای درمان بیماری اگزما
همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم مهمترین علل ایجاد اختلال در سیستم ایمنی کمبود اکسیژن و افزایش اسید خون می باشد. وجود ترکیبات اسیدی در خون می تواند سبب بروز این عارضه در بدن شود.

اما سوال این این است که چگونه می تواند این ترکیبات اسیدی را در بدن کاهش داد؟
یکی از مهمترین و موثرترین راهکارها استفاده از موادی است که دارای خواص قلیایی باشند.

مواد گیاهی دارای خواص قلیایی بوده و سبب می شوند تا میزان ترکیبات اسیدی موجود در خون تا حد ممکن کاهش یابد. یکی از مواد گیاهی که دارای خواص کاهش دهنده التهاب در بدن نیز است، گیاه قارچ گانودرما می باشد. طبق مطالعات صورت گرفته اخیر این گیاه دارای خواص شگفت انگیزی در کاهش التهاب در بدن و تنظیم عملکرد سیستم ایمنی است.

 

 

 

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

یکی از منابع گیاهی ارزشمند که تاثیرات درمانی آن به تازگی به اثبات رسیده است، نوعی قارچ با نام قارچ گانودرما می باشد. وجود مواد آنتی اکسیدانی فراوان در کنار ظرفیت قلیایی این قارچ سبب شده تا یکی از بهترین و موثرترین گزینه های درمانی در جهت درمان بیماری های التهابی چون اگزما باشد.

زهرا بابایی

 

شاید مهم ترین ویژگی که در مورد قارچ ها شنیده باشید این باشد که قارچ ها دارای پروتئین های گیاهی هستند. در ابتدا شاید بهتر باشد تا در مورد متابولیسم پروتئین ها در بدن اطلاعات اولیه داشته باشیم.

 

درمان اگزما با گانودرما

متابولیسم پروتئین ها در بدن به چه صورت است؟

بنابراین در ابتدا توضیحات کوتاهی در مورد متابولیسم پروتئین ها در بدن می دهیم.

پروتئین ها همانند کربوهیدرات ها و لیپید ها، ماکرومولکول به حساب می آیند، یعنی اینکه از اجزای سازنده کوچکتر تشکیل شده اند.

پروتئین ها از واحدهای آمینواسیدی تشکیل شده اند. جالب است که بدانید بر خلاف کربوهیدرات ها و لیپید ها، آمینواسید ها در بدن ذخیره نمی شوند، یعنی یا در ساختار پروتئین ها قرار می گیرند و یا از بدن دفع می شوند.

دفع شدن پروتئین ها

پروسه ای دفع شدن پروتئین ها از بدن همراه است با تولید ترکیبات اسیدی به نام آمونیاک که می تواند سبب اسیدی شدن خون شده و فرایند های انتقال اکسیژن را با مشکل روبرو کند. بنابراین مصرف پروتئین ها و مواد غذایی گوشتی می تواند برای سلامتی بدن مضر باشد. اما خبر خوب این است که این پروسه در مورد پروتئین های گیاهی کاملا متفاوت است.

و مصرف پروتئین های گیاهی علاوه بر اینکه سبب افزایش اسید در خون نمی شود، بلکه فرایند های اکسیژن رسانی را هم بهبود می بخشد.

 

پروتئین های گیاهی و جانوری چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

مهم ترین تفاوت در پروتئین های گیاهی و جانوری در نوع فرایند های جذب و دفع آن ها می باشد.

پروتئین های جانوری:

زمانی که شما پروتئین ها جانوری را مصرف می کنید؛ طیف گسترده ای از آمینواسیدها را بدون هیچ ماده ی آنتی اکسیدانی و فیبری وارد بدن می کنید. ورود آمینواسیدها به این شکل به جریان خون همراه است با تولید هورمون هایی که سبب آزاد شدن اسید های چرب و وارد شدن آن ها به جریان خون می شود، یعنی شما با مصرف پروتئین ها جانوری فرایندهای ذخیره انرژی در بدن را مختل می کنید.

همین مورد سبب می شود تا آمینواسید ها وارد پروتئین سازی نشده و تبدیل به ترکیبات اسیدی چون آمونیاک شوند.

 

پروتئین های گیاهی:

اما پروسه ای ورود پروتئین های گیاهی کاملا متفاوت است. پروتئین های گیاهی تنها دارای آمینواسید نیستند، بلکه دارای مواد ویتامینی و آنتی اکسیدان ها نیز می باشد.

ورود این آمینواسید ها که همراه با مواد آنتی اکسیدانی هستند، به یکباره سبب تحریک ترشح هورمون ها نمی شود. بنابراین به آرامی آمینواسیدها در فرایندهای متابولیسمی بدن قرار می گیرند و علاوه بر اینکه ترکیبات اسیدی در بدن تولید نمی شود، بلکه ظرفیت قلیایی بدن هم افزایش می یابد.

افزایش ظرفیت قلیایی همراه است با بهبود اکسیژن رسانی در بدن که بسیار با اهمیت می باشد.

 

پروتئین های گیاهی موجود در قارچ گانودرما دارای اثر درمانی هستند؟

با توجه به مطالب گفته شده در قبل، وجود پروتئین های گیاهی علاوه بر اینکه سبب تامین مواد مغذی و ویتامینی بدن می شود، می تواند تامین کننده نیازهای آمینواسیدی بدن نیز باشد. در میان منابع پروتئین های گیاهی قارچ ها از نظر میزان پروتئین از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. در میان قارچ های مختلف، قارچ گانودرما به دلیل خواص درمانی بسیار مورد توجه می باشد.

طبق مطالعات انجام شده اخیر در جهت بررسی خواص درمانی این قارچ، مشاهده شده که این قارچ تاثیر قابل توجهی در کاهش التهاب در بدن دارد. اما شاید سوال پیش آمده این باشد که

چه عواملی سبب ایجاد التهاب در بدن می شوند؟

وجود التهاب در بدن به دلیل فعالیت نا به جای سیستم ایمنی می باشد. در حقیقت زمانی که سیستم ایمنی ضعیف شده باشد، نسبت به آلرژن های مختلف واکنش  نشان داده که همین موضوع سبب تولید فاکتورهای التهابی و ایجاد التهاب در بدن می شود.

وجود التهاب در بدن همراه است با ایجاد بیماری های مختلفی که مهم ترین آن اگزما می باشد. طبق مطالعات انجام شده مهم ترین عواملی که سبب اختلال در عملکرد  سیستم ایمنی می شوند؛ کاهش اکسیژن رسانی به گلبول های سفید و افزایش رادیکال ها و مواد  اکسیدانی می باشد.

قرار گرفتن بدن در این شرایط همراه است با ایجاد اختلال در سیستم های مختلف بدن که یکی از مهم ترین سیستم ها، سیستم ایمنی بدن می باشد.

 

راهکار درمانی موثر چه می تواند باشد؟
استفاده از درمان هایی که سبب کاهش عملکرد سیستم ایمنی و یا به اصطلاح سرکوب سیستم ایمنی شود، به هیچ وجه ممکن اثر گذار نخواهد بود.

علت هم این است که عملکرد درست سیستم ایمنی برای سلامتی ضروری می باشد و سرکوب پیوسته آن زمینه ساز بروی بیماری هایی چون سرطان به ویژه در خانم ها می شود.

طب سنتی و گانودرما

یکی از راهکارهای درمانی موثر استفاده از مواد گیاهی می باشد که دارای منابع آنتی اکسیدانی در کنار ظرفیت قلیایی کافی در جهت بهبود عملکرد سیستم ایمنی باشد. یکی از منابع گیاهی که اثرات درمانی آن اخیرا به اثبات رسیده است، قارچ گانودرما می باشد.

منابع پروتئینی موجود در این قارچ همراه با مقادیر بالایی از مواد آنتی اکسیدانی و ضد رادیکالی هستند که به صورت قابل توجهی سبب کاهش مواد زائد در بدن می شوند. کاهش مواد زائد سبب بهبود عملکرد سیستم های مختلف بدن شده که مهمترین آن سیستم ایمنی می باشد.

گانودرما و بهبود عملکرد سیستم ایمنی

بهبود عملکرد سیستم ایمنی سبب کاهش علائم مربوط به بیماری اگزما در افراد می شود. مصرف پیوسته این گیاه سبب تقویت سیستم ایمنی و کاهش واکنش های ناخواسته و نابه جای این سیستم می شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر بسیار زیادی در کاهش ابتلا به بیماری های ویروسی و میکروبی دارد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

روغن آرگان چیست؟ خواص روغن آرگان

روغن آرگان چیست؟ خواص روغن آرگان

مدت زمان مطالعه : 15 دقیقه

شما در این مقاله میخوانید :
روغن آرگان امروزه بسیار مورد توجه و استفاده بیشتر افراد جامعه قرار گرفته است و در پزشکی هم بسیار کاربرد دارد و دارای اهمیت است در اینجا به معرفی روغن آرگان می پردازیم . روغن آرگان از هسته هایی که در درخت آرگان است گرفته می شود .درخت آرگان در مراکش رشد می کند.

شما در ادامه اطلاعات جامعی درباره این روغن گیاهی جادونی میخوانید.

روغن آرگان چیست ؟

روغن آرگان امروزه بسیار مورد توجه و استفاده بیشتر افراد جامعه قرار گرفته است و در پزشکی هم بسیار کاربرد دارد و دارای اهمیت است در اینجا به معرفی روغن آرگان می پردازیم .

روغن آرگان از هسته هایی که در درخت آرگان است گرفته می شود . درخت آرگان در مراکش رشد می کند . بعد از برداشت این روغن از درخت آرگان آن را به صورت خالص به فروش می رسانند .

روش های استفاده روغن آرگان

روغن آرگان را میتوان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد . میتوان از این روغن مستقیم و خالص بر روی پوست استفاده کرد و یا به صورت کپسول از و یا مکمل ها از این روغن استفاده کرد .

روغن آرگان بسیار برای سلامتی افراد مفید است و خواص بسیار زیادی دارد و امروزه از این روغن در صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار استفاده می شود .

در بسیار ی از محصولات آرایشی مانند : شامپو ؛ صابون ؛ و نرم کننده ها از این روغن استفاده می شود . اگر شما از افرادی هستید که به سلامت پوست و مو و یا حتی ناخن هایتان اهمیت می دهید ما به شما روغن آرگان را پیشنهاد میکنیم .

روغن آرگان دارای تعداد زیادی از ویتامین ها است که یک ترکیب قدرتمند برای سلامت شما و سلامت پوستتان به شمار می آید .

از روغن آرگان در چه مواردی استفاده می شود ؟

علاوه بر استفاده زیادی که در صنعت آرایشی و بهداشتی از این روغن می شود یکی دیگر از موارد استفاده روغن آرگان در پخت و پز است .

روغن های زیادی در بازار وجود دارد روغن های سرخ کردنی و یا روغن سالاد و یا روغن پخت و پز که هر کدام در جاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند .

روغن آرگان هم مانند روغن زیتون برای پخت و پز مورد استفاده قرار میگیرد . این روغن دارای قیمت بالایی است و بیشتر مردم ترجیح می دهند از این روغن برای روی سالاد و یا غذاها استفاده کنند .

جوانسازی پوست یکی از خواص روغن آرگان

این روغن برای جوان سازی پوست بسیار مفید است و همین باعث شده که روغن گرانی باشد و قیمت بالایی داشته باشد .

این روغن در شکل ها و حجم های گوناگونی به فروش می رسد که شما می توانید با توجه به نیاز خود از این روغن خرید کنید . یکی از نام های روغن آرگان طلای مایع است و علت این نامگذاری خواص بسیار زیاد این روغن است .

درخت آرگان در شهر مراکش واقع است و از جمله درخت هایی است که حدود 30 تا 50 سال طول می کشد تا میوه دهد و عمر این درخت 200 سال است .

این درخت در فقط در مراکش رشد میکند و محدودیت رویش جهانی دارد و به خاطر این که دیر به دیر میوه می دهد جز گیاهان کمیاب به شمار می آید بنابراین قیمت روغن آرگان بسیار بالا است و جز روغن های کمیاب به حساب می آید .

استفاده از خواص روغن آرگان در پزشکی

از خواص روغن آرگان در پزشکی هم استفاده می شود . برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از این روغن استفاده می شود . بیماری هایی مانند : عفونت های پوستی ؛ نیش حشرات و یا حتی زخم ها و … را میتوان با این روغن درمان کرد و به بهبودی رسید .

ویتامین های A و E  در این محصول بسیار وجود دارد و این ویتامین ها برای سلامت پوست با اهمیت هستند .

 

آیا روغن آرگان خالص وجود دارد ؟

ویتامین های بسیار خوبی که در این روغن وجود دارد باعث می شود ک سلول های پوستی جوان شوند و یا در صورتی که این سلول ها آسیب دیده باشند ترمیم شوند و همین امر بسیار برای پوست مفید است و باعث جوانسازی و پاکسازی پوست میگردد .

روغن آرگان خالص برای موها هم بسیار مفید است و تاثیرات خوبی روی موهای شما می گذارد و موهای شما را خوش حالت و زیبا میکند و اگر شما از جمله افرادی هستید که سلامت و زیبایی پوست و مو برایتان بسیار اهمیت دارد به شما استفاده از این روغن را بسیار پیشنهاد می دهیم .

شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به فروش این روغن میکنند و یا در محصولات خود از روغن آرگان خالص استفاده میکنند و بعضی از این شرکت ها بسیار شناخته شده هستند.

اگر قصد خرید این روغن را دارید بهتر است از جاهای معتبر و نام آشنا خرید خود را انجام دهید تا از اصل بودن و خالص بودن روغن مطمئن شوید و به پوست و موهای شما آسیبی وارد نشود .

استفاده روغن آرگان خالص همراه با شامپو

اگر شما روغن آرگان را در جاهای معتبر و مطمئن یافتید میتوانید یک شیشه کوچک از آن را خریداری کنید و روزی چند قطره از آن استفاده کنید .

به دلیل قیمت بالایی که دارد شما میتوانید هر میزان از این روغن را که خواستید خرید کنید .

کافی است برای سلامت موهایتان چند قطره از این روغن را به شامپو خودتان اضافه کنید و نتیجه خوبی بگیرید و برای استفاده از این روغن روی پوست می توانید به نرم کننده ای که برای پوستتان از آن استفاده میکنید چند قطره اضافه کنید و پوستی شاداب داشته باشید .

شما میخوانید مقاله “روغن آرگان چیست؟”

تبلیغات درباره خواص روغن آرگان

امروزه تبلیغات بسیار زیادی در مورد روغن آرگان انجام می شود که این نشان دهنده خواص بالایی است که این روغن دارد . این روغن باعث آبرسانی و نرم کنندگی پوست می شود و به خاطر اسید های چربی که در این روغن وجود دارد به سرعت جذب پوست می شوند و وارد سلول های پوستی میگردد .

روغن آرگان و رفع آکنه

برای رفع آکنه هم از این روغن استفاده می شود این روغن را می توان مستقیم بر روی پوست هم استفاده کرد و یا به نرم کننده ها اضافه کرد و استفاده نمود .

بسیاری از افراد مشهور و معروف برای این که پوستی جوان و زیبا داشته باشند از روغن آرگان استفاده میکنند و یکی از رازهای داشتن پوست جوان و شاداب استفاده از این روغن ها است .

در هنگام خرید روغن آرگان به خالص بودن آن توجه کنید و این روغن باید بدون مواد معطر باشد . روغن هایی که به نام روغن آرگان به فروش می رسند و بیش از حد گران و یا بیش از حد ارزان هستند نخرید این ورغن ها اصل نیستند و تقلبی به شمار می آیند و بسیار برای سلامت شما مضر هستند .

شما میخوانید مقاله روغن آرگان چیست؟

10 برند برتر تولیدکننده روغن آرگان خالص

  1. Avon
  2. Biz
  3. Jamaican Black
  4. Herstyler
  5. Handcraft
  6. VigorWell
  7. Sheamoisture
  8. Garnier Fructis
  9. AGADIR
  10. PURA D’OR

 

(روغن آرگان میتواند به جلوگیری از ابتلا به سرطان کمک کند و این به این دلیل است که این روغن اسیدهای چرب اشباع نشده و ترکیبهای موثری مثل استرول، زنتوفیل، و آنتی اکسیدان های قوی دارد. ترکیب اصلی که ضد سرطان است و به نام اسکولین است در این روغن به مقدار بسیار زیادی وجود دارد.)

نویسنده: شیما سلیمانی

با خواص ویژه روغن آرگان آشنا شوید ؟

روغن آگان از هسته میوه درخت آرگان گرفته می شودو چون سالیان زیادی طول می کشد تا این درخت میوه دهد بسیار گران بها و با ارزش است.

خواص ویژه روغن آرگان و ویتامین ها

این روغن با توجه به ویتامین های بالایی که دارد و همچنین با توجه به اسید های چرب مفید و امگا 6و9 و اسید لینولئیک و آنتی اکسیدان های فراوانی که درون خود دارد یکی از بهترین روغن ها برای تقویت مو و جوانسازی پوست و همچنین درمان بیماری های پوستی به شمار می آید .

نام دیگر این روغن طلای مایع است. روغن آرگان بسیار گرانبها و با ارزش است. خواص درمانی بالای این روغن آن را بسیار مورد توجه قرار داده است.

از روغن آرگان هم آقایان و هم بانوان در هر سن و سالی که باشند می توانند استفاده کنند.

شما میخوانید مقاله “روغن آرگان چیست؟”

 

خواص روغن آرگان چیست ؟

روغن آرگان و سرطان

روغن آرگان میتواند به جلوگیری از ابتلا به سرطان کمک کند و این به این دلیل است که این روغن اسیدهای چرب اشباع نشده و ترکیبهای موثری مثل استرول، زنتوفیل، و آنتی اکسیدان های قوی دارد.

ترکیب اصلی که ضد سرطان است و به نام اسکولین است در این روغن به مقدار بسیار زیادی وجود دارد.

برای درمان بیماری که تقریبا بیشتر افراد را درگیر کرده که به نام سرطان شناخته شده است هم می توان از این روغن استفاده نمود. این روغن یک آنتی اکسیدان طبیعی نیز می باشد که به کار اکسیژن رسانی به سلول هم مشغول است و بسیار برای سلول فایده دارد .

اگر بخواهیم ترکیبات روغن آرگان را به طور کلی برای شما بیان کنیم باید گفت که از 99 درصد تری گلیسرید و 1 درصد ویتامین تشکیل شده است.

این ترکیب های موجود در روغن آرگان بسیار به سلامت بدن کمک می کند . با استفاده از این روغن از رشد سلول های سرطانی جلوگیری میشود.

خواص روغن آرگان برای بیماری های قلبی

از دیگر ویژگی های مفید این روغن میتوان به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی اشاره کرد. محققان زیادی درباره خواص روغن آرگان تحقیق کرده اند و به نتایج جالبی رسیده اند و یکی از این نتایج این است که این روغن از بیماری قلبی جلوگیری میکند.

این روغن فشار خون را پایین می آورد و چون اسید های چرب در این روغن باعث کاهش کلسترول خون می شود. با وجود این دو خاصیت از بیماری قلبی و عروقی جلوگیری میشود. برای داشتن قلبی سالم ما به شما استفاده از روغن آرگان را پیشنهاد میکنیم.

اسید اولئیک یک ترکیب شناخته شده در روغن آرگان است که بسیار برای سلامت قلب و عروق مفید می باشد. همچنین ویتامین E موجود در این روغن برای سلامت بینایی بسیار مفید است .

باید دقت کنید که روغن آرگان را برای چه استفاده ای می خرید در همان زمینه از آن استفاده نمایید. از روغن آرگان مخصوص خوراکی برای آرایش استفاده نکنید.

خواص روغن آرگان برای کنترل دیابت

دیابت یک بیماری است که افراد زیادی را درگیر کرده و باید به مواد غذایی که میخورند اهمیت دهند و مراقب سلامتی خود باشند تا دچار آسیب های جدی نشوند.

روغن آرگان خواص ضد قندی دارد که به بهبود پاسخ دهی انسولین کمک می کند. در اصل این روغن مقاومت به انسولین را کم میکند و همین امر از بیماری دیابت جلوگیری میکند. در بسیاری از کشورها از این روغن به عنوان درمان دیابت استفاده می کنند.

روغن آرگان چه خواصی برای بدن دارد؟

خواص روغن آرگان برای بهبود زخم

یکی از ویژگی های مفید روغن آرگان بهبود زخم است که به سریع شدن درمان زخم و بهبود آن کمک میکند.

ویتامین های بالایی که این روغن دارد و همچنین آنتی اکسیدان های قوی موجود در این روغن باعث می شود زخم به سرعت خوب شود و بهبود پیدا کند. استفاده از روغن آرگان به صورت مرتب باعث می شود زخم به سرعت بهبود یابد.

شما میخوانید مقاله “روغن آرگان چیست؟”

خواص روغن آرگان برای ناخن

از دیگر کاربردهای این روغن می توان به استفاده برای ناخن نام برد که ترک های ناخن را رفع میکند و اسیدهای چرب موجود در این روغن به بازسازی و ترمیم بافت ناخن کمک میکند.

یک قطره از این روغن برای تمام ناخن ها کافی است و با استفاده از دستمال می توان روغن را به تمام ناخن ها مالش داد و بهترین نتیجه را گرفت.

خواص روغن آرگان برای مژه

ممکن است شما جز افرادی باشید که دوست دارید مژه هایی بلند و پرپشت داشته باشید برای این که به نتیجه دلخواه خود برسید ما به شما استفاده از روغن آرگان را پیشنهاد می کنیم.

این روغن باعث افزایش رشد و همچنین تراکم مژه می شود. لوازم آرایشی به مژه ها آسیب زیادی وارد می کند ولی استفاده از این روغن به شما کمک میکند این آسیب ها را رفع کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

تنها کافی است کم از این روغن را بر روی مژه های خود مالش دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

خواص روغن آرگان برای پوست

روغن آرگان برای پوست بسیار مفید است و به رفع آکنه و بیماری های پوستی کمک میکند.

برخی از افراد دارای پوستی چرب هستند و این چربی ممکن است آنها را اذیت کند ما به آنها استفاده از روغن آرگان را پیشنهاد میکنیم چون این روغن سطح ترشح روغن را در پوست های چرب کم میکند و باعث می شود چربی پوست تنظیم گردد.
برای از بین بردن چین و چروک های موجود در پوست هم می توان از این روغن استفاده کرد.

روغن آرگان سوختگی های ناشی از آفتاب را هم درمان می کند و پوست شما را از آفتاب سوختگی در امان نگه می دارد. برای ترک های لب هم می توان از این روغن استفاده کرد و لب هایی نرم داشت. همچنین این روغن ترک هایی پوستی را هم از بین می برد.

میزان استفاده از روغن آرگان در محصولات آرایشی

در سال های اخیر با توجه و خواص روغن آرگان بسیار ی از شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی شروع به استفاده این محصول کرده اند که مورد استقبال استفاده کنندگان قرار گرفته است ما در اینجا میزان استفاده این ماده پرخاصیت را توسط استفاده کنندگان در ایران به صورت نمودار از سال 1398 تا کنون با توجه به آمار فروش چندین فروشگاه اینترنتی پر مخاطب همچون دیجیکالا خانمی و مو تن رو و اوریزن شاپ نمایش داده ایم

 

در ادامه مقاله " روغن آرگان چیست؟ " ما به شما می گوییم که این روغن از چه موادی تشکیل شده است و چه فوایدی برای شما دارد. روغن آرگان در کشوری به نام مغرب تولید می شود و به بازار عرضه می گردد

نویسنده: شیما سلیمانی

مواد تشکیل دهنده روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان در کشور مغرب و مراکش تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. اصل این روغن در کشور مراکش تولید می شود سپس به صورت فله به کشورهای دیگر می رود و بسته بندی می گردد.

این روغن دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است که هر کدام از ویتامین ها و مواد معدنی بسیار برای بدن و پوست مفید هستند.

 

طرز تهیه روغن آرگان خالص

در گذشته زنان مراکشی فقط از این روغن استفاده می کردند و کسی از ویژگی های بالای این روغن مطلع نبوده است. اما با آمدن دانشمندان به این کشور و مطالعه روی این روغن به خواص آن پی بردند و آن را به تمام جهان ارسال کردند.

درخت آرگان چندین سال طول می کشد تا میوه بدهد بنابراین بسیار میوه این درخت گرانبها و با ارزش است.

بعد از این که این درخت میوه می دهد بومیان مراکش اقدام به جدا کردن هسته این میوه می کنند و از این هسته روغن می گیرند.

در گذشته کار روغن گیری بسیار سخت بوده ولی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی روغن گیری راحت تر شده است.

اسیدهای چرب در روغن آرگان

دانه های هسته آرگان بسیار زیاد اسیدهای چرب غیر اشباع دارد که این اسیدها بسیار باید در هنگام استخراج روغن مورد توجه قرار بگیرند تا اکسیده نشوند و اگر اکسیده شوند بسیار زیان آور است و دیگر روغن فایده ندارد بلکه بسیار خطرناک هم می باشد.

برای شکستن پیوندهای دوگانه اسیدهای چرب باید اکسیده شود تا بتوان از اسیدها روغن گرفت و از آن استفاده کرد.

اگر به دنبال ارزشمندترین روغن جهان هستید ما به شما روغن آرگان را پیشنهاد می کنیم. می توان گفت که روغن آرگان خالص یکی از بهترین و مفیدترین روغن های موجود در جهان هستند.

روغن آرگان خالص را فقط میتوان از هسته میوه درخت آرگان گرفت .

روغن های تقلبی بسیار زیاد شده است ولی با توجه به چند نکته می توان روغن اصل را شناخت و خریداری کرد.

روغن گیری از میوه درخت آرگان

از هر 50 کیلو میوه درخت آرگان یک لیتر روغن گرفته می شود. برای گرفتن روغن باید اول میوه درخت که خیلی شبیه به زیتون است را برداشت کرد بعد از آن خشک کرد و بعد از این که خشک شد پوست آن را جدا کرده و از هسته آن روغن گرفت.

باید در سریعترین زمان ممکن روغن گرفته شود تا اثرات مفید خود را داشته باشد و بتوان از آن استفاده کرد اگر بماند احتمال کپک زدن و خرابی را دارد.

چگونه روغن آرگان به دست می آید؟

روغنی که از میوه درخت آرگان گرفته می شود به رنگ زرد تیره است و باید حتما چندین مرحله تصفیه شود تا روغنی خالص باشد.

روغن آرگانی که خالص باشد دارای یک ته نشینی اندک می باشد و این درون روغن آرگان غیر طبیعی نیست. این روغن به خاطر فعالیت های ضد باکتری هایی که دارد به عنوان یک ضد قارچ هم از آن استفاده می شود.

جوانسازی پوست

روغن آرگان یک روغن ضد چروک و همچنین ضد ترک ، ضد چربی پوست ، مرطوب کننده و …. است که بسیار برای مو و پوست مفید است.

برای این که بتوانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید بهتر است از این روغن استفاده شود .

شما میخوانید مقاله “روغن آرگان چیست؟”

این روغن خاصیت آبرسانی زیادی دارد که باعث می شود آب میان بافتی سلول ها زیاد شود و پوست همیشه مرطوب بماند. بومیان مراکش با فواید این روغن آشنا بودند و از قبل از آن استفاده می کردند.

اگر فردی هستید که دارای پوست های حساس می باشید بهتر است قبل از مصرف این روغن روی یک قسمت از بدن خود تست حساسیت را انجام دهید و اگر حساسیت نداشتید اقدام به استفاده نمایید.

روغن آرگان برای موخورگی

بعضی از افراد بسیار موهای خود را رنگ میکنند و از مواد شیمیایی برای این کار استفاده می نمایند به اینگونه از افراد توصیه می شود که از روغن آرگان برای موهایشان استفاده کنند تا موهایشان آسیب نبیند و از ریزش آن جلوگیری شود.

اگر شما فردی هستید که از چرب شدن پوستتان اذیت می شوید بهتر است از این روغن استفاده نمایید و چون این روغن سریع جذب می شود و چربی از خود به جا نمی گذارد.

نتیجه گیری

به طور کلی اگر به دنبال زیبایی و سلامت بدن هستید بهتر است از روغن آرگان استفاده نمایید تا هر دو را به دست بیاورید. هنوز هم محققان و دانشمندان در حال تحقیق روی این روغن هستند تا بتوانند همه  خواص این روغن را کشف کنند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

خرید آنلاین دارو در داروخانه بی نسخه

خرید آنلاین دارو در داروخانه بی نسخه

با گسترش تکنولوژی و اینترنت، کسب و کارهای آنلاین که در زمینه های مختلف رواج یافتند. یکی از کسب و کارهای اینترنتی فروش دارو یا داروخانه های آنلاین است که کالاهای داروی از این قاعده مستثنی نبوده اند. مفهوم داروخانه های آنلاین یا فروش آنلاین داروها در بیش از دو دهه ی اخیر در سراسر دنیا رواج یافته است. یکی از کسب و کارهای داروخانه ی اینترنتی، داروخانه ی آنلاین بی نسخهاست.

داروخانه ی اینترنتی چیست؟

 داروخانه آنلاین یا داروخانه اینترنتی ، داروخانه ای است که از طریق اینترنت فعالیت می کند و سفارشات را از طریق پست، شرکت های حمل و نقل یا وب سایت اینترنتی داروخانه به مشتریان ارسال می کند و بدون حضور فیزیکی مشتریان خدمات مختلفی را به آن ها ارائه می دهند.

خرید کردن از داروخانه ی اینترنتی بی نسخه ، در دوران کرونا که شاید حضور فیزیکی مشتریان عزیز منجر به شیوع بیشتر، بیماری کرونا می شود این امکان را به شما می دهد در منزلتان با خیال راحت هر دارویی در زمینه های مکمل های ورزشی، ویتامین ها و مواد معدنی، در حوزه ی مادر و کودک شامل محصولات متنوعی است و تجهیزات پزشکی میتوانید خریداری کنید و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری می کنید.

چرا داروخانه های اینترنتی محبوب است؟

دلایل های بسیاری برای محبوبیت خرید از داروخانه های اینترنتی که  مزیت های داروخانه های اینترنتی است، وجود دارد.

  1. افزایش دسترسی سریع به داروها شما در منزلتان یا در محل سرکار خود با یک کلیک برای خرید دارو مورد نظر خود از داروخانه اینترنتی ، ساعتی بعد دارو در دسترس شما قرار می گیرد. بجای اینکه شما در ترافیک و مسیر های طولانی و رفت و آمد های مختلف برای پیدا کردن دارو از داروخانه ها به راحتی با یک سرچ در اینترنت می توانید داروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

  1. خرید داروخانه های اینترنتی بیست و چهار ساعته است. شما هر زمانی که نیاز به دارو داشته باشید سفارش خود را ثبت می کنید و دارو به دست شما می رسد. خرید داروخانه ی اینترنتی بی نسخه 24 ساعت و به صورت شبانه روزی است و هر زمانی که شما نیاز به دارو باشد برای داروخانه ی اینترنتی بی نسخه  فرقی نمی کند 2 صبح باشد یا 2 ظهر دارو را به شما ارسال می کند.
  2. شما برای خرید دارو ها از داروخانه های اینترنتی هزینه ی مالی و زمانی بسیار کمی را پرداخت می کنید.
  3. وقتی که شما داروی خود را از داروخانه به صورت حضورری خریداری می کنید، باید به پزشک داروخانه هزینه ی نسخه ای را باید بپردازید و علاوه بر آن بعضی از داروخانه ها قیمت دارو ها را بر روی دارو نمی نویسند و شما نمیدانید که قیمت دارو چه قدر است ولی وقتی که شما از داروخانه های اینترنتی خریداری می کنید، علاوه بر اینکه هزینه ی نسخه را نمی پردازید بلکه قیمت هر دارویی را می توانید ببیند و در سایت های مختلف قیمت ها را برآورد کنید و کدام داروخانه ی اینترنتی هزینه ی کمتری را باید پرداخت کنید. از لحاظ زمانی شما دیگر در ترافیک و رفت و آمد ها عمر خود را بیهوده تلف نمی کنید و از ساعتی که سفارش خود را می دهید میتوانید به فعالیت های شخصی خود برسید.
  4. مشاوره های مختلفی که در داروخانه های اینترنتی در هر زمانی به شما ارائه می دهد. داروخانه ی اینترنتی بی نسخهبعد از عضویت شما در سایت داروخانه می توانید به صورت رایگان هر مشاوره ای را از پزشک مورد نظر برای خرید دارو ها داشته باشید.

 

  1. از تجربیات دیگران در سایت های خرید داروخانه ی اینترنتی می توانید استفاده کنید. در بخش دارو های مختلف و معرفی دارو ها قسمتی برای نظرات و تجربه های افراد از دارو را دارند و با خواندن آن مطالب می توانید برای خرید داروهای خود به صورت اینترنتی، به طور آگاهانه خریداری کنید.

 

  1. اگر شما دارویی را خرید و آن دارو مورد نظر شما نبود داروخانه ی اینترنتی بی نسخه  می توانید برگشت بزنید و طبق قوانین هر سایتی میتوانید قوانین برگشت دارو در سایت بی نسخه دارو  مطالعه کنید و هزینه ی شما را کمتر از 72 ساعت به حساب شما برمیگرداند.

چه داروهایی را می توانید از داروخانه های اینترنتی بی نسخه خریداری کنید؟

 

در داروخانه ی اینترنتی بی نسخه دارای بخش خای متنوع دارویی تقسیم شده و یک بخش پیشنهادات ویژه تخفیفات شگفت انگیزی به شما عزیزان ارائه می دهد.

بخش اول: خرید مکمل ورزشی

  • تغذیه ی ورزشی
  • چربی سوزی
  • بعد از تمرین (ریکاوری)
  • کربوهیدرات (افزایش وزن)
  • قبل تمرین/ حین تمرین
  • پروتئین ها
  • اسید آمینه

بخش دوم: ویتامین ها و مواد معدنی

  • مکمل های تخصصی
  • ویتامین های گروه ب
  • تناسب اندام
  • سلامت مغز و اعصاب
  • محصولات بانوان
  • محصولات آقایان
  • انواع مولتی ویتامین ها
  • مواد معدنی

بخش سومآرایشی بهداشتی

  • مراقبت از پوست
  • بهداشت عمومی
  • بهداشت آقایان
  • بهداشت بانوان
  • مراقبت ناخن
  • دهان و دندان
  • ضد تعریق
  • مراقبت از مو
  • بهداشت جنسی

بخش چهارممادر و کودک

  • لوازم کودک
  • مراقبت از پوست کودک
  • مراقبت از پوست مو و ناخن مادر
  • مراقب از موی کودک
  • لوازم مادر
  • غذای کودک
  • تقویت مادر

بخش پنجمتجهیزات پزشکی

 

 

 

داروخانه شبانه روزی آرامش (بی نسخه ) واقع در چهار راه پارک وی تهران از سال 1384 در زمینه داروهای تخصصی، محصولات آرایشی و بهداشتی، ارتوپدی، مکمل های تغذیه ای و ورزشی مشغول فعالیت می باشد. سایت بی نسخه به پشتوانه داروخانه شبانه روزی آرامش، با هدف ارائه تمامی محصولات بدون نسخه داروخانه، با قیمت مناسب تر و ارسال سرریع تر به تمام نقاط کشور وارد بستر اینترنت شد. تمامی فعالیت های این سایت طبق قوانین سازمان غذا و دارو می باشد.

داروخانه آرامش

دارای مجوز از معاونت غذا و دارو ی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر داروساز

خانم دکتر شکوه تولایی زاده

مسئولین فنی

خانم دکتر هاله شاه محمدی

خانم گلاره السادات رضوی

آقای دکتر محمودرضا مددیان

تلفن

78149

ایمیل

 

info@binoskhe.com

آدرس داروخانه

ضلع جنوب شرقی چهارراه پارک وی، پلاک

1

 

ادرس سایت اینترنتی :

بی نسخه دارای تمامی مجوز های لازم بهداشتی از تمامی مراکز مجاز بهداشتی و نظارتی مثل نماد دو ستاره نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنعت و معدن  و سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی است.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

تور کیش ؛ سفری برای کسب بهترین تجربه ها

تور کیش ؛ سفری برای کسب بهترین تجربه ها

تور کیش توری پر طرفدار است که به صورت مداوم از سوی شرکت های گردشگری عرضه می شود و مخاطبان بسیاری دارد. این تور در سایت های مختلفی در دسترس مسافران قرار دارد و به صورتی متنوع برگزار می گردد. در این مطلب قصد داریم شما را برای رزرو بهترین تور کیش از تهران راهنمایی کنیم و به مهم ترین سولات شما در رابطه با کیش گردی پاسخ دهیم.

کیش از اصلی ترین مقاصد گردشگری ایران و چهارمین مقصد توریستی در غرب آسیاست. این جزیره در سال حدود سه میلیون گردشگر دارد که از ایران و سایر کشورها پا به خلیج فارس گذاشته اند. با توجه به طرفداران بسیار این جزیره اکنون می توانید کیش را یکی از مجهزترین مقاصد گردشگری در ایران ببینید. در این شهر مدرن ترین تفریحات را در اختیار خواهید داشت، در لوکس ترین هتل ها اقامت می کنید و زیباترین چشم اندازها را پیش رو دارید.

چگونه تور کیش را ارزان تر رزرو کنیم؟

قیمت تور کیش از یکی از مهم ترین دغدغه های پیش روی گردشگران است. عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت تور کیش مؤثر هستند که آگاهی از آن ها برای چگونگی رزرو تور ارزان قیمت ضروری است. یکی از این عوامل زمان سفر شماست. باید بدانید که زمان سفر شما به کیش می تواند تأثیر زیادی در هزینه های شما داشته باشد. همواره به یاد داشته باشید که زمان اوج مسافرت به یک شهر همزمان است با اوج افزایش هزینه های سفر. تعطیلات نوروز، تابستان و مناسبت های خاص حجم مسافران کیش را افزایش می دهند و این امر در قیمت تور کیش بسیار تأثیر گذار است. در زمان های شلوغی کیش شما نه تنها تور را با قیمت بالاتر رزرو می کنید، بلکه برای اجاره هتل و خرید بلیط تفریحات کیش قیمت بالاتری را می پردازید. شیوه سفر شما نیز می تواند در قیمت تور مؤثر باشد. شما می توانید در زمان کاهش مسافران جزیره شاهد عرضه تورهای ارزان قیمت کیش باشید. همچنین می توانید رزرو تور کیش لحظه آخری را برای سفری ارزان تر در پیش بگیرید. کیفیت پرواز، خدمات تور و کیفیت محل اقامت از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت تور کیش است.

توهای ارزان قیمت و لاکچری کیش از تهران

کیفیت محل اقامت می تواند از فاکتورهای تعیین کننده قیمت تور کیش باشد. تعداد ستاره های یک هتل رقم های قیمت تور را جابجا می کند. اگر نگاهی به لیست تور کیش انداخته باشید حتماً متوجه تنوع تورها شده اید. در این لیست هم تورهای لاکچری قرار گرفته اند و هم تورهای ارزان قیمت. البته شما می توانید تورهایی با قیمت متوسط و اقتصادی را نیز شاهد باشید. تورهای ارزان قیمت این لیست در هتل های دو یا سه ستاره و تورهای لاکچری کیش در هتل های چهار یا پنج ستاره برگزار می شود. بنابراین شما می توانید با انتخاب هتل قیمت تور خود را تعیین کنید. یکی از بهترین تورهای کیش، تور کیش از تهران هتل ترنج است که در هتلی دریایی با امکانات فوق العاده برگزار می شود. در هتل ترنج شما مهمان اتاق هایی با کف شیشه ای هستید که دریا را زیر پای شما قرار می دهند. چشم انداز دریایی این هتل از بهترین مزیت های اقامت در آن است. در این هتل همچنین می توانید در رستوران و کافی شاپ ساحلی غذا و نوشیدنی خود را میل کنید. تور کیش هتل داریوش از دیگر تورهای لاکچری است که در هتلی با طراحی خاص و امکانات مدرن برگزار می شود. این هتل با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید طراحی شده و شما را با فضایی خاص روبرو می سازد.

محبوب ترین تفریحات کیش کدام است؟

بسیاری از مسافران، کیش را با تفریحاتش می شناسند. این جزیره روز به روز  به امکانات مدرن تفریحی مجهز می شود و گردشگران از فرصت های بیشتری برای تفریح برخوردار می شوند. تنوع تفریحات در کیش سبب شده تمام مسافران با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند تفریح مورد علاقه خود را پیدا کنند. تفریحات دریایی از خاص ترین تفریحات این جزیره هستند که بسیار پر طرفدارند. این تفریحات شما را مهمان دنیای زیبای آبی می کنند و شگفت ترین تصاویر را پیش چشمان شما قرار می دهند.

فلای بورد کیش از جالب ترین تفریحات آبی در این جزیره است که شما را به چالش با آب های خلیج فارس می کشاند. شما با پوشیدن کفش های مخصوصی که به یک قایق موتوری وصل است آماده می شوید تا در اوج آسمان بالا بروید. حرکت قایق موتوری کفش های شما را به حرکت وا می دارد و در اینجا چالش شما به فشار آب آغاز می شود. بانجی جامپینگ کیش یکی از محبوب ترین تفریحات غیر آبی در این جزیره است که شما را به پرش از ارتفاع 60 متری وا می دارد. در این ورزش شما با طنابی محکم به سکوی پرش وصل هستید و بعد از رها شدن مانند یک پرنده کیش را از بالا نظاره می کنید.

کدام جاذبه های کیش طرفداران بیشتری دارند؟

کیش شهر پر جاذبه ایران است. در این شهر انواع جاذبه های طبیعی، تاریخی، تجاری و غیره در انتظار شما هستند.  شما در این شهر جاذبه های متنوعی را در پیش دارید که می توانند عکس های شما را زیباتر کنند. اگر علاقه مند به جاذبه های سنتی هستید در این شهر می توانید از شهر باستانی حریره با انواع بناهای کهن چون خانه اعیانی، مسجد قدیمی و حمام کهن دیدن کنید. همین طور می توانید در شهر زیر زمینی کاریز کیش مهمان عمق 16 متری زمین باشید. در این شهر آب و هوای مطبوعی را در دل زمین  تجربه می کنید و در زیر سقف های مرجانی قدم خواهید زد. کشتی یونانی دیگر جاذبه پر طرفدار این شهر است که شما را یک غروب زیبا به خود فرا می خواند. این کشتی سال ها پیش در روستای باغو به گل نشست تا کنون یکی از بهترین تصاویر ساحلی را پیش چشمان مسافران تور کیش از تهران قرار دهد. دلفیناریوم کیش نیز می تواند برای یک تفریح خانوادگی مکانی مناسب باشد. در این مجموعه نمایش انواع پستانداران به ویژه دلفین های بامزه را از نزدیک خواهید دید. بازدید از تمام این جاذبه ها را می توانید در تور کیش از تهران تجربه نمایید.

ارائه بهترین و به روز ترین تور های کیش

مخاطبان تور کیش از تهران بسیارند و به همین دلیل تنوع این تور بسیار بالاست. شما می توانید این تور را در سایت های مختلف گردشگری با خدماتی خاص رزرو کنید. سایت سفر آس 24 با سال ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی رزرو بهترین تور کیش را در دسترس شما قرار داده است. در این سایت می توانید انواع تورهای ارزان قیمت، لاکچری و خانوادگی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت رزرو کنید. سفر آس 24 تورهای خود را با خدمات ویژه رفاهی و تفریحی برگزار می کند. تجربه کارشناسان این سایت سبب شده بهترین تفریحات در خدمات این تور گنجانده شوند. ورودی مراکز چون سافاری کیش با تخفیف در قلعه وحشت و سینما شش بعدی، شهر بازی هایلند، کافه یخی، رستوران موزیکال وگشت طبیعت گردی VIP از مهم ترین خدمات تور کیش از تهران است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از چگونگی رزرو بهترین تور کیش از تهران مطلع شوید. راه های ارتباطی زیر برای تماس با ما در نظر گرفته شده است:

Safarus24.com

28423479-021

09190115424

09190882724

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

مخاطب 24 سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی

مخاطب 24 سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی

به گزارش مخاطب24 ( سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی و بورس، ورزشی، گردشگری، اجتماعی فرهنگی و اخبار انتخابات )، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه دامنه ارتباطات جمعی از طریق فضای مجازی و اینترنت، کاندیداهای شورای شهر برای پیروزی در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است تا با ابزارهای تبلیغات دیجیتالی و فناوری‌های روز دنیا نیز آشنا باشند و بخشی از منابع تبلیغاتی خود را به تبلیغ در این محیط های جدید اختصاص دهند.

تبلیغات حق طبیعی کاندیداهای شورای شهر است که در طول دوره تبلیغات انتخاباتی بتوانند به تبلیغ و معرفی خود بپردازند و اینکه شما بتوانید به عنوان نامزد انتخابات و یا مدیر ستاد انتخاباتی در این دوره کوتاه مدت، کمپین تبلیغات انتخاباتی هدفمند داشته باشید بسیار مهم بوده و در موفقیت شما تاثیرگذار است.

کاندیداهای محترم انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یا مدیران ستاد های آنها می توانند ، بیوگرافی ، سوابق اجرایی - مدیریتی نامزد محترم و نیازهای تبلیغاتی خود را از طریق شماره واتس آپ 09203214568 اطلاع داده تا مشاورین خبره ما و تیم حرفه ای درنظر گرفته شده در زمینه طراحی /ساخت تیزر/عکاسی و فیلم برداری و چاپ و .. با صرف هزینه ای اندک در فضایی سالم و شفاف و بدون هدر رفت منابع ملی و بیت المال و .. ، مردم شریف ایران را با اهداف خود آشنا نمایند.

انواع روش های جذب مخاطب و افزایش شانس رای آوردن کاندیدا بر حسب تعریف کاندیداتورهای نمایندگی ، قابل پیاده سازی است.

تبلیغات کاندیداهای انتخابات

کافی است با توجه به نیاز خود، پکیج ها زیر را انتخاب نموده تا در اسرع وقت همکاران ما نسبت به ارسال نمونه کارها و قیمت بسته ها به شما اقدام نمایند.

  • لیست اقلام خدمات رسانه ای
    • ساخت سایت و پرتال معرفی کاندیدا
    • ساخت گروه و کانال تلگرامی با ممبر فراوان
    • ساخت صفحه اینستاگرام با ممبر فراوان
    • تبلیغات در سایتها، گروه ها و صفحات پر بازدید
    • ارسال پیامک انبوه منطقه ای
    • تهیه فیلم و تیزر از نامزد محترم
    • ارسال فیلم و تیزرهای نامزد به کانال های خبرگزاری
    • انجام مصاحبه های تخصصی و انتشار در خبرگزاری
    • برگزاری مناظره بین نامزد محترم و نماینده های فعلی
    • برگزاری میزگرد با گروه های مختلف دانشجویی و صنفی
    • همراهی خبرنگار در استان ها برای پوشش سخنرانی و گزارش تصویری
    • انتشار یادداشت و مقاله در سایتها و خبرگزاری ها
    • طراحی اپ اندروید و ios
    •  چاپ ویژه نامه اختصاصی در 8 صفحه همراه با 2 فیلم سه دقیقه ای از متن روزنامه
    • ارائه روزانه 500 نسخه ویژه نامه در ایام تبلیغات
  • لیست خدمات کارهای چاپی مورد نیاز
    • طراحی و چاپ کارت
    • طراحی و چاپ بروشور
    • طراحی و چاپ تراکت
    • طراحی و چاپ پوستر
    • طراحی و چاپ بنر
    • خدمات پخش کارت و بروشور تراکت و ...

در نظر داشته باشید که بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی محدود است و شما فرصت آزمایش و خطا در این بازه را نخواهید داشت.استفاده از روش های مدرن بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و محیطی و دریافت مشاوره از مشاوران حرفه ای در کنار هم می تواند نتیجه مورد قبولی را به همراه داشته باشد. همچنین باید گفت در یک کارزار سیاسی مدرن، استفاده از روش های نوین تبلیغات انتخاباتی ضروری است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

اهمیت انجام سئو برای وبسایت

سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز بنده دانیال کاظمی هستم مدیر وبسایت پارسیان اندیش امروز در خدمت تان هستم تا در رابطه با سئو سایت در اصفهان و نیز اهمیت سئو وبسایت با شما دوستان و همراهان گرامی صحبت کنم و علم کوچیک خودم را در اختیار تان بگذارم پس در ادامه با بنده همراه باشید

اول باید به شما بگویم که برای انجام سئو وبسایت به چه چیزهایی نیاز است

1 افزونه سئو

2 هاست مناسب

  1. دامنه

بعد از این که موارد بالا را تهیه نمودید باید اقدام به انجام سئو سایت کنید.خوب قدم اول این است که شما بایداقدام به تولید محتوای سئو شده کنید.خوداین مبحث شامل موارد مختلف است که دراین مقال نمیگنجد وبایدبعدابه صورت کاملا تخصصی برایتان توضیح دهم

قدم اول این است که شما یک وبسایت عالی وبا کیفیت داشته باشید خوشبختان طراحی سایت اصفهان به گونه ای قوی شده است که تمامی موارد مربوط به طراحی یک وبسایت را برای شما انجام میدهد

قدم دوم سئو کلمات کلیدی انتخاب شده برای مقالات ومحتواهای تان است.بعد از آنکه اقدام به تولید محتوای سئو شده کردید حتما باید آنهاراباتوجه به نیاز بازار هدف تان وبرای یکسری کلمات کلیدی خاص سئو کنید.

ق متا دیسکریپشن ها و سئو داخلی چه ارتباطی با هم دارند؟

 

خب در توضیح این موضوع باید به شما بگویم که حتما باید برای بهینه شدن وبسایت در گوگل حتما از توضیحات متا مناسب در serp  ها باید استفاده کرد افزونه یو آست سئو به خوبی برای سایت های ورد پرسی این کار را انجام میدهد.اما برای سایت های غیر ورد پرسی نیاز به کمی کد نویسی در درون صفحه خود دارید تگ meta name برای این کار بسیار مناسب است. در تصویر زیر این موضوع به خوبی به شما نشان داده می شود. در سئو سایت اصفهان به خوبی تمامی موارد مربوط به سئو سایت انجام می شود وشما می توانید با خیال را حت سئو سایت تان را در استان اصفهان به تیم پارسیان اندیش سئو بسپارید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




ن : khashayars

بنیان کارت با 90 درصد تخفیف دندانپزشکی

بنیان کارت با 90 درصد تخفیف دندانپزشکی

خدمات بیمه دندانپزشکی بنیان کارت: ارائه بیمه دندانپزشکی بصورت انفرادی و گروهی با همکاری بیمه های معتبر در سطح کشور و همچنین شرکت بیمه بین المللی سوئیس اسیست گلوبال دنتال(گروه ساجد) با پوشش ۹۰% کلیه هزینه‌های دندانپزشکی در ایران با بیش از ۴۵۰ مرکز مجهز دندانپزشکی در سطح کشور

خدمات دندانپزشکی در کشور ما همیشه گران‌ و پرهزینه بوده است اما ایده گروهی از دندانپزشکان خوش‌فکر، ثابت کرد که قیمت‌ها می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. خدمات دندانپزشکی ارزان می‌تواند و در عین حال بسیار باکیفیت و در حد استانداردهای جهانی باشد. رضایت مشتریان و استقبال گسترده اقشار مختلف از بنیان کارت (بنیان سلامت پاسارگاد) و ایده‌های ابتکاری آن در نهایت باعث شده که این خدمات روز به روز در راستای ارائه خدمات بهتر قدم بردارد.

تامین برخی از مواد اولیه توسط خود شرکت،نظارت دقیق و سفت و سخت و چندین و چند ابتکار دیگر باعث شده است که این شرکت بتواند شکل متفاوتی از خدمات دندانپزشکی را به جامعه ایران معرفی کند.جهت آشنایی بیشتر با روش کار این شرکت و خدمات متفاوتی که ارائه می‌کند می‌توانید از طریق مطالعه مطالب ذیل اقدام کنید:

طرح‌های دندانپزشکی بنیان کارت

بنیان کارت در دو طرح بشرح ذیل ارائه ‌‌می‌شود:

بنیان کارت نقره ایاین طرح بیمه‌ای با ۵۰% تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی شامل هزینه کشیدن دندان, هزینه پرکردن دندان, هزینه عصب کشی دندان, هزینه لامینت (زیبایی), هزینه ایمپلنت و هزینه ارتودنسی و دیگر خدمات دندانپزشکی قابل استفاده ‌‌می‌باشد.

  • عموم مردم بدون محدودیت سنی ‌می‌توانند از خدمات دندانپزشکی بنیان کارت با طرح‌های متنوع تاسقف ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بدون دوره انتظار و از زمان دریافت کارت استفاده کنند.

بنیان کارت طلایی: این طرح بیمه‌ای با ۹۰% تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی ارایه می شود خدمات شامل پرکردن دندان, عصب کشی دندان و دیگر خدمات دندانپزشکی تا سقف ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان می‌باشد.

  • تمامی شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی می‌توانند از این طرح بیمه‌ای جهت استفاده پرسنل خود بهره‎‌مند گردند.

 

مزایای بیمه دندانپزشکی بنیان کارت

  1. دسترسی و استفاده از شبکه بزرگمراکز دندانپزشکی معتبر و صاحب نام در تمامی خدمات مرتبط با دندانپزشکی
  2. دندانپزشکان طرف قرارداد بنیان کارت در تهران و سراسر ایران متعهد به استفاده از بهترین مواد و رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی می‌باشند و جهت تضمین رعایت موارد ذکر شده به کلیه خدماتشانیکسال گارانتی داده می‌شود..
  3. دارندگان بنیان کارت می توانند بدون هیچ گونهدوره انتظار جهت ارایه خدمات و از همان زمان دریافت کارت از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شوند.
  4. دفترچه دندانپزشکیویژه اعضای بنیان کارت طلائی که بعنوان پرونده پزشکی و تاریخچه معالجات انجام شده می‌باشد که دندانپزشک معالج درمانهای انجام شده را در آن درج می‌کند.
  5. دارندگان بیمه دندانپزشکی بنیان کارت می توانند از طریقسامانه تعیین نوبت از دندانپزشکان بنیان کارت بنام “دندونت” نسبت به تعیین نوبت از دندانپزشکان اقدام کنند. جهت دانلود اپلیکیشن (اندروید) تعیین نوبت بنیان کارت میتوانید اینجا کلیک کنید.
  6. دارندگانبنیان کارت در طول مدت عضویت میتوانند بصورت ۲۴ ساعته از خدمات واحد پشتیبانی شامل سوالات پزشکی و تعیین نوبت و انتقادات و پبشنهادات برخوردار شوند.

 

مجوزهای اخذ شده بنیان کارت

  1. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره:۶۸۶-۲۲/۰۸/۹۰
  2. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی به شماره:۲۴۹۵۹-۱۸/۱۰/۹۰
  3. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی همگاری با شرکت بیمه میهن (سهامی عام)
  4. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی به شماره:۲۴۹۵۹-۱۸/۱۰/۹۰
  5. دارای مجوز نمایندگی از شرکتبیمه بین المللی سوئیس اسیست گلوبال دنتال(گروه ساجد)

 

تماس با بنبان کارت:       ۰۲۱۲۶۱۴۶۳۶۵-۰۲۱۲۶۱۴۶۳۵۶-۰۹۰۱۰۰۰۰۶۱۹-۰۹۱۲۰۹۲۵۰۱۰

آدرس دفتر مرکزی: تهران-خیابان شهید بهشتی- خیابان اندیشه-پلاک ۶۸-طبقه ۴

نشانی وب سایت:    https://bonyancard.com/

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.